Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet da hva ordet inaktiv betyr. Du sa det kan være "mye fravær av noe". Hva mente du med det? At det er stor inaktivitet her nå?

Nei, det sa jeg ikke. Jeg spurte om det kunne være det, siden du skrev "Det er ekstremt mye inaktivitet her nå".

Lenke til kommentar
Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet?

Var den til meg? Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no?

det er jo for smalltalk, for å holde det gående her. For å stoppe at de ikke bare er klagende, irriterende folk som skriver inn. ;=

de fleste er nok ute og rangler ja Olum ;)

Nei, den var rettet mot slike spørsmål generelt.

Jeg er grinete fordi jeg må jobbe nattevakt i en ubeskrivelig kjedelig jobb.

Lenke til kommentar
Jeg er grinete fordi jeg må jobbe nattevakt i en ubeskrivelig kjedelig jobb.
Bytte? *gjespe*

Jeg vil heller ha noe kjedelig, enn dette her. Jeg løper rundt (eller jeg skal høre til å løpe rundt, i dag er jeg for sløv) og stresser. Hva som helst der jeg kan sitte stille og gjøre ingenting, ist win. Nå gjør jeg kassaoppgjør, og sniker meg til på forum. Det teller som å sitte stille og gjøre ingenting. Desverre varer det bare ca 10 minutter.

Lenke til kommentar

Gjerne Nie, jeg vil ha en jobb som er mindre ensformig og med mere ting å gjøre! :p

Akkurat nå er det lønna som holder meg her.

Og PS Binko: Ikke prøv deg med ''Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no'', du satt jo her selv. Jeg er dessuten litt for gammel til å sitte på gutterommet å sutre! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...