L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Wheelman da! Du ødelegger! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det her den onde idéen du har for å bli rik, Lars? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ja det er et kombinert kredittkort og betalingskort, da skal jeg skrive inn det som står forann på bankkortet?Takk btw Igjen, det du skal ha er kontonummeret, ikke kortnummeret. Jeg vet ikke hvordan det er med ditt kort, men på mitt bankkort står kontonummeret på baksiden, sammen med navnet mitt og det bedårende fjeset mitt. Endret 9. oktober 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har jo sagt at jeg har lyst på ny mobil jo! Trodde du visste det. Og du ville jo ikke gi med din, så jeg må jo finne på noe. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Huff. Jeg finner ingen som eventuelt kunne vært med meg på konserten! En kamerat av faren min skal, med det er vel lite aktuelt at han tar med meg ... Slektningene mine i Oslo hører ikke på slik musikk ... Ingen av foreldrene mine hører på slikt, de kunne vel ikke tatt seg fri heller ... Og ikke søren om jeg får gå alene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg solgte HTCen - gikk tilbake til iphonen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Men hva skal du gi meg i julegave da, hjulmannen? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har funnet ut at uansett hvor lenge jeg leter finner jeg aldri en mobil som tilfredsstiller mine krav, så jeg har bestemt meg for å heller kjøpe den fineste telefonen jeg finner. Endret 9. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da har jeg mobilen for deg, Bramle! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lars, jeg vet ikke.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har jo sagt at jeg har lyst på ny mobil jo! Trodde du visste det. Og du ville jo ikke gi med din, så jeg må jo finne på noe. Jeg har en splitter ny N95 8GB til salgs om du er interessert.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, så du nevnte det, fargoth. Hvor mye skulle du hatt for den egentlig? Det er en god telefon det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=789697 da var det også mulig Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har egentlig ikke peiling, jeg har ikke sjekket hva de går for nå til dags. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da har jeg mobilen for deg, Bramle! Meh. Annet enn fargen så den jo helt alminnelig ut. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det der er homofonen til Lars Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg har egentlig ikke peiling, jeg har ikke sjekket hva de går for nå til dags.Har ikke peil jeg heller egentlig. Vet broren min kjøpte en for 1600 kroner eller noe, men da var det med abo. Det der er homofonen til Lars Det er bare å innrømme at dere er misunnelige. Når jeg drar frem den så er det INGEN som stiller rare spørsmål når jeg bestiller søte drinker på byen. Endret 9. oktober 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvis du er interessert skal vi alltids få kommet frem til en brukbar pris, for øyeblikket ligger den bare her da jeg ikke har fått ræva i gir å lagt den ut på finn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg