Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men ... men ... Jeg vil ha! *vinke på* Nååh Du kan også få være med. "Stalking is just another way of saying I love you" Ja! Jeg får vel dra til Bergen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler for et par nye cd'er i samlinga.. Noen med noen ustabile forslag? Hører på alt egentlig^^ Ø.B., Kelp - Underwater Journey. Californsk surf-rock. Veldig chill og herlig ^^ Mikkel, syns jeg ser deg tøse med de andre guttene her hele tiden jeg! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva syntes folk om bedriften han.... frisøren gjør..? Likte pisken Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg så deg og. Du er ikke på msn Naj. Har besøk av Lena og Unni. undrer på om jeg ikke går og legger meg når de går uansett. Lol. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kødder?!?! Nå er de ved siden av skolen min! :O Den butikken går jeg forbi hver dag! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mikkel, syns jeg ser deg tøse med de andre guttene her hele tiden jeg! sowwy pus, men de dagene er over fra i kveld. Ok? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Naj. Har besøk av Lena og Unni. undrer på om jeg ikke går og legger meg når de går uansett. Lol. Når jeg endelig har tid til å sitte her =/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Du kødder?!?! Nå er de ved siden av skolen min! :O Den butikken går jeg forbi hver dag! Synd du ikke var der den dagen da... da kunne det blitt litt double-action på deg om du hadde spilt kortene rett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Naj. Har besøk av Lena og Unni. undrer på om jeg ikke går og legger meg når de går uansett. Lol. Når jeg endelig har tid til å sitte her =/ Menoff. Jeg er jo så trøtt at jeg nesten sovnet foran xboxen! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Smurf og eplefe. Må sjekkes ut. Finne et sted som selger detta der da.. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Menoff. Jeg er jo så trøtt at jeg nesten sovnet foran xboxen! Greit da. Du får legge deg. Kos dere i kveld da ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Du kødder?!?! Nå er de ved siden av skolen min! :O Den butikken går jeg forbi hver dag! Synd du ikke var der den dagen da... da kunne det blitt litt double-action på deg om du hadde spilt kortene rett Det er nesten ikke morsomt engang edit: leif Endret 14. januar 2008 av Aces Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Menoff. Jeg er jo så trøtt at jeg nesten sovnet foran xboxen! Greit da. Du får legge deg. Kos dere i kveld da ^^ Kan være jeg blir, men da må jeg koble opp laptopen. Liker ikke den stasjonære for tiden (ikke at den liker meg heller. ), og orker ikke formatere enda. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kan være jeg blir, men da må jeg koble opp laptopen. Liker ikke den stasjonære for tiden (ikke at den liker meg heller. ), og orker ikke formatere enda. Formatere er jo null stress. Jeg gjør det daglig Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Kan være jeg blir, men da må jeg koble opp laptopen. Liker ikke den stasjonære for tiden (ikke at den liker meg heller. ), og orker ikke formatere enda. Formatere er jo null stress. Jeg gjør det daglig Kom på besøk med en XP-cd og kos deg. Nevnte jeg at det er en "dell" (aka. hell)? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ø.B., kan bli lettere sagt enn gjort for min idé. Jeg kjøpte albumet på gata i St. Barbara i fjor sommer Alternativt kan du sjekke ut Deeyah - Ataraxis, Deepikas tredje album (det første under navnet Deeyah). Sangene Pashto Lullaby og Jogi har forheksa meg helt i alle fall. Lett usikker på hvilken sjanger det er, men du kan jo høre litt her selv. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er sant Yes! Lenke til kommentar
Footawook Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skjønner ikke hva som skjedde. Jeg har ikke kommet inn på noen av HW sine sider den siste timen. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Skjønner ikke hva som skjedde. Jeg har ikke kommet inn på noen av HW sine sider den siste timen. Hørte de har satt opp en sperre der bare de kule får komme inn. Hahaha ... haha ... hah ... Jaja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg