chokke Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lønn eller kastanjetre. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Trur eg går for eik, pga størelsen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Numeriske beregninger og FORTRAN kan brenne i helvete. Jævla "NaN". Oppdatering: problem solved. Oh yeah! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Numeriske beregninger og FORTRAN kan brenne i helvete. Jævla "NaN". Oppdatering: problem solved. Oh yeah! grats Og ja, jeg syns den er litt rotete, men det er kanskje fordi jeg har jobba mest med Java og C++ ( noe C#). Er nok en vanesak. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Skjønner ikke helt C++ jeg, er mye rare ord der. Fortran er så rett frem liksom. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Når den ber deg komme opp med teorier tror jeg det er meningen at du skal komme på teorier selv. Er det så alt for vanskelig? Du klarer vel å tenke ut noe sånt selv? Du får poste om du trenger mer hjelp. Nei, det er ikke meningen jeg skal finne på noe selv nei Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 *nynne* Syng med nå folks! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 [yotube]yjnvSQuv-H4[/yotube]*nynne* Syng med nå folks! Syng med på denne i stedet! Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ur so evil.. ..and i'm diggin it Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Don't you know about the word? Well, EVERYBODY KNOWS THAT THE BIRD IS THE WORD! A-baba-o-mama-ma oma-mama Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Nå fikk jeg en fryktelig, grusom frykt for at AC/DC ikke kommer til Bergen. Og der ble den bekreftet. Helvete. Jeg oppdaget nettopp at jeg bare får lyd fra en høyttaler. Lurer på hvor lenge det har vært slik? Endret 9. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 http://fiffi.rfsu.com/no/ Haha, det finnes mye sært på internett ass xD Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og der greide jeg faktisk å ødelegge alt som heter rettigheter til halvparten av filene i /. Lenke til kommentar
Firepower07 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, hvordan fyller jeg ut en giro som dette? http://bildr.no/view/1255 Hvor skal kontonr og slikt stå? og hvilket nr, det foran på bankortet eller det bak? Ja, det er første gang jeg gjør slikt Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, hvordan fyller jeg ut en giro som dette?http://bildr.no/view/1255 Hvor skal kontonr og slikt stå? og hvilket nr, det foran på bankortet eller det bak? Ja, det er første gang jeg gjør slikt Kontonummer skriver du vel på "belast konto". Kontonummer er ditt bankkontonummer, det er ikke det samme som kortnummer som står på et eventuelt kortnummer. Kontonummer kan du finne på baksiden av kortet hvis det er et betalingskort (eller kombinert kredittkort og betalingskort). Lenke til kommentar
Firepower07 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, hvordan fyller jeg ut en giro som dette?http://bildr.no/view/1255 Hvor skal kontonr og slikt stå? og hvilket nr, det foran på bankortet eller det bak? Ja, det er første gang jeg gjør slikt Kontonummer skriver du vel på "belast konto". Kontonummer er ditt bankkontonummer, det er ikke det samme som kortnummer som står på et eventuelt kortnummer. Kontonummer kan du finne på baksiden av kortet hvis det er et betalingskort (eller kombinert kredittkort og betalingskort). Ja det er et kombinert kredittkort og betalingskort, da skal jeg skrive inn det som står forann på bankkortet? Takk btw Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Legg ut et godt bilde av både fremsiden og baksiden så skal jeg hjelpe deg å si hva du skal skrive. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Og da var man hjemme igjen etter å ha tilbringt noen dager med gode venninner i hovedstaden...er syk nå da. Influensa. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Legg ut et godt bilde av både fremsiden og baksiden så skal jeg hjelpe deg å si hva du skal skrive. Husk å legge ved bilde av kodekort! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, det er viktig.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..stakkars fyr, dere må ikke utnytte folk sånn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg