L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hva synes dere om skolens seksualundervisning? Synes den burde bli oppgradert. En bok som heter "Refs" har et par gode idéer... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er bare å innrømme at dere er misunnelige. Når jeg drar frem den så er det INGEN som stiller rare spørsmål når jeg bestiller søte drinker på byen. Må jo være Blue Curaçao i alle drinker! Men har jo egentlig en skade i venstre kne, kan det brukes på noen måte? Klarer ikke løpe eller gå skikkelig i nedover bakker! og legen har ikke funnet ut hva det er.. Kneskade kan brukes ja. Hadde selv skade i venstre kne, kunne ikke belaste det når det var bøyd, og slapp militæret på grunn av det. Krever at du får en legeærklering på det da. Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det er bare å innrømme at dere er misunnelige. Når jeg drar frem den så er det INGEN som stiller rare spørsmål når jeg bestiller søte drinker på byen. Må jo være Blue Curaçao i alle drinker! Men har jo egentlig en skade i venstre kne, kan det brukes på noen måte? Klarer ikke løpe eller gå skikkelig i nedover bakker! og legen har ikke funnet ut hva det er.. Kneskade kan brukes ja. Hadde selv skade i venstre kne, kunne ikke belaste det når det var bøyd, og slapp militæret på grunn av det. Krever at du får en legeærklering på det da. Men får jeg det når legen ikke finner ut hva det er? har vært og tatt røntgen også men ikke noe uvanlig der.. er høyre kne ikke venstre Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bestilte 2x Strawberry Daquiri med manndommen i behold sist jeg var ute. Såvidt. Var jo som å drikke jordbærsyltetøy!! Tenk så mange gode fjolledrinker vi gutta går glipp av for å "ikke være homo". Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Men får jeg det når legen ikke finner ut hva det er?har vært og tatt røntgen også men ikke noe uvanlig der.. er høyre kne ikke venstre Kanskje. Er litt avhengig av hvor alvorlig det er igrunn. Synes å huske at de ikke fant ut så mye om hva som var galt i mitt kne før et år eller noe etter at jeg slapp militæret, men hukommelsen er vag her. Jeg bestilte 2x Strawberry Daquiri med manndommen i behold sist jeg var ute. Såvidt. Var jo som å drikke jordbærsyltetøy!!Tenk så mange gode fjolledrinker vi gutta går glipp av for å "ikke være homo". Strawberry Daquiri er jo digg, føler ikke manndommen står i fare av å drikke noe så godt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 noen som har noen argumeneter for å slippe militæret ? Første gang du får våpenet ditt tar du det og skyter en fugl og sier: "Jøss, dette var morro! Når blir det irakere?" Da blir du kasta ut Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 noen som har noen argumeneter for å slippe militæret ? Første gang du får våpenet ditt tar du det og skyter en fugl og sier: "Jøss, dette var morro! Når blir det irakere?" Da blir du kasta ut Kan vel bli rettsforfulgt om man ikke behandler våpnet korrekt? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det gått sport i å vekke til live gamle tråder eller? Tror jeg har lest fem stykker bare i dag hvor nest siste post er tre år gammel... Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ok, jeg har skrevet om debatten om seksualundervisningen og jeg har fortalt om seksualundervisningen, fortalt mine erfaringer om seksualundervisningen og meninger om den og uttrykt hva jeg mener mangler. Noe mer jeg kan skrive? Endret 9. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dine erfaringer? Da rundet mann 1 million views, folks! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Dine erfaringer? Mine erfaringer om seksualundervisningen. Mine seksuelle erfaringer er ikke mye å skryte av. Endret 9. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ex-kjærester er noe herk. Hun driver å spionerer på meg hele tiden. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ex-kjærester er noe herk. Hun driver å spionerer på meg hele tiden. Ligg med venninda hennes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hun bor i Ålesund. Har vært der engang,det holder. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ex-kjærester er noe herk. Hun driver å spionerer på meg hele tiden. Ligg med venninda hennes. Tro meg... De blir ikke noe mer fornøyde av det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Prøver å skaffe rom,ikke mer hets. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tro meg... De blir ikke noe mer fornøyde av det. Erfaring? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tro meg... De blir ikke noe mer fornøyde av det. No shit, Sherlock ... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 et splitter nytt "slakt-innlegg" på bloggen min Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 AAAA Sesongavslutning av Bones eller Torsdagsklubben?! SO HARD HAVEN'T GOT ANY STORAGE OPTION! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg