Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hört mangt et lovord om Rock Band. Er det mye bedre enn Guitar Hero-serien?

Først, mine forutsetninger:

- Spiller ikke alle låter i GH3 på expert

- Kjøpte kun disken, så spiller med GH3-gitarene. Ingen trommer / mikrofon foreløpig.

- Har kun testet single-player offline.

Førsteinntrykk:

- Bedre visuelt

- En del gode låter

- Kan spille bass i quickplay

- Lavere vanskelighetsnivå enn GH3. Var et par ganger Hard-gitaren hadde mye færre noter enn man hørte, noe som reduserte spillopplevelsen noe

- En del låter som er litt "meh"

- Mangler bass "tour"

I tillegg har jeg merket meg et godt låtutvalg på nett, blir nok å skaffe Metallica-pack og The Best of Who (Rock Band edition) i alle fall, så får jeg se hva annet jeg impulskjøper.

Lenke til kommentar
Jeg har begynt på Warcraft III. Det virker litt genialt.

Litt genialt?! Er jo kjempegenialt! Warcraft III er det kuleste strategispillet laget, sånn bortsett fra Rome: Total War. Hvis du ikke allerede har prøvd det. Spill custom games på Battle.net. kan spesielt anbefale Hero Line Wars Lition (HLWL), og ulike former for Tower Defence (De fleste er bra). Noen ville påstå at DOTA (Defence of the Ancients) er konge, I would tend to dissagree. Men om du har tid kan du jo prøve det også.

Lenke til kommentar

Litt genialt?! Er jo kjempegenialt! Warcraft III er det kuleste strategispillet laget, sånn bortsett fra Rome: Total War. Hvis du ikke allerede har prøvd det. Spill custom games på Battle.net. kan spesielt anbefale Hero Line Wars Lition (HLWL), og ulike former for Tower Defence (De fleste er bra). Noen ville påstå at DOTA (Defence of the Ancients) er konge, I would tend to dissagree. Men om du har tid kan du jo prøve det også.

var på lan forrige uke. spillte jo DOTA nesten hele tiden. drit kjekt.

men har veldig lyst å spille på battle.net

men funker ikke.

Lenke til kommentar

Hva heter du på battle.net? Virker som du har sans for samme custom games som meg.

Lenke til kommentar

Hva heter du på battle.net? Virker som du har sans for samme custom games som meg.

Orresnei mener jeg å huske. Mitt gode gamle nick. :D Nå skal det nevnes at jeg ikke spiller så ofte. Begynner å bli en stund siden jeg faktisk hadde spillet innstallert på maskinen. Antar at du også har Frozen Throne. Men for all del. Bare legg meg til! Kanskje jeg tar å innstallerer det igjen en dag jeg får tid.

Lenke til kommentar
Orresnei mener jeg å huske. Mitt gode gamle nick. :D Nå skal det nevnes at jeg ikke spiller så ofte. Begynner å bli en stund siden jeg faktisk hadde spillet innstallert på maskinen. Antar at du også har Frozen Throne. Men for all del. Bare legg meg til! Kanskje jeg tar å innstallerer det igjen en dag jeg får tid.

Det må du gjøre. Har ikke spilt det på lenge, men når jeg først gjør det så kan jeg sitte i timevis. Heter dukecoke på battle.net

Endret av Snorre
Fjernet quote-pyramiden. ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...