Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser for meg følgende som mulig årsak

kvinnfolket er narkoman å har opparbeidet seg en megagjeld , som ikke har blitt betalt på evig lenge

hun har fått trusler/blitt angrepet å

Null penger inn til gjelda

fristen går ut å hun blir overfalt , bundet å kneblet

Scenario 2 :

Hun har en psykoekskjæreste som har forfulgt henne å plaget henne etter at forholdet tok slutt

fikk seg voldsalarm

eksen gir seg ikke å går til angrep. bundet å kneblet

selvfølgelig bare spekulasjon

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er det bare spekuleringer, men å spekulere er da morsomt noen ganger. :p

Grunnlaget for min spekulering er at jeg aldri har hørt om noen hissige ekser som har gått så metodisk til verks som å bakbinde og kjøre bort på den måten. Som regel når det er psykoekser så er det mye følelser og sinne innvolvert. Ergo ville hun blitt dratt med, dytta inn i bilen etc., men ikke bakbundet.

Så fort jeg leste bakbundet så tenkte jeg på det krimminelle miljøet fordi der går de mer metodisk og "kaldt" til verks. Området der oppe er brukt til å kjøre folk på skautur tidligere. Det kan være gammel gjeld. Det kan være at hun skulle vitne i noe, at hun har anmeldt noe, "tysting". Og at hun derfor skulle få en lærepenge. Det med at hun hadde voldsalarm kan være knyttet til en eventuel sak hun skulle vitne i eller noe.

Fortsatt bare spekulering. Men blir morsomt å finne ut fasiten. De kommer garantert til å skrive mer om bakgrunnen de nærmeste dagene

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...