Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gutter, og spesielt den som er kjæresten, er noe dritt!
Way to generalize a whole gender because of personal experience, biatch. :(

 

Edit: Vent. Jeg er jente, jeg skulle egentlig slenge meg på den.

Nå må du jo ikke ditche girlfriendsa

 

 

Drittsekker bestemmes ikke av kjønn.

 

Der , der var det ett gullkorn.

Meh, ikke god nok standard for å kvalifisere til gullkorn. Det er bare sannhet, funker sjelden som gullkorn. Gullkorn må ikke forhastes (som man ser ditt er pga skrivefeil i linje #2, fordi du var redd andre hadde samme tanke og ville poste det først). Gullkorn skal komme fra det indre, brukes god tid på, og inneholde minst èn referanse til Chuck Norris, være paradoksalt, ikke være tvunget og til sist, ikke være tvunget eller tvunget på noen måte.

 

EDIT: Chuck Norris-greiene er så anti-paradoksalt at det er ikke linjært, engang.

 

Øl-dyss, jeg beklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Øl-dyss, jeg beklager.

Det går helt fint, heldigvis er du tøff nok til å si at du drikker alkohol.

 

Nei, nå er jeg for syrlig. *mumse sjokolade*

 

Litt teit at jeg sitter på forums når jeg sitter "å drikker" selvfølgelig. Men det ble plutselig bar-tur på meg snart. For all del, jeg er under deg på alle måter o' store forumgud.

 

(angrer på dette imorgen, ohyes)

 

:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg hadde tenkt til å se Fritt vilt også, men det ble bare De gales hus. Den var utrolig bra. :)

Ja det er den. Hadde forventet at den kom til å suge heftig og skuffe meg siden jeg hadde lest boka, men den var faktisk ganske bra.

Lenke til kommentar
Øl-dyss, jeg beklager.

Det går helt fint, heldigvis er du tøff nok til å si at du drikker alkohol.

 

Nei, nå er jeg for syrlig. *mumse sjokolade*

 

Litt teit at jeg sitter på forums når jeg sitter "å drikker" selvfølgelig. Men det ble plutselig bar-tur på meg snart. For all del, jeg er under deg på alle måter o' store forumgud.

 

(angrer på dette imorgen, ohyes)

 

:D

Jaa. :love:

 

Jeg SA jeg var for syrlig, så jeg sikra meg der. Ellers ville jeg blitt beskyldt for å være hoven og overlegen, din fyllejævel.

Lenke til kommentar

Det er virkelig ikke noen ting som er mer økonomisk enn å drikk etter en hel arbeidshelg, jeg skulle bare ha meg 3 kalde så kommer forslaget om å stikke "ut". Våkner nok med minus på visaet ja :D

 

(Fin redning med å si at du framsto som litt syrlig, hadde det bare funket irl :D f.eks talledega nights ; "What? I said In all due respect, I'm safe then!)

 

Skal drikke på Boney M konsert imorgen jeg. :)

 

Hvor? Boney M er sjef :D

Endret av neff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ja, ikke sant? Jeg ble i så godt humør etter å ha sett filmen, men selvfølgelig måtte jeg ødelegge dagen ved å se en annen random drittfilm xD. Tolken forøvrig.

 

Jaja..

Ble ikke akuratt i godt humør etter å ha sett den, men det viser bare at den var bra og fikk meg til å "føle noe". Klarer ikke forklare helt. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...