fjeddiu Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hva heter blåfilmen Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Hva heter blåfilmen Lars? norwegian ett-eller-annet 2006 eller noe sånt. Endret 12. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Missforstå meg rett, jeg er for pupper. Bare ikke her Attetionwhore-nivået vil legge seg på deiligst.no nivå, og det blir bare dumt. Vil jeg se oppmerksomhetssyke 17 åringer med dårlig selvtillt så har jeg deiligst.no Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 SRLSY. Seriøs posting tar på, Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 And now for something completely different. Noen som hører på Rush her? Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Meh Oceans 11 sett ferdig. Veit folk om NRK sender 12 og 13 også, om to og tre uker respektivt? Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 GAH! Skole i morra.. har gitartime, ingen skyss og meldt troperegn. Dette blir vått! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 *Feiern har vært innom og feid unna noen innlegg* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 faen jeg klarte å glemme igjen pc musa, og kablene til 64 må vente til de blir sendt i posten da gitt Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Imorgen er det skole, trening og man kommer hjem til rester av barneselskap. Kos. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så, øh, midtsemesterprøve i matte 1 i morgen. Heldigvis har jeg fått sett mye House! Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Så, øh, midtsemesterprøve i matte 1 i morgen. Heldigvis har jeg fått sett mye House! Du kan telle awesome! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 And now for something completely different. Noen som hører på Rush her? Ja! De er guder! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Action i heimbøgda! Det er bare noen minutter unna der jeg tilbragte hele min barndom. Pleide faktisk å ta sykkelen opp ditt og bade. Det er et tjern der oppe. Lurer på hva som egentlig har skjedd nå jeg. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Leste det der i sted ja. hun hadde jo voldsalarm så ikke helt umulig at exen er sinsyk eller noe annet hun har rotet seg opp i tidligere Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Tipper det er et eller annet internt oppgjør eller noe sånt. Hadde det bare vært en psyko eks så hadde hun antagelig ikke blitt bundet på den måten. Saken lukter av kriminelt miljø lang vei. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg ser for meg følgende som mulig årsak kvinnfolket er narkoman å har opparbeidet seg en megagjeld , som ikke har blitt betalt på evig lenge hun har fått trusler/blitt angrepet å Null penger inn til gjelda fristen går ut å hun blir overfalt , bundet å kneblet Scenario 2 : Hun har en psykoekskjæreste som har forfulgt henne å plaget henne etter at forholdet tok slutt fikk seg voldsalarm eksen gir seg ikke å går til angrep. bundet å kneblet selvfølgelig bare spekulasjon Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Selvfølgelig er det bare spekuleringer, men å spekulere er da morsomt noen ganger. Grunnlaget for min spekulering er at jeg aldri har hørt om noen hissige ekser som har gått så metodisk til verks som å bakbinde og kjøre bort på den måten. Som regel når det er psykoekser så er det mye følelser og sinne innvolvert. Ergo ville hun blitt dratt med, dytta inn i bilen etc., men ikke bakbundet. Så fort jeg leste bakbundet så tenkte jeg på det krimminelle miljøet fordi der går de mer metodisk og "kaldt" til verks. Området der oppe er brukt til å kjøre folk på skautur tidligere. Det kan være gammel gjeld. Det kan være at hun skulle vitne i noe, at hun har anmeldt noe, "tysting". Og at hun derfor skulle få en lærepenge. Det med at hun hadde voldsalarm kan være knyttet til en eventuel sak hun skulle vitne i eller noe. Fortsatt bare spekulering. Men blir morsomt å finne ut fasiten. De kommer garantert til å skrive mer om bakgrunnen de nærmeste dagene Endret 12. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Siden du har bodd i området regner jeg noe av infoen du kommer med som riktig den som venter får se Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du må da ikke tro på meg bare fordi jeg kommer fra området! Er du ikke riktig klok gutt!? JEg sier jo jeg bare spekulerer. Som jeg alltid har sagt: Ta meg på alt, bare ikke på ordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg