Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan litt om brudd...jeg er oppi 7 brudd nå...4 alvorlige, så vi skal få det rett og pent.

Men det er vansklig..til og med "utdannet" leger får ikke alltid til det:(

Har et par ledd som til tider gir ganske stor smerter ja:(

Brudd er dritt.......

Skal gjøre mitt beste, men kan ikke garantere noe...det er jo tross alt unntakstilstand så du kan ikke kreve alt :dremel:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Vi kan vel være realistiske når vi prater om dette...Zombier er bare fantasi til en viss grad.

 

Tuller bare med deg...Veldig smarte Zombier hadde vært tingen ja...eksploderende zombier hadde vært bedre tror jeg.

 

Ferchie: Selv om man ikke er enig så holder man sammen i kriser........

Men har faktisk tenkt på hva jeg skulle gjort hvis det skjedde noe slikt.

Sånn som i Jericho foreks. der alle i den lille byen må holde sammen.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Skal man ha festning noe sted burde det være på en fjelltopp ikke så langt unna alfarvei. Da har man god oversikt over området rundt seg, en 360 graders synsvinkel, høydefordelen og ikke minst. Man får litt trening når man må bære opp ammunisjon, mat og annet man finner i byen nedenfor. Ulriken ville f. eks være et fint sted. Ingen steder zombiene kan gjemme seg heller. Så er bare å plaffe løs. :)

 

Kjøpesentre er ikke bra å forskanse seg i. Som regel for mange glassvinduer som ikke tåler en skit. Blir for mye areal å planke igjen.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Nei snorre, Finnmark er tingen. Særlig østfinnmark. Ingen trær, ergo fullstendig oversikt. Problemet er jo mørketiden da..

 

 

Snorre: Man planker ikke igjen noe som helst, zombier kommer seg gjennom det (resident evil 2 med de armene som slår igjennom *grøss*) man murer som sagt.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar

Mørketid..no probleme: night-vision-briller...nå glemte jeg det rette navnet eller at rifla har night-vision-sikte

 

Fargoth: Da må vi pisse og rense urinen=)

Men det også går det jo tomt av til slutt.

 

Nype-te med honning...herregud så godt.

Honningen er dødsgod..hjemmelaget på en gård ved siden av hytta til svigers.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Et problem er vannforsyning. Det er rimelig å anta at viruset vil ødelegge det meste av anvendbare vannforsyninger slik at flaskevann og ulike drikkervarer på flasker/bokser blir den eneste kilden til veske.

Ikke noe problem. Regnvannet er tingen. Kan montere en stor trakt som fanger opp nok drikkevann til å forsyne et dusin mennesker.

Lenke til kommentar

hehe ja, man mister dybdesynet, noe som nærmest er en psykedelisk opplevelse når du er i skog! ^^ Å så er forsvarets nattoptikk av den noe billigere sorten så den har dårlig bildekvalitet (mye ''korn'' og noe uskarpt).

 

 

Fargoth: ja, det er vel det som er fordelen med et kjøpesenter da, stor tilgang på det meste! :) Å så kan man jo ikke være på samme plassen hele tiden da heller, man må jo ut å utforske etter hvert uansett, det er jo obligatorisk i en Zombieinvasjon! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...