Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som har noen argumeneter for å slippe militæret ? :)

Si at du er klar for å skyte noen niggers.

 

Er jo en mulighet det også ;)

 

Men har jo egentlig en skade i venstre kne, kan det brukes på noen måte?

Klarer ikke løpe eller gå skikkelig i nedover bakker! og legen har ikke funnet ut hva det er..

Lenke til kommentar

Vær nå mann og gjennomfør førstegangstjenesten, med mindre du har aversjoner mot våpen og slikt, da tar du siviltjeneste.

 

Edit: Brukt en time på fakta om Sigrid Undset, og så er det et innlegg om skolens seksualundervisning. Før det igjen var det lesing og historieoppgaver. ><

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Kan liksom ikke komme å si at jeg ikke vil, for har hørt at dem sender deg inn med en gang da..

Neida, ikke om du har en god grunn. Så, har du?

 

Har nå fått drømmejobben som Industrimekaniker for StatoilHydro og vil være her så lenge jeg kan, og vil ikke miste et år pga militæret.. Sikkert ikke god nok grunn men er god nok for meg ;)

Lenke til kommentar
Har nå fått drømmejobben som Industrimekaniker for StatoilHydro og vil være her så lenge jeg kan, og vil ikke miste et år pga militæret.. Sikkert ikke god nok grunn men er god nok for meg ;)

Det vil jeg si var en jævlig god grunn, men om forsvaret vil si seg enig, det vet jeg ikke. Sjansen for at du må inn er ganske liten, da, og om du skulle være uheldig, så tror jeg forsvaret kan sette jobben på vent for deg.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Hva bør jeg gjøre?

 

1. Øve på fremføring jeg skal ha i morra og sette sammen TV-bord i morra? (har ikke øvd noe enda)

2. Sette sammen TV-bord og håpe jeg får tid til å øve etterpå?

 

Ville valgt nr 1!

er vel ikke noe gøy å ha fremføring uten å kunne noe?

Bedre å være godt forberedt enn å lese full fart igjennom senere..

Lenke til kommentar
Joo, men jeg er så spent på hvordan TV-bordet blir til slutt.. :p Tar sikkert en time, maks halvannen. Da har jeg fortsatt en time eller tre å lese på.

 

Du kan jo lese hele natta for den slags skyld, men ender da med å sovne på fremføringa :p

Snakker nesten av erfaring! var 3 stk som skulle fremføre noe på skolen og jeg var sist på min gruppe, og jeg duppa av 2-3 ganger :p

fikk hørt det lenge av lærer og klassekamerater...

 

Men er gøy å se hvordan TV- bord blir også når du har stressa en time.. :p

Lenke til kommentar
Hva bør jeg gjøre?

 

1. Øve på fremføring jeg skal ha i morra og sette sammen TV-bord i morra? (har ikke øvd noe enda)

2. Sette sammen TV-bord og håpe jeg får tid til å øve etterpå?

Lurespørsmål! Svaret er selvsagt:

3. Drikke en sixpack eller to med kald og deilig øl.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...