Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gidder ikke. skal på jobb i morgen tidlig. Men det var bra fristende å kjøre en tur bort på statoil for å kjøpe boller i pose. :)

 

Eller.. for å komme helskinnet gjennom finansuroen som pågår nå, så må jeg vel selge den siste nyren min for å få råd til en bolle.

Ser ut til at ting er på vei opp gitt.

 

Vurderte putte penger på børs på fredag, nå angrer jeg på at jeg ikke gjorde det :/

Lenke til kommentar

I kveld har jeg hatt min mest meningsløse gruppesamtale noensinne. Ja, enda mer meningsløs enn gruppesamtaler pleier å være! Bare tullprat alt sammen.

 

Via MSN, that is.

 

Jeg har sett en uttalelse fra Kunnskapsdepartementet eller Regjeringen angående utenlandsturer i regi av foreldre og/eller skolen. Noen som greier å finne det?

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Kyllingfilet i biter, masse assortert krydder og ris. Svelges ned med iskaldt vann og der har du en herlig kveldsmat/middag/whatever :p

Prøv å helle en pakke fløte over bitene mens du steker de. Så lar du fløten redusere seg litt mens du smaker til med forskjellig krydder. Chilli-krydder gjør seg bra. Tilsett litt mel-jevning for å få det tykkere og vips så har du nydelig kyllingfillet i fløtesaus. That's what I do.

Lenke til kommentar
Kyllingfilet i biter, masse assortert krydder og ris. Svelges ned med iskaldt vann og der har du en herlig kveldsmat/middag/whatever :p

Prøv å helle en pakke fløte over bitene mens du steker de. Så lar du fløten redusere seg litt mens du smaker til med forskjellig krydder. Chilli-krydder gjør seg bra. Tilsett litt mel-jevning for å få det tykkere og vips så har du nydelig kyllingfillet i fløtesaus. That's what I do.

Husk noen ferske nykokte grønnsaker ved siden av, så blir kroppen ekstra glad.
Lenke til kommentar
Kjører brokkoli-blanding inntil. Skjønner faktisk ikke hvorfor folk klager på brokkoli. Sleng på litt smør så er det nammenam.
Brokkoli er deilig, men jeg synes ikke de frosne blandingene når helt opp på konsistens og smak. Det kan virke som om brokkoli en en grønnsak som gjør seg best fersk. Gulrøtter, blomkål og erter holder seg meget godt derimot.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...