Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De ble sikkert inspirert av GTA, hvor du kan kaste molotov cocktails.

 

"Men det var jo ingen som kastet flasker med bensin på barnehagene, de tente jo fyr på de!"

 

DET BRENNER OG DA ER DET GODT NOK FOR OSS LALALALAALALA FORNUFT FINNES IKKE LALALALA JEG KAN IKKE HØRE DEG LALALALALALA.

 

Såe, ellers?

Lenke til kommentar

Faren te han ene skylder på dårlige venner, i hvert fall.

 

Noen som har noen enkle frokostforslag? Tenkte jeg sku dra på butikken og fikse frokost til Eivind, da han har lagd til meg mange ganger og jeg aldri til han :ermm:

 

edit: Den ene beskivelsen av hvordan det blei tent på kan jo strengt tatt minne om molotov cocktails.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar

Så går de gjennom platesamlinga til gutta og finner ut at de hørte på heavyrock. BAN THIS SICK FILTH!

 

Eller enda bedre, om de hørte på Britney. Ban Britney! Hun får folk til å brenne barnehager. Vedder på de har kasser fulle av BURN på rommet også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg ser ikke at b-real får sarkasme/dritt i fleisen hver gang han har en virkelig drittdag og lufter litt frustruasjon her og der? Er det fordi han er mod og kan "slå tilbake"?
Da ser du ikke godt nok etter mann..får pes som det holder men jeg bryr meg fint lite om det.

Ta for eksempel Candy-Steffy som påstår at jeg ikke er smart.

Kan selvsagt sette meg på bakbena og si at det er personangrep og få en annen mod til å titte på det men gidd da. Folk sier grusome ting om hverandre på internet...trodde du virkelig at alle her skal være fløtepuser og med en gang noen har en dårlig dag så skal en komme med "ååå...dakars deg *E-KOZ*"?

 

Ikke ta alt så jævlig seriøst da...er lov å spøke litt av og til og alt er ikke et angrep eller en skjult agenda for å "ta" noen.

 

Relax...

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Jeg prøver å være spydig med breal, men han er ikke smart nok til å se ironien i det jeg skriver, så jeg har gitt opp. Han har forresten ikke hatt en god dag siden ungdomsskolen, så det blir vanskelig å nevne det hver dag.

 

Og latter på andres bekostning er det ingenting galt med, bare se på apetråden som Jarmo laget for noen år siden eller Lookalike-tråden til Glint. Det var ikke en bruker her som slapp billig unna, alle ble mobbet og alle tok det med godt humør. De eneste som reagerte var de som ikke eier selvironi og generelt er småsutrete, bitre drittmennesker. Hvis jeg sårer en av dem, så skal jeg innrømme at det ikke akkurat tærer på samvittigheten min. Tåler man ikke en spøk så er verken internett eller den virkelige verden stedet for deg.

hva har ironi med sarkasme og mobbing å gjøre?

 

Latter på andres bekostning er det veldig mye galt med når personen som blir ledd av ikke ler selv...Selv om "alle ble mobbet", så betyr det ikke at det er riktig.

 

Hinter du til at jeg er en småsutrete og bittert drittmenneske?

 

Det har ingenting med at jeg "ikke har selvironi" eller "ikke er smart nok til å se det", det jeg har sett er ekkel sarkasme og mobbing. Om poenget er å provosere meg og få en reaksjon, så kommer vi til å holde på i all evighet.

 

Jeg liker ikke sarkasme, drittslenging, latter på min bekostning når jeg selv ikke ler, og hvertfall ikke mobbing. Nå vet du det. Om du nå velger å fortsette å hakke ned på meg på en eller annen måte etter at jeg har gjort deg oppmerksom på dette, så er det faktisk mobbing med vilje. Da er det ikke jeg som er drittmenneske for å si det slik.

 

edit:

b-real, det finnes grenser for hvor mange negativt ladet spøk jeg kan tåle, særlig på en dårlig dag. Jeg forventer ikke at folk skal være fløtekozepewzer, men jeg forventer at folk behandler hverandre bra. Skal jeg først få dritt, skal jeg fortjene det. Det jeg ikke skjønner er "blind-mobbing", sarkasme, dritt og møkk, som er "uncalled for".

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...