Programvare Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Morn ja. Vi hadde det artig i går. Egentlig hadde vi planlagt filmkveld, men det endte opp som lan ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 LAN er jo herlig. Hva spilte dere? basskuk: Jupp. Spesielt Megaman og de eldre Mario-spilla! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Lol, jeg møtte Ida(2?) på byen i går jeg! Aidskake that is, evt. Penis Trygve. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 SNES er kos Og NES er nesten enda mer kos \o/ Så sant! Har et stykk fungerende NES her, og en 15ish spill . Huzza! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 LAN er jo herlig. Hva spilte dere? basskuk: Jupp. Spesielt Megaman og de eldre Mario-spilla! Hva er greia med at man må spille for at det skal være lan? Må jeg si "dataparty med to personer" for at vi ikke skal spille? Vi kjørte en nettverkskabel mellom pc-ene våre og delte en hel haug med programmer, filmer og musikk. Så lærte han meg masse Ubuntu-greier, og vi kødda masse med inarwubz1337speak. Pizza, og masse diskusjoner om alt mulig datastuff. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... Ok. Det gjør ikke jeg. Vi hadde det dritgøy uansett. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... Spilling er halve morroa om en spør meg. Gjerne litt hjelp i multiplayerspill og være shitkid innimellom . Det er overraskende festlig når folk klikker i vinkel gjennom mikrofon. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 SNES er kos Og NES er nesten enda mer kos \o/ Så sant! Har et stykk fungerende NES her, og en 15ish spill . Huzza! Har fungerende NES, SNES og Sega Genesis i leiligheta :----D Når jeg går litt i overskudd mtp cash igjen, må jeg få kjøpt no flere spill. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... Spilling er halve morroa om en spør meg. Gjerne litt hjelp i multiplayerspill og være shitkid innimellom . Det er overraskende festlig når folk klikker i vinkel gjennom mikrofon. Vi hadde sikkert gama om vi hadde hatt bord og stasjonære pc-er. Vi satt med middelse laptoper begge to. Jeg satt på pult og han satt i en gamingchair. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... Spilling er halve morroa om en spør meg. Gjerne litt hjelp i multiplayerspill og være shitkid innimellom . Det er overraskende festlig når folk klikker i vinkel gjennom mikrofon. Vi hadde sikkert gama om vi hadde hatt bord og stasjonære pc-er. Vi satt med middelse laptoper begge to. Jeg satt på pult og han satt i en gamingchair. Nerding med vmware er fun. Stakkars laptopene våre, Chris måtte hente kjøleelementer for at harddisken hans ikke skulle bli for varm.. IM ON TEH INTARWUBS WAITING FOR TZE TRAIN Endret 11. oktober 2008 av The Duke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nerding med vmware er fun. Det er det helt sikkert. Men så kommer dette fra en som syntes det var morsomt å konfe cisco-lab'er i fylla. OSPF, VTP, HSSRP og alle de andre forkortelsene er morsomme saker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når på dagen pleier det å være lite folk i butikker? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Nerding med vmware er fun. Det er det helt sikkert. Men så kommer dette fra en som syntes det var morsomt å konfe cisco-lab'er i fylla. OSPF, VTP, HSSRP og alle de andre forkortelsene er morsomme saker. Sounds like me :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Når på dagen pleier det å være lite folk i butikker? Etter klokken 22 Endret 11. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Når på dagen pleier det å være lite folk i butikker? enten når de åpner eller rett før de stenger. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Mje, ikke egentlig. Jeg ville sagt mellom ett og fire. På hverdager, i hvert fall. Også igjen mellom åtte og halv ti. Endret 11. oktober 2008 av basskuk Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Etter klokken 22 FNIS YOU ARE SO FUNNY! Tenkte meg en tur dit iløpet av dagen og har ikke ork til å være der samtidig som halve Norge. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Programvare: Haha. Jeg tenker automatisk spilling når folk nevner LAN da. Det er vel det majoriteten gjör... Spilling er halve morroa om en spør meg. Gjerne litt hjelp i multiplayerspill og være shitkid innimellom . Det er overraskende festlig når folk klikker i vinkel gjennom mikrofon. Vi hadde sikkert gama om vi hadde hatt bord og stasjonære pc-er. Vi satt med middelse laptoper begge to. Jeg satt på pult og han satt i en gamingchair. Nerding med vmware er fun. Stakkars laptopene våre, Chris måtte hente kjøleelementer for at harddisken hans ikke skulle bli for varm.. IM ON TEH INTARWUBS WAITING FOR TZE TRAIN Epic å hente kjøleelement fra frysern og legge under laptopen for at ikke harddisken skal smelte ^__^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Juhuuu! I dag kom tipset og bildene mine på trykk! Merkelig nok så ligger ikke artikkelen på nettet da. Bare i papirutgaven. Etter klokken 22 FNIS YOU ARE SO FUNNY! Tenkte meg en tur dit iløpet av dagen og har ikke ork til å være der samtidig som halve Norge. Jeg mente det. De gangene jeg har vært på butikken etter klokken 22 har det ikke vært mange folk der. Desvere ikke så mange butikker som har åpent så lenge, men en del kiwi-butikker har det hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg