Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare å innrømme at dere er misunnelige. Når jeg drar frem den så er det INGEN som stiller rare spørsmål når jeg bestiller søte drinker på byen. :wee:
Må jo være Blue Curaçao i alle drinker!

 

 

Men har jo egentlig en skade i venstre kne, kan det brukes på noen måte?

Klarer ikke løpe eller gå skikkelig i nedover bakker! og legen har ikke funnet ut hva det er..

Kneskade kan brukes ja. Hadde selv skade i venstre kne, kunne ikke belaste det når det var bøyd, og slapp militæret på grunn av det. Krever at du får en legeærklering på det da.

Lenke til kommentar
Det er bare å innrømme at dere er misunnelige. Når jeg drar frem den så er det INGEN som stiller rare spørsmål når jeg bestiller søte drinker på byen. :wee:
Må jo være Blue Curaçao i alle drinker!

 

 

Men har jo egentlig en skade i venstre kne, kan det brukes på noen måte?

Klarer ikke løpe eller gå skikkelig i nedover bakker! og legen har ikke funnet ut hva det er..

Kneskade kan brukes ja. Hadde selv skade i venstre kne, kunne ikke belaste det når det var bøyd, og slapp militæret på grunn av det. Krever at du får en legeærklering på det da.

 

Men får jeg det når legen ikke finner ut hva det er?

har vært og tatt røntgen også men ikke noe uvanlig der..

er høyre kne ikke venstre :p

Lenke til kommentar
Men får jeg det når legen ikke finner ut hva det er?

har vært og tatt røntgen også men ikke noe uvanlig der..

er høyre kne ikke venstre :p

Kanskje. Er litt avhengig av hvor alvorlig det er igrunn. Synes å huske at de ikke fant ut så mye om hva som var galt i mitt kne før et år eller noe etter at jeg slapp militæret, men hukommelsen er vag her.

 

Jeg bestilte 2x Strawberry Daquiri med manndommen i behold sist jeg var ute. Såvidt. Var jo som å drikke jordbærsyltetøy!!

Tenk så mange gode fjolledrinker vi gutta går glipp av for å "ikke være homo".

Strawberry Daquiri er jo digg, føler ikke manndommen står i fare av å drikke noe så godt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...