Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forslag til headsett som har solide fester, bra kabel med gode kontakter, og behagelige å ha på?

Pris?

Pappa betaler :)

 

Vet da faen jeg, rundt 500kr kanskje, skal da være mulige å få noe brukbart rundt det?

Hvis du gidder bestille fra utlandet:

Grado Labs SR60 gir bra lyd til $70, blir jo litt i frakt og moms også, men så mye over 500,- havner det sikkert ikke på.

merk, ulemper: Lang og tykk kabel, litt for mye til at de er veldig portable. Mye lydlekkasje til omverdenen.

Lenke til kommentar
Hmm.. Mens vi er inne på hodetelefoner og slik, burde jeg kjøpe "ørepropper" eller headset? Har fått det for meg at ørepropper er mer skadelig for hørselen enn headset.. :p

Jeg synes (i alle fall åpne) hodetelefoner gir litt mer lyd for pengene, men de har den ulempen at de slipper mye lyd ut og inn. Foretrekker å bruke åpne hodetelefoner når jeg lytter til musikk her hjemme og ørepropper dersom jeg vil lytte i støyende miljø.

 

Så vidt jeg kan skjønne er det da kun lydstyrken som avgjør hvor mye skade hørselen tar. Ørepropper har gjerne potensiale til å spille alt for høyt, mens hodetelefoner gjerne krever litt mye volum for å overdøve støy fra omgivelsene. I stille omgivelser spiller mine ørepropper greit nok volum på lavest mulige voluminstilling på min iPod, og det begynner å bli farlig høyt lenge før iPoden står på maks.

 

redigert:

Har her ikke tatt med lukkede hodetelefoner da jeg har lite erfaring med slike selv. Er man mye plaget av støy er også elektronisk støydempede hodetelefoner en mulighet.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Ørepropper ramler ut av mine ører, uansett type. Får de til å sitte litt, men detter ut bare jeg rører litt på hodet.

Good old heatset med skumgummi puter til meg. Har merket at enkelte sure grinete gubber har flytta seg lengre bak i toget når jeg har hørt på musikk, men det får være deres problem, ikke mitt.

 

filename_3.jpg

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ørepropper ramler ut av mine ører, uansett type. Får de til å sitte litt, men detter ut bare jeg rører litt på hodet.

Good old heatset med skumgummi puter til meg. Har merket at enkelte sure grinete gubber har flytta seg lengre bak i toget når jeg har hørt på musikk, men det får være deres problem, ikke mitt.

Prøvd skumgummi-propper? Altså sånne du dytter inn i øregangen (ala sov-i-ro).

 

Forøvrig irriterende med folk som lekker masse lyd i hele bussen.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Hmm.. Mens vi er inne på hodetelefoner og slik, burde jeg kjøpe "ørepropper" eller headset? Har fått det for meg at ørepropper er mer skadelig for hørselen enn headset.. :p

Headset. Hva skal du med ørepropper? Også er de ekle å ha i.

 

om du har rene ører så går det nok fint :D

 

Dere som sliter med at ørepropper hopper ut, prøv Koss "The Plug" eller wtf det het. Jeg sleit med det samme, men disse sitter som støpt. Med mindre du kommer bort til ledninger og napper dem rett ut av øra dine og gir deg selv hjerteslag.

 

edit: Zlatzman, er så jææææææævlig enig.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar
Dere som sliter med at ørepropper hopper ut, prøv Koss "The Plug" eller wtf det het. Jeg sleit med det samme, men disse sitter som støpt. Med mindre du kommer bort til ledninger og napper dem rett ut av øra dine og gir deg selv hjerteslag.

Sement sitter også som støpt.

Lenke til kommentar
Dere som sliter med at ørepropper hopper ut, prøv Koss "The Plug" eller wtf det het. Jeg sleit med det samme, men disse sitter som støpt. Med mindre du kommer bort til ledninger og napper dem rett ut av øra dine og gir deg selv hjerteslag.

Sement sitter også som støpt.

 

hahahahahahah

 

.... HAHAhaeheaHeaHEHEAEHH

 

.....HHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ, NO VAR DU SMART!

 

...ærlig talt. Vitsen med sarkasme der da?

Lenke til kommentar
Dere som sliter med at ørepropper hopper ut, prøv Koss "The Plug" eller wtf det het. Jeg sleit med det samme, men disse sitter som støpt. Med mindre du kommer bort til ledninger og napper dem rett ut av øra dine og gir deg selv hjerteslag.

Sement sitter også som støpt.

 

hahahahahahah

 

.... HAHAhaeheaHeaHEHEAEHH

 

.....HHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ, NO VAR DU SMART!

 

...ærlig talt. Vitsen med sarkasme der da?

synest den var bra jeg ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...