Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Husker jeg fikk mitt første hull da jeg var 20 og levde i en nei takk-periode hvor jeg ikke spiste godteri (holdt 2 år ^^) eller drakk brus.

Pusset alltid tenna, så hvordan jeg fikk hullet er et spørsmål for seg.

Kan ha noe med at du drakk flere liter juice per dag. Og et mer eller mindre skremmende diett. :p

Drakk ikke så mye juice da heller seh.

Gikk hovedsaklig i vann. Det drakk jeg derimot noen liter av om dagen :p

Og jeg hadde bare dietten i to måneder, jeg levde stort sett på grove knekkebrød med ost :p

Så de titalls tomme Meieriets Juice-boksene på rommet ditt kom fra hvor?

Lenke til kommentar
Så de titalls tomme Meieriets Juice-boksene på rommet ditt kom fra hvor?

Sikkert sokkemonsteret. Han som sitter i vaskemaskina og spiser en av hvert par sokker. Nært beslektet med lommebokmonsteret. Men lommebokmonsteret er litt mer slem for han spiser penger. Noen ganger så legger han igjen en sabla hodepine også. Det skjer gjerne når han har sneket seg med deg ut på byen en kveld.

Lenke til kommentar
Jeg skal smake fårikål for første gang i dag! \o/

Hvaaa? Det er jo fantastisk måltid. Hvordan har du klart å overleve så lenge uten å nyte smaken av fårikål?

 

Selv skal jeg feire at jeg fikk meg lappen (sikkert 4. gang jeg nevner det :wee: ) med et godt måltid. Nam.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Ååååe! Jeg vil også ha fårikål! Det er så nammenamme!

 

Men hva skal jeg lage til mat i dag tro? Varme opp betasuppe som jeg frøs ned i forrige uke? Ovnstekt mais med smør og salt? Noe annet?

Mais er NAM. Sleng på pepper i tillegg, så blir det ekstra nam :---D

 

Hvaaa? Det er jo fantastisk måltid. Hvordan har du klart å overleve så lenge uten å nyte smaken av fårikål?

 

Selv skal jeg feire at jeg fikk meg lappen (sikkert 4. gang jeg nevner det :wee: ) med et godt måltid. Nam.

Gratulerer ;)

 

 

Mamma liker ikke fårikål og hater lukta av det, så det har aldri vært lov til å ha det i nærheten av mamma :p Men Eivind er snill og lager sånt. Så nå får jeg liksom smake ting jeg ikke har fått smake før. Samma greia med pinnekjøtt. Stefaren min er kjempemisunnelig :----D

Lenke til kommentar
Ja! Ja! Mais. :love:
I wuv mais. :love:
Det høres mest ut som tilbehør til grillmat. Jeg foreslår at du lager deg kjøttkaker i brun saus.
Fungerer utmerket på egenhånd også. Går og tar opp 4 stykk fra fryseren jeg. Dessuten har jeg ikke ferdige kjøttkaker og det tar ALT for lang tid å lage fra bunnen av. Pleier å ha det liggende da. Steker opp en god porsjon om gangen som jeg fryser ned. Så er det bare å ta opp og tine og koke saus og slenge sammen litt ris eller poteter. I risen bruker jeg vanligvis ca. en spiseskje med en pepper/kryddermix som heter "Texas". Gir veldig mye god smak. Bruker den i ommelett også. Desverre så er det ikke så mange steder de har det krydderet da så jeg kjøper inn en 3-4 dåser om gangen når jeg kommer over .:p
Mais er NAM. Sleng på pepper i tillegg, så blir det ekstra nam :---D
Det har jeg ikke testet før. Må prøves. Har selvsagt ordentlig Kviteseidsmør å smøre på for ekstra god smak.

Var på selvplukk og plukket meg 15kg mais som ligger klar til bruk i fyrseren. Burde holde en liten stund. :p

Lenke til kommentar
Synes ikke fårikål er noe særlig godt selv.. Når vi hadde fårikål i år (har det en gang i året) valgte jeg heller å kjøpe meg en pizza på den lokal resturanten :p

 

EDIT: leif

 

jeg måtte faktisk smerte meg gjennom av ren høflighet :( Kanskje dumt, men man vil ikke akkuratt gjøre bestemødre noe vondt. De brukte tross alt tid på å lage det. Men ja, heller pizza,burger,pølse,taco,babb, pasta :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...