Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ferchi er frustrert.

Sitter her med macbooken i senga og tenker på at fruktbarheten min råtner i stråling. uff ikke bra.

Jeg sitter her og ødelegger spermen min jeg også. Vurderer om jeg snart bør stikke og fryse ned noen dråper til eventuelt senere bruk. Koster det noe?

Har du ikke egen fryser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet?

Var den til meg? Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no?

det er jo for smalltalk, for å holde det gående her. For å stoppe at de ikke bare er klagende, irriterende folk som skriver inn. ;=

de fleste er nok ute og rangler ja Olum ;)

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Ferchi er frustrert.

Sitter her med macbooken i senga og tenker på at fruktbarheten min råtner i stråling. uff ikke bra.

Jeg sitter her og ødelegger spermen min jeg også. Vurderer om jeg snart bør stikke og fryse ned noen dråper til eventuelt senere bruk. Koster det noe?

Har du ikke egen fryser?

Er det sånn man bare kan gjøre på egenhånd? Jeg vil tro at det skal litt mer til enn å runke på en flaske og slenge den i fryseren sammen med isen og grandissen.

Lenke til kommentar
Hva foregår her, da?

Egentlig ingenting. Det er ekstremt mye inaktivitet her nå med tanke på at det er lørdagsnatt. Er absolutt alle på fest utenom meg?

Nope.

Dette er første natta på lenge da jeg er hjemme da jeg har droppet å feste.

Men jeg har løpt 2 mil idag, da. :wee:

Lenke til kommentar
Ferchi er frustrert.

Har du ikke egen fryser?

Er det sånn man bare kan gjøre på egenhånd? Jeg vil tro at det skal litt mer til enn å runke på en flaske og slenge den i fryseren sammen med isen og grandissen.

Tror det går helt fint, tror du ikke.

Lenke til kommentar
Hvorfor i fa*n spør folk om råd for helt teite ting her hele tiden? Følger dere faktisk det helt fremmede folk sier til dere på nettet?

Var den til meg? Litt sur fordi du satt aleine på rommet ditt hele kvelden eller no?

det er jo for smalltalk, for å holde det gående her. For å stoppe at de ikke bare er klagende, irriterende folk som skriver inn. ;=

Rå avatar du har nå.

Håper ikke at du har hatt den i flere måneder og at jeg bommet skikkelig nå.

Lenke til kommentar

Rå avatar du har nå.

Håper ikke at du har hatt den i flere måneder og at jeg bommet skikkelig nå.

Tusen takk. Har akkurat bytta den, hadde sånn blå før

Koselig at noen merker det =)

Lenke til kommentar

Jeg vet da hva ordet inaktiv betyr. Du sa det kan være "mye fravær av noe". Hva mente du med det? At det er stor inaktivitet her nå?

Edit: Skjønte det nå. Du pirket på at jeg brukte uttrykket "mye". Skjønner godt hva du mener med at det ikke passer sammen med ordet "inaktivitet" :p

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...