Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Hurtigbåt er kjedelig. Men er i det minste nett her. :p

Hurtigbåt er morro det, så lenge du har en far som er overstyrmann ombord, og du kan tilbringe turen hvor du vil i båten :p Salongen, styrhuset, mannskapsrommet osv..

BTW, hvor skal du? :)

Joda, da er det sikkert mye morsommere. Men ikke når det er så jævla fullt at du må sitte oppå masse andre folk nesten.

Lenke til kommentar
Hurtigbåt er kjedelig. Men er i det minste nett her. :p

Hurtigbåt er morro det, så lenge du har en far som er overstyrmann ombord, og du kan tilbringe turen hvor du vil i båten :p Salongen, styrhuset, mannskapsrommet osv..

BTW, hvor skal du? :)

Joda, da er det sikkert mye morsommere. Men ikke når det er så jævla fullt at du må sitte oppå masse andre folk nesten.

Føler med deg. Prøv ferjebåt fra sverige kl 04:30 du...etter å ha vært oppe hele natta i en trang bil. Stappa som F og kun få "sofaer". Det var reine slosskampen etter de plassene for å si det sånn :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Føler med deg. Prøv ferjebåt fra sverige kl 04:30 du...etter å ha vært oppe hele natta i en trang bil. Stappa som F og kun få "sofaer". Det var reine slosskampen etter de plassene for å si det sånn :(

Virker ikke særlig gøy nei. Er slosskamp på den båten også, om gjøre å komme seg først in og kampre en av treseterne så du kanskje slipper å site med noen andre. De fleste liker å breie seg og ha en treseter for seg selv. :p Men er heldigvis fremme nå.

Lenke til kommentar

Virker ikke særlig gøy nei. Er slosskamp på den båten også, om gjøre å komme seg først in og kampre en av treseterne så du kanskje slipper å site med noen andre. De fleste liker å breie seg og ha en treseter for seg selv. :p Men er heldigvis fremme nå.

hadde lignende tilstander på bussen i dag. Østfoldbanen blir bygd om elns, så Oslo S - Hauketo tog blir erstatet med buss. Er jo helt drøyt. Stiller man spørsmål til de som navigerer, så får du "OH SNAP!" rett i trynet, folk som dytter med albuer, bestemødre som breier seg og tar opp hele gangen, folk som rusher inngangen til bussen, etc. Det er litt gøy å se fra avstand i grunn: hva skjer med mennesker om man fjerner organisering/struktur? Jo, Darwins skjer.

Lenke til kommentar
Jeg har uhorvelige mange av Valve sine spill.

Jeg betalte vel 300 for de spillene du nevner, tror jeg.

Valve = kvalitet. Satt på skolen og mimra litt tilbake til gode gamle VK1 IKT Driftsfag dagene. Så sa det PANG og jeg fikk kjempelyst til å spille CS igjen. Herregud hvor mye latter jeg har hatt med det spillet. Det som er litt synd er at jeg har hatt mer moro med CS enn det jeg har hatt med WoW :p Selvom jeg har digga veldig mye i WoW, og hatt mange kule raids med mange kule wipes med mange kule folk, MEN. Det er så mange drittunger i WoW. Masse spam og "LOL BOOBS!" preik, generelt mye lowlife. Selv om miljøet i CS har en del fjortiser selv, så virker det bare ikke så ille som det samme miljøet i WoW. *shrug*

Blir kult å komme hjem og spille par games. Kommer garantert til å bli rundp***t hele kvelden, but hey: PHUN!

quickedit: argh, du edita posten din mens jeg svarte :p Betalte som sagt 57kr, men det er nok fordi det er så retrospill som det går ann å få det tror jeg (vel, doom1 er kanskje mer retro, but u get my point). Litt kjipt fordi jeg kjøpte faktisk HL og CS den dagen det var ute for 300kr elns, som du sier, men jeg glemte login for steam og finner ikke CD key til begge. Så jeg måtte mekke ny steam login og kjøpe nytt spill. Men men.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Håhå, tenk når folk legger 100MB autospillende videoer i signaturen sin..fantastisk feature må jeg si.

Eller 20 videor som starter samtidig i "morsom video"-tråden.

Bare synd det ikke er mulig å legge inn autostartende filmer men. :)

Var bare en bug som var aktuell i et par minutter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...