Kakebakelate Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 63 sider siden igår kveld, SO har vist virkelig vært savnet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 63 sider siden igår kveld, SO har vist virkelig vært savnet. Du kan si det sånn ja ^^ hva skjer her inne da Spam og sånt Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Omgz. The drama. Forresten, Skarstad, forsøkt Amazon? Ganske rimelige sesonger der. Feil region på som godt som alt jeg fant der. /: Skjønner ikke hvorfor akkurat den serien skal være så vanskelig å finne. De tvinger meg jo nærmest til å piratkopiere (men da må jeg kjøpe ekstern harddisk ). Endret 8. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hva skjer her inne da vi har gått av skaftet... ellers er det bare det vanlige tror jeg... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg savner navnet SO, og jeg sitter ikke med samme følelsen som SO ga meg. Alt var bedre før Lenke til kommentar
hylo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) vi har gått av skaftet... "Oh, wii, ikke ta på skaftet, oh, æh, mmm, grrr. Espen pai, da". clvn: Jeg sitter heller ikke med den samme følelsen som før heller, men who the fuck cares? Endret 8. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 vi har gått av skaftet... "Oh, wii, ikke ta på skaftet, oh, æh, mmm, grrr. Espen pai, da". vanskelig og la være da.. er ett ganske fasinerende skaft Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hva skjer her inne da Skarstad beskytter sin kjære Justin (som forøvrig er tøffere enn Thomas toget), Eplefe vil ikke ta på puppene til Alicia, Pepsico er søt og Espen pai har gått av skaftet til Hylo. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 WOOHOO, mattetentamen = done Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hva skjer her inne da Skarstad beskytter sin kjære Justin (som forøvrig er tøffere enn Thomas toget), Eplefe vil ikke ta på puppene til Alicia, Pepsico er søt og Espen pai har gått av skaftet til Hylo. Jeg tror "stamgjestene" i denne tråden er ganske syke egentlig Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Hva skjer videre i Den nye Forumkaféen? Følg med! KittyCat vil gi deg svaret!" Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 WOOHOO, mattetentamen = done Så seint? O_o Vi tok den i november. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 hva skjer her inne da Skarstad beskytter sin kjære Justin (som forøvrig er tøffere enn Thomas toget), Eplefe vil ikke ta på puppene til Alicia, Pepsico er søt og Espen pai har gått av skaftet til Hylo. For ikke å snakke om at KittyCat har tatt over jobben til fortellern i brødrene dal Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror "stamgjestene" i denne tråden er ganske syke egentlig det er vi ikke det... vi er som alle andre med en liten vri Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Kan ikke en eller annen si noe sjokkerende, slik at jeg ikke sovner og mister bussen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg dør av spenning. Har besøk, og vi bare sitter helt dønn stille, ser på Veronica Mars og glemmer ultralydbildene av babyen til hun jeg har på besøk og alt sånn. Er en gutt, forresten. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg dør av spenning. Har besøk, og vi bare sitter helt dønn stille, ser på Veronica Mars og glemmer ultralydbildene av babyen til hun jeg har på besøk og alt sånn. Er en gutt, forresten. Seff. Veronica er hawt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg tror "stamgjestene" i denne tråden er ganske syke egentlig det er vi ikke det... vi er som alle andre med en liten vri Nei, vi er ikke som alle andre. Vi er syke. Vi er spesielle. Vi er som den unike, bøyde, spesielle gaffelen som ingen vil ha. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 "Hva skjer videre i Den nye Forumkaféen? Følg med! KittyCat vil gi deg svaret!" Det oppsto en konflikt mellom enkelte av brukerene. Er Demille en gud eller ikke? Det får vi nok aldri vite helt sikkert. Nå nylig kom en av brukerne med en vanvittig påstand. "Stamgjestene er syke!". En påstånd som får hele kina til å riste. Hva vil skje nå? Kommer Skarstad til å gjøre noe annet enn å styre med Justin? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg