Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, bare større.

Dude, vi snakker nærmere 30 % her. Ta med Russland og, ingen liker Russland.

 

Hvor store prosenter leter du etter? 100 millioner var 5% av datidens befolkning. Altså døde i gjennomsnitt 1/20 eller litt over én person pr. skoleklasse.

Om jeg kunne velge vet jeg hvem. Math is so fun! Can't fight it!

Lenke til kommentar

Meteornedslag da. Tatt livet av det meste bortsett fra mikrober, bakterier og virus, samt enkelte små hardføre arter.

 

Jeg foreslår heller et virus som forårsaker sterilitet uten andre symptomer. Vanskelig å oppdage. Plutselig blir det helt slutt på fødsler her i verden.

Har du den fra Stargate SG-1? XP

Nei, har ikke sett Stargate (bortsett fra den aller første episoden elns.)

Lenke til kommentar
YO DUDE..uansett 30% er altfor lite hvis vi først skulle ha startet noe sånt.

Da får vi høre på sosialistene og slippe ut masse giftig CO2-gass, og avle mange kuer som slipper ut all denne slemme metanen.

 

Yeeeeeaaah!

 

Eller vi klarer å få alt levende til å fise samtidig :hmm:

Og Stargate rocker.....

 

Dette er en sunn diskusjon mener jeg :evil:

 

Zlatz: For mye, det MÅ være noen igjen som må slite....har alltid drømt om at verden blir som i Mad Max. :mrgreen:

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

La oss gjøre syfilis til den nye folkesykdommeeen!

 

En sykdom som forårsaker sterilitet uten andre symptomer finnes forresten. Dere kjenner den som klamydia. Det er ganske få som får symptomer av klamydia, hovedsaklig gutter. Mange jenter går med det store deler av livet uten å vite det, og ender opp med å bli sterile av det.

Lenke til kommentar
La oss gjøre syfilis til den nye folkesykdommeeen!

 

En sykdom som forårsaker sterilitet uten andre symptomer finnes forresten. Dere kjenner den som klamydia. Det er ganske få som får symptomer av klamydia, hovedsaklig gutter. Mange jenter går med det store deler av livet uten å vite det, og ender opp med å bli sterile av det.

Så du sier en eneste stor orgie er svaret på alt?

 

Awe-some!

Lenke til kommentar
La oss gjøre syfilis til den nye folkesykdommeeen!

 

En sykdom som forårsaker sterilitet uten andre symptomer finnes forresten. Dere kjenner den som klamydia. Det er ganske få som får symptomer av klamydia, hovedsaklig gutter. Mange jenter går med det store deler av livet uten å vite det, og ender opp med å bli sterile av det.

Problemet med klamydia er at den ikke spres fort nok. Det kreves at sykdommen smitter via dråpesmitte eller lignende.

Lenke til kommentar
Faen, da er jo jeg steril alt....jaja, livets ironiske morsomheter.

Da er du ute av leken.

 

Ja, men vi må i så tilfelle knerte alle leger, for både syfilis og klamydia er lette å rette opp i, så sant det blir oppdaget.

 

Edit: Fluesopp, man blir ikke automatisk steril av klamydia. :p

Om menneskeheten går inn for å få ned antallet så slutter nok legene å helbrede dette.

Lenke til kommentar
Problemet med klamydia er at den ikke spres fort nok. Det kreves at sykdommen smitter via dråpesmitte eller lignende.

Diskusjon valid for topic.

 

Ser ut som 1918-influensaen skårer høyt.

 

Eplefe: Hvis man har gått med det siden man var 12 da?

 

Chokke: Skulle jeg vært med på en så stor orgie, skulle jeg skaffet meg de kjønssykdommene jeg hadde klart ført jeg startet på runddansen ja.

Glemte at halve morroa er jo å spre dritten.

Så du får være med allikevel.

Lenke til kommentar

Luftbåren dødsvirus. Det er tingen for å knerte.

 

Jeg fikk masse å gjøre på jobben nå så jeg falt helt ut! :(

 

PS: Leger skal få leve. Jeg vil ha noen å gå til når jeg har knekt foten. Forskere derimot.

 

 

hehe det slo meg i det jeg postet: Jeg vil ha noen å til når jeg har knekt foten .. :p

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...