Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Et problem er vannforsyning. Det er rimelig å anta at viruset vil ødelegge det meste av anvendbare vannforsyninger slik at flaskevann og ulike drikkervarer på flasker/bokser blir den eneste kilden til veske.

Ikke noe problem. Regnvannet er tingen. Kan montere en stor trakt som fanger opp nok drikkevann til å forsyne et dusin mennesker.

Godt poeng. Men vi vet jo ikke hvor hardført viruset er. Kanskje overlever det lenge nok til å kunne følge med regnet?

 

Jeg var sertifisert sjøspeider.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer for en skyskraper. Så kan man isolere de nederste etasjene fullstendig slik at ikke noe kommer inn. Deretter må man slå inn dørene på hver enkelt leilighet å ta med alt av nytte. På toppen samler man regnvann, solenergi og setter opp et drivhus. Avføring, søppel og eventuelle amatører kastes ut vinduet.

Lenke til kommentar
Jeg stemmer for en skyskraper. Så kan man isolere de nederste etasjene fullstendig slik at ikke noe kommer inn. Deretter må man slå inn dørene på hver enkelt leilighet å ta med alt av nytte. På toppen samler man regnvann, solenergi og setter opp et drivhus. Avføring, søppel og eventuelle amatører kastes ut vinduet.

Antar man bruker et slikt vaskeheisstilas-system for å komme seg inn og ut?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg stemmer for en skyskraper. Så kan man isolere de nederste etasjene fullstendig slik at ikke noe kommer inn. Deretter må man slå inn dørene på hver enkelt leilighet å ta med alt av nytte. På toppen samler man regnvann, solenergi og setter opp et drivhus. Avføring, søppel og eventuelle amatører kastes ut vinduet.

Antar man bruker et slikt vaskeheisstilas-system for å komme seg inn og ut?

Jeg tenkte på taustige men din ide var hakket mer bekvem.
Lenke til kommentar

Fallskjermer Snorre. Man gjør ting med stil. De som ikke kan bruke fallskjerm, eller lære seg det i selve fallet er klasifisert som amatør og havnet, som fargoth sier det, ut av vinduet med resten av søppelet. :D

 

 

Fluesopp: Ja, ser ut som vi må på raid da, skaffe epix til n00bsa! ^^

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Hmm jeg tenkte ikke på at man skal opp å. Da bruker man tau, kan lett kappes om noen zombier skulle henge seg med. Å er man ikke sterk nok til å klatre opp en skyskraper etter tau med bare nevene, ut vinduet! :)

 

Fluesopp: hells yes, problemet er å skaffe ammo til denne rifla, den er ikke like tilgjengelig som hagleammunisjon. Men noen burde absolutt være utstyrt med den!

 

50. cal barret skills:

 

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Et problem er vannforsyning. Det er rimelig å anta at viruset vil ødelegge det meste av anvendbare vannforsyninger slik at flaskevann og ulike drikkervarer på flasker/bokser blir den eneste kilden til veske.

Ikke noe problem. Regnvannet er tingen. Kan montere en stor trakt som fanger opp nok drikkevann til å forsyne et dusin mennesker.

 

heh jeg ville ikke ha drikki det som kommer ned fra himmeln....så "ren" som den er. Hell no!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...