Zlatzman Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Noen som kan finne igjen de prank callsa en eller annen posta i går? gøøgle redigert: Vurderte du egentlig bla tilbake i tråden og sjekke? Er ikke veldig vanskelig. Endret 10. oktober 2008 av Zlatzman Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hurtigbåt er kjedelig. Men er i det minste nett her. Hurtigbåt er morro det, så lenge du har en far som er overstyrmann ombord, og du kan tilbringe turen hvor du vil i båten Salongen, styrhuset, mannskapsrommet osv.. BTW, hvor skal du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hurtigbåt er kjedelig. Men er i det minste nett her. Hurtigbåt er morro det, så lenge du har en far som er overstyrmann ombord, og du kan tilbringe turen hvor du vil i båten Salongen, styrhuset, mannskapsrommet osv.. BTW, hvor skal du? Joda, da er det sikkert mye morsommere. Men ikke når det er så jævla fullt at du må sitte oppå masse andre folk nesten. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hurtigbåt er kjedelig. Men er i det minste nett her. Hurtigbåt er morro det, så lenge du har en far som er overstyrmann ombord, og du kan tilbringe turen hvor du vil i båten Salongen, styrhuset, mannskapsrommet osv.. BTW, hvor skal du? Joda, da er det sikkert mye morsommere. Men ikke når det er så jævla fullt at du må sitte oppå masse andre folk nesten. Føler med deg. Prøv ferjebåt fra sverige kl 04:30 du...etter å ha vært oppe hele natta i en trang bil. Stappa som F og kun få "sofaer". Det var reine slosskampen etter de plassene for å si det sånn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Føler med deg. Prøv ferjebåt fra sverige kl 04:30 du...etter å ha vært oppe hele natta i en trang bil. Stappa som F og kun få "sofaer". Det var reine slosskampen etter de plassene for å si det sånn Virker ikke særlig gøy nei. Er slosskamp på den båten også, om gjøre å komme seg først in og kampre en av treseterne så du kanskje slipper å site med noen andre. De fleste liker å breie seg og ha en treseter for seg selv. Men er heldigvis fremme nå. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Føler med deg. Prøv ferjebåt fra sverige kl 04:30 du...etter å ha vært oppe hele natta i en trang bil. Stappa som F og kun få "sofaer". Det var reine slosskampen etter de plassene for å si det sånn Virker ikke særlig gøy nei. Er slosskamp på den båten også, om gjøre å komme seg først in og kampre en av treseterne så du kanskje slipper å site med noen andre. De fleste liker å breie seg og ha en treseter for seg selv. Men er heldigvis fremme nå. hadde lignende tilstander på bussen i dag. Østfoldbanen blir bygd om elns, så Oslo S - Hauketo tog blir erstatet med buss. Er jo helt drøyt. Stiller man spørsmål til de som navigerer, så får du "OH SNAP!" rett i trynet, folk som dytter med albuer, bestemødre som breier seg og tar opp hele gangen, folk som rusher inngangen til bussen, etc. Det er litt gøy å se fra avstand i grunn: hva skjer med mennesker om man fjerner organisering/struktur? Jo, Darwins skjer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Håhå, tenk når folk legger 100MB autospillende videoer i signaturen sin..fantastisk feature må jeg si. Eller 20 videor som starter samtidig i "morsom video"-tråden. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Håhå, tenk når folk legger 100MB autospillende videoer i signaturen sin..fantastisk feature må jeg si. Eller 20 videor som starter samtidig i "morsom video"-tråden. eller: legg ut din favoritt top 10 liste av sanger fra 80tallet.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Håhå, tenk når folk legger 100MB autospillende videoer i signaturen sin..fantastisk feature må jeg si. Eller 20 videor som starter samtidig i "morsom video"-tråden. Tro meg, om det er Ueland som leker med den funksjonen, så kommer ikke det der til å skje Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen som kan finne igjen de prank callsa en eller annen posta i går? gøøgle redigert: Vurderte du egentlig bla tilbake i tråden og sjekke? Er ikke veldig vanskelig. Jo, men jeg er lat... bladde noen sider tilbake, men fant de ikke... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 huff. Da har man kjøpt seg CS 1.6 og Condition Zero for 58kr Her snakker man bang for the buck. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg har uhorvelige mange av Valve sine spill. Jeg betalte vel 300 for de spillene du nevner, tror jeg. Endret 10. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg har uhorvelige mange av Valve sine spill. Jeg betalte vel 300 for de spillene du nevner, tror jeg. Valve = kvalitet. Satt på skolen og mimra litt tilbake til gode gamle VK1 IKT Driftsfag dagene. Så sa det PANG og jeg fikk kjempelyst til å spille CS igjen. Herregud hvor mye latter jeg har hatt med det spillet. Det som er litt synd er at jeg har hatt mer moro med CS enn det jeg har hatt med WoW Selvom jeg har digga veldig mye i WoW, og hatt mange kule raids med mange kule wipes med mange kule folk, MEN. Det er så mange drittunger i WoW. Masse spam og "LOL BOOBS!" preik, generelt mye lowlife. Selv om miljøet i CS har en del fjortiser selv, så virker det bare ikke så ille som det samme miljøet i WoW. *shrug* Blir kult å komme hjem og spille par games. Kommer garantert til å bli rundp***t hele kvelden, but hey: PHUN! quickedit: argh, du edita posten din mens jeg svarte Betalte som sagt 57kr, men det er nok fordi det er så retrospill som det går ann å få det tror jeg (vel, doom1 er kanskje mer retro, but u get my point). Litt kjipt fordi jeg kjøpte faktisk HL og CS den dagen det var ute for 300kr elns, som du sier, men jeg glemte login for steam og finner ikke CD key til begge. Så jeg måtte mekke ny steam login og kjøpe nytt spill. Men men. Endret 10. oktober 2008 av MrLeftfield Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 NP: DJ Antoine - This Time (Klaas Remix) skjer, folks? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det virker ikke som jeg får noe svar i tråden jeg spurte i, og det haster littegrann. Jeg har filmene mine lagret som AVI-filer i Mine Dokumenter. Er det noen mulighet for at jeg kan få de over på iPoden min? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Håhå, tenk når folk legger 100MB autospillende videoer i signaturen sin..fantastisk feature må jeg si. Eller 20 videor som starter samtidig i "morsom video"-tråden. Bare synd det ikke er mulig å legge inn autostartende filmer men. Var bare en bug som var aktuell i et par minutter. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fredag er digg. Helg er digg. Fy søren det er godt å vite at en ikke skal på jobb i morgen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen som har lyst til å komme til langesund og spandere øl på en fattig stakkar? Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Nå skulle jeg sittet i kinosalen og gjespet oppgitt fordi Fritt Vilt II var så altfor skuffende. Men nei, jeg sitter her, fordi jeg fikk beskjed i går om at de ikke hadde bestilt billett til meg. Gode venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen som har lyst til å komme til langesund og spandere øl på en fattig stakkar? Skulle gjort det om jeg kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg