Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det går ann å mobbe med ironisk tone ;)

Mobbing er mobbing. Og i mitt hus er det uønsket.

 

edit:

Selvironi er ironi som noen viser overfor sig selv, for eksempel ved at en spøker med egne svakheter. Kilde:wikipedia.

 

Merk "over sig selv", ikke "andre over deg". Om jeg spøker med mine egne svakheter, er det selvironi, noe jeg har. Om NOEN "spøker" med mine svakheter, er det kalt mobbing.

 

mobbe særlig om gjeng, flokk: bruke fysisk el. psykisk vold mot en enkelt; plage, erte, tyne. Kilde: wikipedia.

 

Klarer ikke å si det tydeligere.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Hadde jeg styrt et land skulle mobbing blitt obligatorisk i barnehagen og skolen slik at barna kunne vokse opp å bli sterke sparta krigere!

 

MrLeftfield: Hvis du hadde vært i skyskraperen vår under en zombieinvasjon hadde du gått rett ut vinduet, oppførselen din er helt uakseptabel!

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Hadde jeg styrt et land skulle mobbing blitt obligatorisk i barnehagen og skolen slik at barna kunne vokse opp å bli sterke sparta krigere!

 

MrLeftfield: Hvis du hadde vært i skyskraperen vår under en zombieinvasjon hadde du gått rett ut vinduet, oppførselen din er helt uakseptabel!

 

Hadde jeg vært i skyskraperen deres under en zombieinvasjon, hadde jeg selv hoppet ut av vinduet for å slippe deres ^^ *whip sounds*

Lenke til kommentar
Ikke for å være ekkel MrLeftfield, men jeg synes din kommentar rettet mot Bramle i etterkant av hans utsagn om jenter og praktisk sans, var like negativt myntet.

 

Finn meg en gulrot på 8mm i diameter.

Ha. Jenter. Ingen praktisk sans.

right, og det har du?

 

Vel, siden det er så sosialt akseptert, kan jeg vel like gjerne joine moten?

Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig aner jeg ikke engang hva dette handler om! :p Hvem har mobbet deg leftfield?

Kom gjerne med quotes så kan jeg vurdere om det er mobbing eller om du bare har manglende selvironi.

 

Dovito: For meg funker det å drikke mye væske, få i seg god fet mat, gå på do å ta den obligatoriske etter fylla bærsjen å så hoppe i dusjen. Da er man set! :)

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Ikke for å være ekkel MrLeftfield, men jeg synes din kommentar rettet mot Bramle i etterkant av hans utsagn om jenter og praktisk sans, var like negativt myntet.

 

Finn meg en gulrot på 8mm i diameter.

Ha. Jenter. Ingen praktisk sans.

right, og det har du?

 

Vel, siden det er så sosialt akseptert, kan jeg vel like gjerne joine moten?

Selvsagt, men da blir det jo litt feil å si at det er galt i samme ordelag.
Lenke til kommentar
Selvsagt, men da blir det jo litt feil å si at det er galt i samme ordelag.

 

"Fuck it, it aint worth it" ?

 

edit: bah, hvorfor ser jeg alltid posts rettet mot meg ETTER at jeg posta?

 

Ferchie: jeg vil gjerne benytte sjansen til å vise til min forige post som forklarte litt hva selvironi og mobbing er:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12146191

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
wee. endelig kommet meg på en pc etter igår:P noen som har et tips mot fyllesyke?

 

For min egen del pleier sitronvann å hjelpe. Ta en mugge, hel inn kaldt vann (gjerne sleng noen isbiter), klem ut en skive sitron eller to. Nyt. Virker oppfriskende.

må prøves ut, men ikke idag har ikke sitron:P tror jeg bare går å legger meg:P

 

må bare finne igjen klæra mine

Endret av Dovito
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...