binko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 ...Eventuelt å bruke de få sjansene man har til å sove, til å faktisk sove... Som for eksempel på toget. Nå tar jeg tidlig kvelden. God natt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ha! Jeg vant. Pingle. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 For en deilig følelse egentlig, å barbere ansiktet for første gang Jeg regner med du hadde spart til helsjegg siden konfen og nå flere år etter raket alt bare for å stå igjen med et solskille fra helvete? Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ha! Jeg vant. Pingle. Tsk, du juksa. Det teller som juks, din juksete juksemaker. Natta! Snart helg! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 For en deilig følelse egentlig, å barbere ansiktet for første gang Jeg regner med du hadde spart til helsjegg siden konfen og nå flere år etter raket alt bare for å stå igjen med et solskille fra helvete? Vel, ikke akkurat, for å si det sånn: Barten og sjekkveksten var fortsatt i "mopedråner" -stadiet Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Aha, bra du fikk gjort noe med det. Selv tok det alt for lang tid før jeg skrapte vekk dunet for første gang, jeg burde vel innsett hvor jævlig det så ut mye snarere enn jeg gjorde.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjegg bør man ikke prøve seg på før man har ordentlig vekst Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 gikk alt for lenge før jeg barberte meg første gangen også haha er vel sånn med de fleste. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Vet ikke hva jeg skal si til lillebror, hver gang jeg ser ham har han typisk dunbart/skjegg på mopedråner-stadiet. Men han nekter å barbere seg. Han er 19 og ikke spesiellt hårete ellers heller. Endret 8. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vet ikke hva jeg skal si til lillebror, hver gang jeg ser ham har han typisk dunbart/skjegg på mopedråner-stadiet. Men han nekter å barbere seg. Han er 19 og ikke spesiellt hårete ellers heller. Hahaa whaaa..? Nei huff. Nå må jeg virkelig se til helvette å legge meg. Jeg bare merket deg kroppshår-referansen din, og din viten om hans tilstand om den. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bare jeg som gleder meg skikkelig til helga selv om jeg egnetlig ikke skal no spessielt? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hehe, ja, var bra jeg fikk gjort noe med det, så en smule harry ut Men, god natt folx sov godt ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bare jeg som gleder meg skikkelig til helga selv om jeg egnetlig ikke skal no spessielt? Nei. Eller, "skal drikke meg sååå drita til fredagen", men ellers ikke noe spesielt. Alle elsker jo å høre om at en blir sååå full at en ikke husker noe, annet enn at det må ha vært jævla gøy. En var jo full.. . Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei. Eller, "skal drikke meg sååå drita til fredagen", men ellers ikke noe spesielt.Alle elsker jo å høre om at en blir sååå full at en ikke husker noe, annet enn at det må ha vært jævla gøy. En var jo full.. . Elsker i alle fall når alt for fulle personer begynner å rable i DNFK. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Skjegg bør man ikke prøve seg på før man har ordentlig vekstEnig. Tar selv tilveksten daglig da alle forsøk på å anlegge noe ordentlig sålangt bare ender i litt vasne resultater. Det hadde vert noe å kunne matche Skurupu, men vi har ikke den aller beste hårveksten i min familie. Det finnes ikke noe så rått som skikkelig ansiktspryd. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Vel, ikke akkurat, for å si det sånn: Barten og sjekkveksten var fortsatt i "mopedråner" -stadiet Dyrker du sjekker? For da tar jeg gjerne en på så mye du klarer. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Elsker i alle fall når alt for fulle personer begynner å rable i DNFK. Det er dritgøy. For alle parter. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg har aldri brukt forum kafeen men jeg lurer på en ting? Noen som vet om en kar som kunne hjulpet meg med og lage en logo? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bare jeg som gleder meg skikkelig til helga selv om jeg egnetlig ikke skal no spessielt? Jeg og bestevenn skal på loppemarked. (H) Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 er det noe som heter for mye kaffe? er det farlig hvis jeg drikker tre kopper svart kaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg