Propofol Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gidder ikke. skal på jobb i morgen tidlig. Men det var bra fristende å kjøre en tur bort på statoil for å kjøpe boller i pose. Eller.. for å komme helskinnet gjennom finansuroen som pågår nå, så må jeg vel selge den siste nyren min for å få råd til en bolle. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Gidder ikke. skal på jobb i morgen tidlig. Men det var bra fristende å kjøre en tur bort på statoil for å kjøpe boller i pose. Eller.. for å komme helskinnet gjennom finansuroen som pågår nå, så må jeg vel selge den siste nyren min for å få råd til en bolle. Ser ut til at ting er på vei opp gitt. Vurderte putte penger på børs på fredag, nå angrer jeg på at jeg ikke gjorde det :/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vurderte putte penger på børs på fredag, nå angrer jeg på at jeg ikke gjorde det :/ Invester i renta, eneste på børsen som går oppover "hehe" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Jøss. Da har man plutselig kjøpt Japanese for Young People 1 (tekstbok og arbeidsbok) på Amazon. Endret 13. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Hvorfor? Fordi jeg har en fiks ide om at jeg skal lære meg litt japansk. Fullt klar over at det kanskje blir bortkastede penger. Men om jeg faktisk greier å lære meg litt japansk ville det være verdt det. Endret 13. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hvorfor? Fordi jeg har en fiks ide om at jeg skal lære meg litt japansk. Fullt klar over at det kanskje blir bortkastede penger. Men om jeg faktisk greier å lære meg litt japansk ville det være verdt det. så nerdish Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vel. Store drømmen i mitt liv er å ta en passelig lang ferie der. Da kan det være greit å kunne litt av lokalspråket. XP Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Snorre, du er velkommen til å lære bort, og vi kan gjerne ha litt ferie i lag. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Snorre, du er velkommen til å lære bort, og vi kan gjerne ha litt ferie i lag. Will do, med forbehold om at min begrensede hukommelse er i stand til å ta til seg et nytt språk i en alder av 20 år. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Helvetes tannverk! Jaggu godt jeg har en halv flaske Tullamore Dew her. Den kan ikke brukes til stort uansett men som lokalbedøvende funker den Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) I kveld har jeg hatt min mest meningsløse gruppesamtale noensinne. Ja, enda mer meningsløs enn gruppesamtaler pleier å være! Bare tullprat alt sammen. Via MSN, that is. Jeg har sett en uttalelse fra Kunnskapsdepartementet eller Regjeringen angående utenlandsturer i regi av foreldre og/eller skolen. Noen som greier å finne det? Endret 13. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=XAg5KjnAhuU Legg merke til de manuelle ekko-effektene, og transition mellom vokal og kazoo. Utrolig hva han fikk ut av den billige krysningen av en banjo, et lite piano med metallisk lyd ikke ulikt en xylofon, og det mest irriterende munstukket noen sinne. Kudos til ham! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kyllingfilet i biter, masse assortert krydder og ris. Svelges ned med iskaldt vann og der har du en herlig kveldsmat/middag/whatever Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kyllingfilet i biter, masse assortert krydder og ris. Svelges ned med iskaldt vann og der har du en herlig kveldsmat/middag/whatever Prøv å helle en pakke fløte over bitene mens du steker de. Så lar du fløten redusere seg litt mens du smaker til med forskjellig krydder. Chilli-krydder gjør seg bra. Tilsett litt mel-jevning for å få det tykkere og vips så har du nydelig kyllingfillet i fløtesaus. That's what I do. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kyllingfilet i biter, masse assortert krydder og ris. Svelges ned med iskaldt vann og der har du en herlig kveldsmat/middag/whatever Prøv å helle en pakke fløte over bitene mens du steker de. Så lar du fløten redusere seg litt mens du smaker til med forskjellig krydder. Chilli-krydder gjør seg bra. Tilsett litt mel-jevning for å få det tykkere og vips så har du nydelig kyllingfillet i fløtesaus. That's what I do. Husk noen ferske nykokte grønnsaker ved siden av, så blir kroppen ekstra glad. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kjører brokkoli-blanding inntil. Skjønner faktisk ikke hvorfor folk klager på brokkoli. Sleng på litt smør så er det nammenam. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Kjører brokkoli-blanding inntil. Skjønner faktisk ikke hvorfor folk klager på brokkoli. Sleng på litt smør så er det nammenam.Brokkoli er deilig, men jeg synes ikke de frosne blandingene når helt opp på konsistens og smak. Det kan virke som om brokkoli en en grønnsak som gjør seg best fersk. Gulrøtter, blomkål og erter holder seg meget godt derimot. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hoho, var på Drammen sykehus idag og så på de 2 nye søsknene mine (ble født på lørdag morgen, 2 måneder prematur). Satt i 2 timer og kjørte rundt i en rullestol også! xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg