Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde den kjipeste dagen i mitt liv igår. Dama mi slo opp etter kun noen dager, men jeg trodde virkelig at dette kom til å fungere, og at jeg kom til å være sammen med henne lenge... Den gang ei, nesten alt stemte: Hun liker utseendet mitt, og jeg liker hennes. Vi greide flott å snakke sammen, jeg kunne si alt til henne uten at hun ble suttrette. Alt stemte, bortsett fra den viktige ingrediensen KJEMI eller som hun sa : "Du er bare ikke helt min type"... Det er virkelig surt, for jeg likte henne skikkelig godt, og ene vennina sier jeg bare kan glemme å prøve å få henne tilbake, for det vil aldri skje...

 

Savner henne :cry:

Lenke til kommentar

http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/article2284840.ece

 

Det jeg synes er mest jævlig med dette er at de faktisk avler opp katter kun til denne latterlige anledningen. Er dyr kun en bruksvare vi kan avle opp og bruke til vår egen patetiske nytelse ? De som sier at dyr ikke kan tenke, føle og forstå.. De har aldri hatt et husdyr. Ja selvsagt, de har ikke de samme "intelligente" cellene som oss, men de er allikevel mye smartere. De dreper for å overleve, vi dreper for gledens skyld.....

 

*facepalm*

Hva tror han/hun at vi har gjort med griser, kuer og høns i mange hundre år?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...