Nora90 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvordan kan fisker se hvor de svømmer om natten? MAGI! -Espen pai Det er jo helt svart på bånn av havet jo.. nettop... det må jo være magi -pai Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Idag har jeg vært så dristig at jeg har unnet meg en boks med Prince of Wales løs og filmen The Usual Suspects. Hallo btw! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Et spørsmål til dere ekle tøsere (som allerede har blitt nedstemt, forresten): synes dere andres tøsing er god posting som dere finner underholdning i å lese? Ja. Jeg humrer alltid når jeg er her. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Et spørsmål til dere ekle tøsere (som allerede har blitt nedstemt, forresten): synes dere andres tøsing er god posting som dere finner underholdning i å lese? Jeg hater det, og JA det er fordi jeg aldri blir "tøsa på" Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Et spørsmål til dere ekle tøsere (som allerede har blitt nedstemt, forresten): synes dere andres tøsing er god posting som dere finner underholdning i å lese? Jeg trives med litt kos . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Næmmen, Skarstad da ... Man går vel ikke rundt og kaller andre for ekkel vel? Det bryter med Kardemommeloven vet du. Trenger du en klem kanskje? Endret 14. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Et spørsmål til dere ekle tøsere (som allerede har blitt nedstemt, forresten): synes dere andres tøsing er god posting som dere finner underholdning i å lese? Jeg hater det, og JA det er fordi jeg aldri blir "tøsa på" *pjuske litt mykt på kinnet* Bedre nå? ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor er det skikkelig liten aktivitet her nå? Hvor er alle? Hallo!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hipp hurra for mattetid! Etter en uke er ståa slik: - Det tok atten dager å få 12 642 innlegg i SO6, sammenlignet med en uke her. - Kibs og Eplefe vil etter åtte uker ha like mange innlegg her som den store "vinneren", L4r5, hadde i SO6 etter 375 dager. Hver. - Kibs og Eplefe vil etter så lang tid ha henholdvis 56 516 og 54 266 (og et halvt) innlegg. - Det blir 110 780 innlegg til sammen, noe som tilsvarer 71% av hele SO6. - Det er bare 10% unna å være like mange poster som har blitt postet i hele Humor-kategorien tilsammen. Jøss... Tallene var verre en fryktet.. Var egentlig ikke så overaskene jeg mener det blir jo skrevet noe i denne tråden hver femte min. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Underpants: Skarstad skremte dem ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Underpants: Skarstad skremte dem ^^ Han virker veldig kynisk etter hva jeg har lest av innlegga hans. Men er ikke tøsing stemt ned 'a? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja. Jeg humrer alltid når jeg er her. Jeg trives med litt kos . Greit nok, men hvordan folk kan finne side opp og side ned med snakk om når, hvor og hvordan L4r5 og Sirslask skal gifte seg morsomt og koslig har jeg vanskelig for å forstå. Hvorfor er det skikkelig liten aktivitet her nå? Hvor er alle? Hallo!! Kanskje de tok til vettet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Granchester Meadows er en jævlig nice sang når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Den er grei Skarstad, men jeg foreslår nå at vi tar videre diskusjon i regeltråden, yes? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 lol @ utenlandsk trailersjåfør uten vinterdekk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var egentlig ikke så overaskene jeg mener det blir jo skrevet noe i denne tråden hver femte min. Faktisk så er det i gjennomsnitt ca 1,275 poster i minuttet siden den ble åpnet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Han virker veldig kynisk etter hva jeg har lest av innlegga hans. Men er ikke tøsing stemt ned 'a? Jo, men regelen blir ikke satt ut i livet før i morgen, så vidt jeg kan forstå, og det faktum utnytter folk for alt det er verdt. Endret 14. januar 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Det er ganske sykt da. 636 sider med useriøshet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 lol @ utenlandsk trailersjåfør uten vinterdekk Alltid like gøy å se på ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hele poenget er jo at dette skal være et sted man skal prate om at mulig, innen rimelighetens grenser . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg