Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LAN er jo herlig. Hva spilte dere? :)

basskuk: Jupp. :) Spesielt Megaman og de eldre Mario-spilla!

Hva er greia med at man må spille for at det skal være lan? Må jeg si "dataparty med to personer" for at vi ikke skal spille? Vi kjørte en nettverkskabel mellom pc-ene våre og delte en hel haug med programmer, filmer og musikk. Så lærte han meg masse Ubuntu-greier, og vi kødda masse med inarwubz1337speak. Pizza, og masse diskusjoner om alt mulig datastuff.

Lenke til kommentar
Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... ;)

Spilling er halve morroa om en spør meg. Gjerne litt hjelp i multiplayerspill og være shitkid innimellom :) . Det er overraskende festlig når folk klikker i vinkel gjennom mikrofon.

Lenke til kommentar
Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... ;)

Spilling er halve morroa om en spør meg. Gjerne litt hjelp i multiplayerspill og være shitkid innimellom :) . Det er overraskende festlig når folk klikker i vinkel gjennom mikrofon.

Vi hadde sikkert gama om vi hadde hatt bord og stasjonære pc-er. Vi satt med middelse laptoper begge to. Jeg satt på pult og han satt i en gamingchair.

Lenke til kommentar

Vi hadde sikkert gama om vi hadde hatt bord og stasjonære pc-er. Vi satt med middelse laptoper begge to. Jeg satt på pult og han satt i en gamingchair.

Nerding med vmware er fun. Stakkars laptopene våre, Chris måtte hente kjøleelementer for at harddisken hans ikke skulle bli for varm..

IM ON TEH INTARWUBS WAITING FOR TZE TRAIN

Endret av The Duke
Lenke til kommentar

Nerding med vmware er fun. Stakkars laptopene våre, Chris måtte hente kjøleelementer for at harddisken hans ikke skulle bli for varm..

IM ON TEH INTARWUBS WAITING FOR TZE TRAIN

Epic å hente kjøleelement fra frysern og legge under laptopen for at ikke harddisken skal smelte ^__^

Lenke til kommentar

Juhuuu! I dag kom tipset og bildene mine på trykk! :wee:

Merkelig nok så ligger ikke artikkelen på nettet da. Bare i papirutgaven.

Etter klokken 22

FNIS YOU ARE SO FUNNY!

Tenkte meg en tur dit iløpet av dagen og har ikke ork til å være der samtidig som halve Norge.

Jeg mente det. De gangene jeg har vært på butikken etter klokken 22 har det ikke vært mange folk der.

Desvere ikke så mange butikker som har åpent så lenge, men en del kiwi-butikker har det hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...