Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så fint. Siden svaret er "Ja", så kan du jo hjelpe Eplefe med det problemet hun har?

Du er tydeligvis ikke så praktisk anlagt du heller, som ikke klarer lese tre poster opp.

 

Vel, hvis jeg skal følge din tankegang, så er ikke du praktisk anlagt heller som ikke klarer å lage en post uten å edite den rett etter :)

 

Hun spurte etter en gulrot 8mm i diameter. Du svarte med sarkasme og drittslenging(nesten personhets egentlig, men). I stedenfor å være sarkastisk og holde negativ tone, så kan du heller finne henne en gulrot med 8 mm i diameter, eller skrelle en til 8mm.

Lenke til kommentar
Vel, hvis jeg skal følge din tankegang, så er ikke du praktisk anlagt heller som ikke klarer å lage en post uten å edite den rett etter :)

 

Hun spurte etter en gulrot 8mm i diameter. Du svarte med sarkasme og drittslenging(nesten personhets egentlig, men). I stedenfor å være sarkastisk og holde negativ tone, så kan du heller finne henne en gulrot med 8 mm i diameter, eller skrelle en til 8mm.

Det er ikke min "tankegang", som jeg forøvrig tror du vet fint lite om, men greit, jeg biter på: Det er enklere å se etter feil, både grammatiske og stilistiske, når teksten er i formatet det skal publiseres i, og siden jeg ikke alltid må rette på noe, lønner det seg ikke å bruke forhåndsvisningsfunksjonen.

 

Zlatzman svarte jo knakende godt, så hvorfor gjenta det?

Lenke til kommentar
...så hvorfor gjenta det?

 

Du sa det selv ;)

Men hvorfor være negativ mot andre i første omgang? De har jo ikke gjort deg noe? Det er det jeg lurer på.

Jeg ble utsatt for det å "sparke folk som allerede er nede" i dag. Og så var både du og Bytex så snille også. Så jeg lurer på hva er opprinnelsen/grunnen til den oppførselen? Hvorfor er det slik at noen liker/nyter å påpeke feil ved andre, å være nedlatende/sarkastisk mot andre, og eventuelt mobbe andre? Hva er grunnen til at noen bevist ser etter svakheter i andre som en kan utnytte og gjøre den personen vondt ved å spille på de svakhetene?

 

Som jeg sa tidligere:" Å se! Han har det jævlig! La oss gjøre det enda verre!" eller "La oss sparke han mens han ligger nede!". Det er den oppførselen/tankegangen der jeg ikke helt skjønner.

Lenke til kommentar
På dette forumet er det sannsynligvis at når folk fisker etter sympati så får de beskjed om at dette ikke er stedet for sånt. Vil man ha trøst så kan man spørre vennene dine, vil man ha sannheten så kan man spørre her. Case in point: penisstørrelsetråden.

 

For det første, så fisket jeg ikke etter sympati, jeg luftet frustruasjonen. Jeg trenger ikke sympati, vil heller ikke ha det.

 

For det andre, så er det ingen som sa noe om at "dette ikke er stedet for sånt", det ble bare slengt dritt/sarkasme. Og hva er så farlig om jeg sier "Stakkars Eplefe" og gir henne e-klapp på skuldern fordi hun mistet den ene tunnelen? Det er virkelig en drittsituasjon, og jeg ser ingenting feil ved å gi henne trøst. Du DØR ikke av det. Det er kun menneskelig å vise medlidenhet, eller prøver du å påstå at du ikke er "mann nok" til å føle eller vise at du gjør det?

 

For det tredje: hvem er det som har bestemt det(ref: "dette ikke er stedet for sånt") egentlig? Dette er "Den nye Forumkafèen", ikke "Steffy's lounge". Vil folk ha medlidenhet, så får de det av meg hvertfall. Jeg ser ikke at b-real får sarkasme/dritt i fleisen hver gang han har en virkelig drittdag og lufter litt frustruasjon her og der? Er det fordi han er mod og kan "slå tilbake"?

Lenke til kommentar
Haha. Alt dette fordi jeg skrev "Ha. Jenter. Ingen praktisk sans."?

 

MrLeftfield, om noen forteller en blondievits, er det ikke for å gjøre narr av noen som allerede har det jævlig (du vet, siden de er blonde).

 

jeg har aldri vært fan av blondevitser siden det mobber folk med blondt hår.

Og nei, det er ikke KUN fordi du skrev det. Det er heller fordi jeg ser altfor ofte personrettet negativitet i nesten alle dine poster. Enten så ler du av det ene eller så ler du av det andre.

 

Det er generelt mye slikt som blir postet her, mye latter på andre sin bekostning.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å være spydig med breal, men han er ikke smart nok til å se ironien i det jeg skriver, så jeg har gitt opp. Han har forresten ikke hatt en god dag siden ungdomsskolen, så det blir vanskelig å nevne det hver dag.

 

Og latter på andres bekostning er det ingenting galt med, bare se på apetråden som Jarmo laget for noen år siden eller Lookalike-tråden til Glint. Det var ikke en bruker her som slapp billig unna, alle ble mobbet og alle tok det med godt humør. De eneste som reagerte var de som ikke eier selvironi og generelt er småsutrete, bitre drittmennesker. Hvis jeg sårer en av dem, så skal jeg innrømme at det ikke akkurat tærer på samvittigheten min. Tåler man ikke en spøk så er verken internett eller den virkelige verden stedet for deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...