Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Æjæjæj, så stygge dere er mot hverandre.

 

Men bare innse at folk her alltid skal være best, og det de har er best, og at argumentering funker dårlig på de samme folkene, folx.

 

Hente meg kald pizza, jeg.

 

EDIT: Neiånei... Føler meg kallet til å "kjefte" på LeftField her, akkurat som i går, det virker som du egger veldig opp til irritasjon.. Og ja, det ER irriterende. ;P

 

MEN UANSETT, nå setter vi streker og fjerner bilder. ;)

 

Jeg skjønner ikke helt Grease, er. Det. Hm. Det forvirrer meg litt på en måte.. Skal de?

 

Hm.

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Hei, jeg heter "Block Content". Jeg er en funksjon i Opera som hjelper folk å slippe irriterende troll på forum med usmaklige bilder".

Et troll er noen som er ute for å provosere.

 

Jeg kan ikke komme på noe mer provoserende enn en anbefaling av Koss' The Plug.

 

jaha. Det å være vennlig og anbefalle ting ut i fra erfaring og det å være spydig/sarkastisk er nok ikke helt det samme.

 

SteffyPants, mobbinghjørnet er den veien --->

Lenke til kommentar
So what om noen irriterer seg? Har ikke på full guffe, det gjør bare vondt i ørene. Når folk tar public transport, må de pokker meg finne seg i litt lyder. Ellers får de bestille limo til jobb.

Går an å ta litt hensyn. Dette gjelder folk som hører på musikk i lekkende headset, folk som snakker i mobiltelefon, folk som skravler med hverandre og folk som snorker.

 

Generelt synes jeg det er greit nok med lyd på lokalbussen om morgenen, men dersom jeg tar tog eller buss fra Trondheim til Oslo er det veldig plagsomt med de som bråker. Likevel klager jeg ikke så alt for mye, jeg bare plugger øreproppene mine i øret og lytter til god musikk i steden for.

Lenke til kommentar

:)

 

*Hand over*

 

Det er en helt forferdelig storm og drittvær i Tønsberg i kveld. Blåser og regner og HØST og usj og kamferdrops og skjerf.

 

Fysj.

 

EDIT: Hvordan planlegger du at folk som snorker skal snorke lavere?

 

Gjør som deg i alle situasjoner, enten det er våre nye landsmenn som holder en samtale om kuer eller noe sånt, høy musikk, irriterende dum-vakker-prat osv.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Ja DET var en god idè... Fordi folk rundt han blir irritert, skal han hoppe over sovinga, og kjøre i hjel seg selv og en fire år gammel jente og moren hennes (som var på vei til barnehagen) fordi han sovnet bak rattet.

 

Men så lenge du får roen din og du ikke kjenner de drepte, så..

 

Spydig, men regner med du plukker opp hvor jeg vil. Og at jeg plukket opp hva DU ville.. ;)

Lenke til kommentar
Har man FF så er det bare å hente iOpus iMacros-plugin.

./rick.sh 1000

 

 

Ja DET var en god idè... Fordi folk rundt han blir irritert, skal han hoppe over sovinga, og kjøre i hjel seg selv og en fire år gammel jente og moren hennes (som var på vei til barnehagen) fordi han sovnet bak rattet.

 

Men så lenge du får roen din og du ikke kjenner de drepte, så..

 

Spydig, men regner med du plukker opp hvor jeg vil. Og at jeg plukket opp hva DU ville.. ;)

Uansvarlig å kjøre når man er trøtt, da er det bare å sove hjemme.

Lenke til kommentar

Du har ikke fått med deg hvor stor dødeligheten er v/ sovning bak rattet?

 

Han tar tog til Oslo, han kjører hjem fra Oslo til Tønsberg. Han er veldig trøtt, han fikk ikke sove på toget fordi en eller annen idiot vekket han fordi han visstnok snorket. Han dupper nesten av, men har ikke tid til å stoppe på et hotell. Kone og barn venter hjemme.

 

Han sovner og kjører inn i en motgående bil, og dreper alle i bilen, inkludert seg selv.

 

No shit, det er visst farlig lett å sovne bak rattet.

 

*I'm picking up*

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Du har ikke fått med deg hvor stor dødeligheten er v/ sovning bak rattet?

 

Han tar tog til Oslo, han kjører hjem fra Oslo til Tønsberg. Han er veldig trøtt, han fikk ikke sove på toget fordi en eller annen idiot vekket han fordi han visstnok snorket. Han dupper nesten av, men har ikke tid til å stoppe på et hotell. Kone og barn venter hjemme.

 

Han sovner og kjører inn i en motgående bil, og dreper alle i bilen, inkludert seg selv.

 

No shit, det er visst farlig lett å sovne bak rattet.

 

*I'm picking up*

Har fått med meg hvor farlig det er. Har også fått med meg kampanjer som prøver å få folk til å stoppe dersom de er trøtte. Problemet er at folk har det så alt for travelt. Løsning: chill pill.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...