Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler for et par nye cd'er i samlinga.. Noen med noen ustabile forslag? Hører på alt egentlig^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aces *by på flere vafler* Woho! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) God kveld alle sammen! Så kos med så mye guttetafsing Da må dere jo få med dere værdens skjønneste brødre som kommer på tvnorge nå! Ylvis brødrene? *løpe ned i stua for å sjekke* EDIT: God kveld i stuen Endret 14. januar 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler for et par nye cd'er i samlinga.. Noen med noen ustabile forslag? Hører på alt egentlig^^ Boys like girls, eller Good Charlotte! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler for et par nye cd'er i samlinga.. Noen med noen ustabile forslag? Hører på alt egentlig^^ Angelspit - Krankhaus. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler for et par nye cd'er i samlinga.. Noen med noen ustabile forslag? Hører på alt egentlig^^ Hvis du hører på black/death metal: Noe av Anaal Nathrakh satyricon(Nemesis devina) Behemoth(Thelema 6) Thrash: Megadeth Greatest Hits. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ylvis brødrene? *løpe ned i stua for å sjekke* Ja! Tror jeg ville gjort hva som helst for å få dem på en øde øy hehe Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mr.bjoern! Hvordan tok vikersundfolket nyheten om at du likte gutter? Må jo nesten bare spørre, tenkte jeg skulle være litt fordomsfull og si at folk har en tedens til å være ganske homofobe på landet? Tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler for et par nye cd'er i samlinga.. Noen med noen ustabile forslag? Hører på alt egentlig^^ Angelspit - Krankhaus. Eple! *dask* Den fortjente du for ikke å være der å spamme tidligere idag! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja! Tror jeg ville gjort hva som helst for å få dem på en øde øy hehe Skitne, skitne jente! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mikkel, sier du?! :O Jeg sier at hvis du skal tøse med andre gutter gjør jeg det slutt med deg, skatt Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Mr.bjoern! Hvordan tok vikersundfolket nyheten om at du likte gutter? Må jo nesten bare spørre, tenkte jeg skulle være litt fordomsfull og si at folk har en tedens til å være ganske homofobe på landet? Tar jeg helt feil? De tok det vel ganske bra, egentlig. Mot all forventning, for å si det sånn ^^ Men ja, noen av dem er ganske homofobe... Men man overlever jo Jeg så Eplefe noen poster over her, btw Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja! Tror jeg ville gjort hva som helst for å få dem på en øde øy hehe Skitne, skitne jente! Men ... men ... Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg føler for et par nye cd'er i samlinga.. Noen med noen ustabile forslag? Hører på alt egentlig^^ Hvis du hører på black/death metal: Noe av Anaal Nathrakh satyricon(Nemesis devina) Behemoth(Thelema 6) Thrash: Megadeth Greatest Hits. Lol, for de har han aldri hørt av før. Eple! *dask* Den fortjente du for ikke å være der å spamme tidligere idag! Nettet på skolen var klikk, så vi fikk fri, stakk hjem og spilte xbox Jeg så Eplefe noen poster over her, btw Jeg så deg og. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men ... men ... Jeg vil ha! *vinke på* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg så deg og. Du er ikke på msn Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg stikker og ser på Norges Herligste nå. Snakkes seinere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg stikker og ser på Norges Herligste nå. Snakkes seinere. Kos deg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men ... men ... Jeg vil ha!Du får prøve å dumpe borti dem sånn "tilfeldigvis" en gang da... "Stalking is just another way of saying I love you" Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hva syntes folk om bedriften han.... frisøren gjør..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg