Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du klager på døgnrytmen din fordi du sto opp halv tolv?

Err. Døgnrytmebortskjemt, er du! :-|

jeg hadde problem med å stå opp! normalt er jeg oooe kl 10 i helgene vist jeg har vært litt lenge oppe. men denna uka har det blitt 14.30 og lignende tider! og jeg skal på skole i morra kl 07!

Ha, mine har gått bortimot 16 og 17. ^___^

Lenke til kommentar
Du klager på døgnrytmen din fordi du sto opp halv tolv?

Err. Døgnrytmebortskjemt, er du! :-|

jeg hadde problem med å stå opp! normalt er jeg oooe kl 10 i helgene vist jeg har vært litt lenge oppe. men denna uka har det blitt 14.30 og lignende tider! og jeg skal på skole i morra kl 07!

Ha, mine har gått bortimot 16 og 17. ^___^

jada har vært der, men "normalt" 14.30:P

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg er alene om å ønske å ta med meg flest mulig mennesker når jeg selv skal dø.

Massakre på kjøpesenter og barneskole f.eks.

Traumatisere en del kids ....

edit: Leifur.

Usikker på om jeg skal ta dette seriøst eller ikke. Varsle politiet om å evakuere steinkjerskolene på mandag? :)

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å sette meg ned og skrive instruksjoner til hvordan min egen begravelse skal være. Ikke at jeg har planer om å dø enda. Bare sånn i tilfelle.

Da skal den detalj-planlegges. Helt ned til hvilken musikk som skal spilles og hvilken mat og drikke som skal serveres. JEg vil at livet mitt sakl feires i stedet for at døden min skal sørges over.

Jeg vil at det skal bli et lystig lag med høy stemning. Kanskje tilogmed med meg plassert i åpen kiste under festen.

Lenke til kommentar

Og hva får deg til å tro at noen FINNER disse instruksjonene om 50 år nå du dør?

Hva om du ender opp med å bli en forfyllet gammel onkel som klår på barnebarna dine i hemmelighet, og foreldrene deres finner det ut og fryser deg ut av familien som den syke gamle grisen du er blitt? Tror du de ville følge instruksene dine da?

Er ikke sikkert livet ditt er verdt å feire engang.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...