MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (Men ser frem til heite og våte kvelder med deg og L4r5 uansett) Joine Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (Men ser frem til heite og våte kvelder med deg og L4r5 uansett) En bra start! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvis jeg sa at jeg var homofil så regner jeg med at jeg er likeverdig er dessverre hetro og med dame... (forumbabe faktisk) men kan lånes bort da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sånn, til alles opplysning. mrbjoern er skeiv, og tar gjerne i mot det han kan finne av andre forumgutter i dag Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sånn, til alles opplysning. mrbjoern er skeiv, og tar gjerne i mot det han kan finne av andre forumgutter i dag Betyr det at jeg har ingen sjans på deg? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sånn, til alles opplysning. mrbjoern er skeiv, og tar gjerne i mot det han kan finne av andre forumgutter i dag Visste faktisk ikke at du var skeiv. Eller bare kødder du? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Betyr det at jeg har ingen sjans på deg? Jeg trodde du hadde type oO Men sånn, epler er i en særposisjon Visste faktisk ikke at du var skeiv. Eller bare kødder du? Hvorfor kødde? Men ja, jeg er faktisk det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor kødde?Hvilken tråd tror du at du er i egentlig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *tafse på mrbjoern, denne gang uten kjolen sin på* Faen, nå har jeg Stella & God på hjernen igjen >< Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvilken tråd tror du at du er i egentlig? Tja... akuratt sånne ting tuller jeg ikke med, ikke en gang i DNFK oO Men kan kødde om mye annet da *tafse på mrbjoern, denne gang uten kjolen sin på* Miih Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sjur, jeg trodde vi hadde noe på gang men neida... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Betyr det at jeg har ingen sjans på deg? Jeg trodde du hadde type oO Men sånn, epler er i en særposisjon Visste faktisk ikke at du var skeiv. Eller bare kødder du? Hvorfor kødde? Men ja, jeg er faktisk det. Det er ganske mange som ikke er hetero har jeg lagt merke til i det siste. Før var det liksom helt umulig at jeg kunne kjenne noen som var homofile. Feks. så har jeg fått vite at læreren min er lesbisk. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg trodde du hadde type oO Men sånn, epler er i en særposisjon Jeg kan da ha flerkjæresteri Lenke til kommentar
binko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Heisann! Dere diskuterer homofili ja? Koselig . Nå har jeg akkurat stappa i meg tre varme smultringer og er klar for å se på Norges Herligste. Ja, også har jeg tafsa med Halvor på msn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er ganske mange som ikke er hetero har jeg lagt merke til i det siste. Før var det liksom helt umulig at jeg kunne kjenne noen som var homofile. Feks. så har jeg fått vite at læreren min er lesbisk. We gonna rule the world Men ja, vi utgjør faktisk en god del... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Mikkel, sier du?! :O Vel, jeg kan være polygamist jeg, så det er greit ^^ edit: Monogami er vel noe helt annet enn hva jeg tenkte på Endret 14. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hadde vært kewlt om alle gikk på profilen sin og fiksa at man kunne se hvilket kjønn de var. Irriterende å ikke vite. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Jeg kan da ha flerkjæresteri Det er sant Ja, også har jeg tafsa med Halvor på msn. Og det var kos Lenke til kommentar
Aces Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 God kveld alle sammen! Så kos med så mye guttetafsing Da må dere jo få med dere værdens skjønneste brødre som kommer på tvnorge nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Aces *by på flere vafler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg