Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Empire: Total War er vel ikke kommet ut enda? Eller er det jeg som henger litt etter i spillverden?

Når det er sagt skal det nevnes at jeg har prøvd alle Total War-spillene som har kommet ut per dags dato. Shogun: Total War er vel det jeg har spilt aller minst. De andre har det gått en stund med.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjenner ikke engang til den låta. :)

Kanskje like godt. Hvis første linjen i sangen går, "So put your hands down my pants!", tror jeg man trygt kan anta at det ikke er en sang å få med seg.

@ Pusur1993: Godt å høre. Da er ikke hjernen min helt feilkoblet enda.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg har faktisk aldri spilt igjennom Half Life 1. Til tross for at jeg har både originalen og de to tilleggsspillene, eller hva man kan kalle dem.

Seriøst? Du burde få internett frakoblet og en PC med bare HL1 med.

So put your hands down my pants! *Synge*
Coming my love!
Lenke til kommentar
Synes WC3 var zooma alt for langt inn og hadde for små slag jeg. Ble liksom aldri hekta. Ja til Rome: TW!

Forsåvidt et greit poeng. Men så er jo Warcraft III et strategispill som fokuserer på mikromanaging. Å styre en og en enhet i slag med mange tusen mann ville være mindre morsomt tenker jeg. Så spørsmålet er vel om man foretrekker micro-, macro-managing. Eventuelt en mellomting.

Lenke til kommentar
La meg si det slik. Det tok litt tid for meg å komme gjennom Half-Life 2. Fikk nesten hjerteinfarkt hver gang jeg ble angrepet av "zombies" og headcrabs. *Skjelver*

Beste var jo å vandre sjeleløst, så høre et infernalsk skrik og se slike jævelskap hoppe langs hustakene før de blir borte og du vet at de kommer "snart".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...