Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en deilig følelse egentlig, å barbere ansiktet for første gang :p
Jeg regner med du hadde spart til helsjegg siden konfen og nå flere år etter raket alt bare for å stå igjen med et solskille fra helvete?

 

Vel, ikke akkurat, for å si det sånn: Barten og sjekkveksten var fortsatt i "mopedråner" -stadiet :p

Lenke til kommentar
Vet ikke hva jeg skal si til lillebror, hver gang jeg ser ham har han typisk dunbart/skjegg på mopedråner-stadiet. Men han nekter å barbere seg. Han er 19 og ikke spesiellt hårete ellers heller.

Hahaa whaaa..?

 

Nei huff. Nå må jeg virkelig se til helvette å legge meg. Jeg bare merket deg kroppshår-referansen din, og din viten om hans tilstand om den.

Lenke til kommentar
Bare jeg som gleder meg skikkelig til helga selv om jeg egnetlig ikke skal no spessielt? :p

Nei. Eller, "skal drikke meg sååå drita til fredagen", men ellers ikke noe spesielt.

Alle elsker jo å høre om at en blir sååå full at en ikke husker noe, annet enn at det må ha vært jævla gøy. En var jo full.. :roll: .

Lenke til kommentar
Skjegg bør man ikke prøve seg på før man har ordentlig vekst
Enig. Tar selv tilveksten daglig da alle forsøk på å anlegge noe ordentlig sålangt bare ender i litt vasne resultater. Det hadde vert noe å kunne matche Skurupu, men vi har ikke den aller beste hårveksten i min familie. Det finnes ikke noe så rått som skikkelig ansiktspryd.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...