Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste var jo å vandre sjeleløst, så høre et infernalsk skrik og se slike jævelskap hoppe langs hustakene før de blir borte og du vet at de kommer "snart".

Jeg hoppet over Ravenholm. :ermm:

Det var vel litt pinglete? Jeg kom meg gjennom Ravenholm, til tross for at jeg ikke takler skrekkfilmer og skrekkspill. Herre, hadde jeg ikke hatt et ungt og sterkt hjerte hadde jeg sikkert daua iløpet av Ravenholm. ^^

Lenke til kommentar

Fy for en driiitkjedelig lørdag :hrm: Jeg hater å kjede meg, flyr på veggen snart!!!!

Hvorfor er ikke jeg på byen idag?? Hva i all verden driver jeg med å sitte hjemme?? uff...

AKkurat nå burdte jeg se dobbelt, sitte ute på en benk og plage folk som går forbi.. men neida, her sitter jeg og drikker cola og kjeder meg.. Jai ikke like dette..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Fy for en driiitkjedelig lørdag :hrm: Jeg hater å kjede meg, flyr på veggen snart!!!!

Hvorfor er ikke jeg på byen idag?? Hva i all verden driver jeg med å sitte hjemme?? uff...

man lærer av "feil"? gjør man ikke? :p

Endret av probin
Lenke til kommentar
Half Life er da ikke så skummelt. Verken eneren eller toeren. Geez. F.E.A.R. er mye verre.

Half-Life ER skummelt!

men kan være enig med deg at F.E.A.R også er HESTESKUMMELT! syyykt. jeg turte faktisk ikke å spille det alene.

og jeg mener at, når man spiller et spill som f.e.a.r, så skal man ha lyset av og sitte alene. har ikke fullførst siste expansion! pga akkurat det.

Lenke til kommentar

Jeez, hva skjer med pussy-tendensene? Er man 10 år er sikkert fear en litt nervepirrende affære, men ellers? Fear hadde vert skummelt om det eneste forsvaret man hadde var en teskje, men man bærer jo med seg en halv jernvarehandel og muligheten til å springe rundt å mose ubehageligheter i slow motion.. Hjernedød action var det så absolutt, men man må da tåle litt faky blod-teksturer og flashy post-effekter uten at hjertet popper opp i halsen? :roll:

Lenke til kommentar
Jeez, hva skjer med pussy-tendensene? Er man 10 år er sikkert fear en litt nervepirrende affære, men ellers? Fear hadde vert skummelt om det eneste forsvaret man hadde var en teskje, men man bærer jo med seg en halv jernvarehandel og muligheten til å springe rundt å mose ubehageligheter i slow motion.. Hjernedød action var det så absolutt, men man må da tåle litt faky blod-teksturer og flashy post-effekter uten at hjertet popper opp i halsen? :roll:

DAMN.. du er tøff!!!

jeg er glad for at jeg ble skremt! betyr bare at jeg klarer å leve meg inn i ting og at det faktisk finnes spill som kan skremme meg!

Lenke til kommentar
Hater å kaste vekk en lørdag på denne måten.. Men men, ja jeg får ha det til gode!

Men nå er jeg altfor full av energi, og jeg som til vanlig er tiltaksløs og lat.. merkelig.

Er med folk og det at en MÅ gjøre noe på en Lørdag? Er ikke helga til å slappe av?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...