fargoth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Et problem er vannforsyning. Det er rimelig å anta at viruset vil ødelegge det meste av anvendbare vannforsyninger slik at flaskevann og ulike drikkervarer på flasker/bokser blir den eneste kilden til veske. Ikke noe problem. Regnvannet er tingen. Kan montere en stor trakt som fanger opp nok drikkevann til å forsyne et dusin mennesker. Godt poeng. Men vi vet jo ikke hvor hardført viruset er. Kanskje overlever det lenge nok til å kunne følge med regnet? Jeg var sertifisert sjøspeider. Endret 9. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Og på alle haglene så må løpene gjøres kortere of course...Vi vil jo helst løpe helt inni Zombiene og trykke av..SPLÆTT Fargoth: Godt å høre:D Man lærer mye bra der da Endret 9. oktober 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dette superviruset som har infisert zombiene må jo ha en luftbåren egenskap, ergo regnvann er ute! Dette er haglen jeg skulle brukt: Så kan dere bare bruke de old school avsagde dobbeltløpers haglene deres! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg stemmer for en skyskraper. Så kan man isolere de nederste etasjene fullstendig slik at ikke noe kommer inn. Deretter må man slå inn dørene på hver enkelt leilighet å ta med alt av nytte. På toppen samler man regnvann, solenergi og setter opp et drivhus. Avføring, søppel og eventuelle amatører kastes ut vinduet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Jeg stemmer for en skyskraper. Så kan man isolere de nederste etasjene fullstendig slik at ikke noe kommer inn. Deretter må man slå inn dørene på hver enkelt leilighet å ta med alt av nytte. På toppen samler man regnvann, solenergi og setter opp et drivhus. Avføring, søppel og eventuelle amatører kastes ut vinduet. Antar man bruker et slikt vaskeheisstilas-system for å komme seg inn og ut? Endret 9. oktober 2008 av Snorre Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg stemmer for en skyskraper. Så kan man isolere de nederste etasjene fullstendig slik at ikke noe kommer inn. Deretter må man slå inn dørene på hver enkelt leilighet å ta med alt av nytte. På toppen samler man regnvann, solenergi og setter opp et drivhus. Avføring, søppel og eventuelle amatører kastes ut vinduet. Antar man bruker et slikt vaskeheisstilas-system for å komme seg inn og ut? Jeg tenkte på taustige men din ide var hakket mer bekvem. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ferchie: avsagd hagle er gammelt innså jeg nå, BRING ME THAT ONE:D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Fallskjermer Snorre. Man gjør ting med stil. De som ikke kan bruke fallskjerm, eller lære seg det i selve fallet er klasifisert som amatør og havnet, som fargoth sier det, ut av vinduet med resten av søppelet. Fluesopp: Ja, ser ut som vi må på raid da, skaffe epix til n00bsa! ^^ Endret 9. oktober 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er så upraktisk å komme seg fra bakken og opp med fallskjerm. Ville heller brukt en paraglider om jeg virkelig måtte kommet meg oppover. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nå holder jeg alltid en knapp på rifle...helst 50-kaliber rifla...if you know what i mean Men man skal være dyktig skytter for å få maks ut av den ja........... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hmm jeg tenkte ikke på at man skal opp å. Da bruker man tau, kan lett kappes om noen zombier skulle henge seg med. Å er man ikke sterk nok til å klatre opp en skyskraper etter tau med bare nevene, ut vinduet! Fluesopp: hells yes, problemet er å skaffe ammo til denne rifla, den er ikke like tilgjengelig som hagleammunisjon. Men noen burde absolutt være utstyrt med den! 50. cal barret skills: Endret 9. oktober 2008 av Ferchie Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Et problem er vannforsyning. Det er rimelig å anta at viruset vil ødelegge det meste av anvendbare vannforsyninger slik at flaskevann og ulike drikkervarer på flasker/bokser blir den eneste kilden til veske. Ikke noe problem. Regnvannet er tingen. Kan montere en stor trakt som fanger opp nok drikkevann til å forsyne et dusin mennesker. heh jeg ville ikke ha drikki det som kommer ned fra himmeln....så "ren" som den er. Hell no! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er så upraktisk å komme seg fra bakken og opp med fallskjerm. Ville heller brukt en paraglider om jeg virkelig måtte kommet meg oppover. da må man uansett finne en oppdrift å snurre seg oppover på Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 heh jeg ville ikke ha drikki det som kommer ned fra himmeln....så "ren" som den er. Hell no! Renere enn Zombie-vannet i elva! Og flaskevann varer jo heller ikke evig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Mr. Leftfield: Håper du er klar over at du gjør det daglig! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fluesopp: hells yes, problemet er å skaffe ammo til denne rifla, den er ikke like tilgjengelig som hagleammunisjon. Men noen burde absolutt være utstyrt med den! 50. cal barret skills: *film* Den fortjener virkelig navnet MØR. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Sniper support må man jo ha fra utvalgte etasjer.. Edit: På gatenivå kan man gå frem slik: Endret 9. oktober 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Evt en av de her: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er så inn i hel*ete lei Main stream meninger. GAH! Du er klar over at uansett hva du gjør, er mainstream? Alt som blir tatt opp i samfunnet, enten på godt eller vondt, er mainstream enten du vil eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg