probin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hahaha:P.. det er sant! strider litt mer over til den slemmesiden haha:D Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 men så kan man jo stille spørsmål om det er så kult å le av dødsfall og overvektige ^^ vi ler jo ikke av selve dødsfallet eller den feite dama, men komentaren som andre har gitt:P så vil da ikke si at vi ler av de det har gått utover:P Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) men så kan man jo stille spørsmål om det er så kult å le av dødsfall og overvektige ^^ vi ler jo ikke av selve dødsfallet eller den feite dama, men komentaren som andre har gitt:P så vil da ikke si at vi ler av de det har gått utover:P haha:P et poeng der, men vi "støtter" jo da på en måte kommentaren med at vi ler av det han sier:P trigger jo bare fler folk til å kommentere flere idiotiske kommentarer:P gjør forsåvidt ikke meg noe... jeg trenger mer god latter på en hverdag! Endret 10. oktober 2008 av probin Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Snart får jeg besøk! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker godt å le på andres bekostning, men det gjelder å være varsom. Det er en hårfin balanse å trø som fort kan skli over i mobbing. Jeg pleier eksempelvis å være veldig varsom i person til person-scenarioer, men slik som det ovennevnte bildet som jo sklir over i galgenhumor ser jeg ingen problemer å trekke på smilebåndet av, det er tross alt bare jeg som opplever min egen reaksjon. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker godt å le på andres bekostning, men det gjelder å være varsom. Det er en hårfin balanse å trø som fort kan skli over i mobbing. Jeg pleier eksempelvis å være veldig varsom i person til person-scenarioer, men slik som det ovennevnte bildet som jo sklir over i galgenhumor ser jeg ingen problemer å trekke på smilebåndet av, det er tross alt bare jeg som opplever min egen reaksjon. who doesnt? men ja, det blir litt galt å le av overvektige, peke og le "LOLOL! FEITING!" eller <insert random taunt>, samme gjelder andre folk som la oss si stammer eller lesper eller funksjonshemmede. Det blir liksom litt feil. Fordi personen på det bilde ER virkelig. Tenk om det var deg, med ræva selvtillit, på randen av selvmord, så blir bildet ditt posta på den måten og halve kloden ler seg skakk over hvor patetisk du er. Poenget mitt er at mange sånne "uskyldige" latter eller kommentarer som er ment som en spøk kan trigge stygge følelser og tanker hos folk, siden du ikke vet om de har slike på forhånd eller hvordan de føler seg i utgangspunktet. Jeg tipper at de opprinnelige skoleskytinger ble framprovosert av mobbing og småteasing som skjedde på alle kanter og personen var deppa eller sleit i utgangspunktet. Da får den personen litt lyst å døtte en 9mm i kjeften på folk og skrike "HOW YOU'RE LAUGHING NOW, BITCH, HUH?!". Sånne små ting kan provosere det sykeste hos folk, ting du ikke har forventet i det hele tatt. Folk kan faktisk ha diagnoser eller har det jævlig tøft i livet. Who knows? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg liker godt å le på andres bekostning, men det gjelder å være varsom. Det er en hårfin balanse å trø som fort kan skli over i mobbing. Jeg pleier eksempelvis å være veldig varsom i person til person-scenarioer, men slik som det ovennevnte bildet som jo sklir over i galgenhumor ser jeg ingen problemer å trekke på smilebåndet av, det er tross alt bare jeg som opplever min egen reaksjon. who doesnt? men ja, det blir litt galt å le av overvektige, peke og le "LOLOL! FEITING!" eller <insert random taunt>, samme gjelder andre folk som la oss si stammer eller lesper eller funksjonshemmede. Det blir liksom litt feil. Fordi personen på det bilde ER virkelig. Tenk om det var deg, med ræva selvtillit, på randen av selvmord, så blir bildet ditt posta på den måten og halve kloden ler seg skakk over hvor patetisk du er. Poenget mitt er at mange sånne "uskyldige" latter eller kommentarer som er ment som en spøk kan trigge stygge følelser og tanker hos folk, siden du ikke vet om de har slike på forhånd eller hvordan de føler seg i utgangspunktet. Jeg tipper at de opprinnelige skoleskytinger ble framprovosert av mobbing og småteasing som skjedde på alle kanter og personen var deppa eller sleit i utgangspunktet. Da får den personen litt lyst å døtte en 9mm i kjeften på folk og skrike "HOW YOU'RE LAUGHING NOW, BITCH, HUH?!". Sånne små ting kan provosere det sykeste hos folk, ting du ikke har forventet i det hele tatt. Folk kan faktisk ha diagnoser eller har det jævlig tøft i livet. Who knows? det er jo mange eksempler på at mobbing har ført til dramatiske ting. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jeg liker godt å le på andres bekostning, men det gjelder å være varsom. Det er en hårfin balanse å trø som fort kan skli over i mobbing. Jeg pleier eksempelvis å være veldig varsom i person til person-scenarioer, men slik som det ovennevnte bildet som jo sklir over i galgenhumor ser jeg ingen problemer å trekke på smilebåndet av, det er tross alt bare jeg som opplever min egen reaksjon. who doesnt? men ja, det blir litt galt å le av overvektige, peke og le "LOLOL! FEITING!" eller <insert random taunt>, samme gjelder andre folk som la oss si stammer eller lesper eller funksjonshemmede. Det blir liksom litt feil. Fordi personen på det bilde ER virkelig. Tenk om det var deg, med ræva selvtillit, på randen av selvmord, så blir bildet ditt posta på den måten og halve kloden ler seg skakk over hvor patetisk du er. Poenget mitt er at mange sånne "uskyldige" latter eller kommentarer som er ment som en spøk kan trigge stygge følelser og tanker hos folk, siden du ikke vet om de har slike på forhånd eller hvordan de føler seg i utgangspunktet. Jeg tipper at de opprinnelige skoleskytinger ble framprovosert av mobbing og småteasing som skjedde på alle kanter og personen var deppa eller sleit i utgangspunktet. Da får den personen litt lyst å døtte en 9mm i kjeften på folk og skrike "HOW YOU'RE LAUGHING NOW, BITCH, HUH?!". Sånne små ting kan provosere det sykeste hos folk, ting du ikke har forventet i det hele tatt. Folk kan faktisk ha diagnoser eller har det jævlig tøft i livet. Who knows? Joda, derav viktigheten med å se an situasjonen. Når man går hen å bekrefter at man har latt seg underholde av noe av en slik karakter som det vi her diskuterer har man samtidig tatt del i fellesskapet som står for mobbingen. Nå er jo personen tilsynelatende død og vi diskuterer det på en fremmedspråklig side så sjansen for at det kommer relevante personen for øret er liten. De som derimot kom med kommentarer i den aktuelle tråden på 4chan har hatt en mye mer direkte innflytelse og dermed et større ansvar i det de skrev. Endret 10. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Faen, jeg forsov meg i dag. Sku opp 8:45 og våkna 12:50 >< Men på den lyse siden kom jeg meg på skolen og fikk huka tak i læreren og alt er nok en gang fryd og gammen Vel, nesten. Selv om MP3-spilleren min er ferdigkoda og jeg er ferdig med lydprosjektet mitt, har jeg problemer med å få sammen puslespillet av et design en av de andre på gruppa lagde til spilleren. Gah Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen som veit om det er noe som skjer i Oslo/Akershus/Oppland ikveld. I don't know where to go :| Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Trenger du å gå noen steder da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ja! Bare å ta med seg kniv så går det fortere. Hæhæh haheh ehah....eh. Nei Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du tenker at du kommer fortere fram med kniv? eller forsvar? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fortere frem, ja. /Fjollete b-real! Din bartepingvin : }3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Fortere frem, ja. /Fjollete b-real! Din bartepingvin : }3 Pass deg eller skal du få smake på bartemannen! *grr* Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 God morgen, våkna 14.30 da, men har ikke slått på dataen enda, da jeg har fått skaffet meg nytt busskort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Trenger du å gå noen steder da? Øhm ja. Jeg sitter tross alt i Raufoss :| Lyst på besøk? ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Raufoss? Mann og mann... Hmm...lenge siden jeg har pratet med michael. Happy hour! Du er happy Hour... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg