Bytex Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Aldri skjønt den trangen til å gå "ut" jeg heller..lørdager er til for å slappe av foran PC/TV/bygge robot + et par pils. That's IT! Endret 11. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg skulle vært på byen i dag jeg, men en litt for hyggelig kveld i går ødela det. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er med folk og det at en MÅ gjøre noe på en Lørdag? Er ikke helga til å slappe av? Har du ikke lest de andre postene til Melisma på temaet? Om du ikke er på fest og drikker i helga er du en taper. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Fordi man jobber og sliter hele uka, og når helga kommer så vil jeg ha det gøy for de pengene jeg har jobba for! Slappe av kan jeg gjøre i grava.. Blir gal av å tenke på at jeg kaster vekk en hel lørdagskveld bare på å sitte og glane!! Kan jo slappe av også selvsagt, men det er kjedelig på en lørdag.. heller slappe av på søndag! Bramle: Endelig noen som har fått med seg noe av det mest fornuftige jeg har skrevet her på forumet! Endret 11. oktober 2008 av Melisma Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er med folk og det at en MÅ gjøre noe på en Lørdag? Er ikke helga til å slappe av? Har du ikke lest de andre postene til Melisma på temaet? Om du ikke er på fest og drikker i helga er du en taper. INDEED!!! må le av fjortizzer som ikke drikker i helga!! (DOH @ myself) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg peser på jobb hele uka, da vil jeg ha ro og fred og gjøre akkurat det jeg vil og drikke øl. Uten å pese med å gå ut på byen, sitte på en pub med altfor høy musikk jeg ikke liker eller kan velge selv. Har vel rast fra meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 WE ARE STILL HERE!!! *nynne og danse mye til* Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg peser på jobb hele uka, da vil jeg ha ro og fred og gjøre akkurat det jeg vil og drikke øl. Uten å pese med å gå ut på byen, sitte på en pub med altfor høy musikk jeg ikke liker eller kan velge selv. Har vel rast fra meg. OG gin&tonic! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 La meg si det slik. Det tok litt tid for meg å komme gjennom Half-Life 2. Fikk nesten hjerteinfarkt hver gang jeg ble angrepet av "zombies" og headcrabs. *Skjelver* Sleit med Doom3 jeg, likte ikke de edderkopp-dyrene ... Fant etter hvert ut at beste taktikk i slike spill er å holde løpeknappen inne (dersom det er en) og bare gi gass inn i alle rom. Da blir man mindre skremt enn om man sniker seg sakte rundt og sjekker hver en krok. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeez, hva skjer med pussy-tendensene? Er man 10 år er sikkert fear en litt nervepirrende affære, men ellers? Fear hadde vert skummelt om det eneste forsvaret man hadde var en teskje, men man bærer jo med seg en halv jernvarehandel og muligheten til å springe rundt å mose ubehageligheter i slow motion.. Hjernedød action var det så absolutt, men man må da tåle litt faky blod-teksturer og flashy post-effekter uten at hjertet popper opp i halsen? DAMN.. du er tøff!!! jeg er glad for at jeg ble skremt! betyr bare at jeg klarer å leve meg inn i ting og at det faktisk finnes spill som kan skremme meg! Joda jeg kjøper den, men penumbra må jo da bli rene hjerteinfarktet om fear fremsto like skremmende som tidligere berettet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Sleit med Doom3 jeg, likte ikke de edderkopp-dyrene ... Fant etter hvert ut at beste taktikk i slike spill er å holde løpeknappen inne (dersom det er en) og bare gi gass inn i alle rom. Da blir man mindre skremt enn om man sniker seg sakte rundt og sjekker hver en krok. Jeg spilte Doom 3 i fire minutter før jeg lagret og avsluttet. Spilte det aldri igjen. Så pysete er jeg. ^^ Endret 11. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Fant etter hvert ut at beste taktikk i slike spill er å holde løpeknappen inne (dersom det er en) og bare gi gass inn i alle rom. Da blir man mindre skremt enn om man sniker seg sakte rundt og sjekker hver en krok. Lurt. Etter å ha brukt timesvis i en klaustrofobisk zombie-gruve i Halo 3 bestemte jeg meg til slutt for å bare løpe gjennom hele greia uten å avfyre så mye som en kule. Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jeez, hva skjer med pussy-tendensene? Er man 10 år er sikkert fear en litt nervepirrende affære, men ellers? Fear hadde vert skummelt om det eneste forsvaret man hadde var en teskje, men man bærer jo med seg en halv jernvarehandel og muligheten til å springe rundt å mose ubehageligheter i slow motion.. Hjernedød action var det så absolutt, men man må da tåle litt faky blod-teksturer og flashy post-effekter uten at hjertet popper opp i halsen? DAMN.. du er tøff!!! jeg er glad for at jeg ble skremt! betyr bare at jeg klarer å leve meg inn i ting og at det faktisk finnes spill som kan skremme meg! Joda jeg kjøper den, men penumbra må jo da bli rene hjerteinfarktet om fear fremsto like skremmende som tidligere berettet! AAH.. okey da!!! pokker. jeg har bare fått spilt det spillet i 5 minutter! det skremte meg så sykt!! helt på førsten, når det er en zombie lignende ting som følger etter deg med lommelykt! herregud for et ekkelt spill! Endret 11. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bartepingvinen, jeg syns det er så trist at du ikke sover her... Kan godt sove nede men da blir du vekket 0700 av alarmen min. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 er dere kjærester på ordentlig eller? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 er dere kjærester på ordentlig eller? Nei, men jeg skal få en venn til å spørre om han vil være sjæææreste med meg på ordentlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nope. Hvem har snakket om kjærester? Hvis vi er for nerdete for deg, får du dra ut på byen og ha det morro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bartepingvinen, jeg syns det er så trist at du ikke sover her... Kan godt sove nede men da blir du vekket 0700 av alarmen min. Hadde det vært meg hadde jeg heller blitt vekket av en alarm enn å sove uten kjæresten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Bartepingvinen, jeg syns det er så trist at du ikke sover her... Kan godt sove nede men da blir du vekket 0700 av alarmen min. Jeg vet hva JEG hadde foretrukket hvertfall. Sove aleine når man ikke MÅ er noe tull. Det går an å sovne igjen etter alarmen. Kpm deg ned du! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 er dere kjærester på ordentlig eller?Jeg tror det bare er på liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg