Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har cirka 10 hål i trynet, så det er berre å kondolere på forskudd folkens.

Bah. Hull er man selv skyldig i. Jeg vil ikke kondolere noen for å måtte slanke seg.

Nei, men ein dauer ikkje av å slanke seg.

Vis man overdriver så.

 

Har aldri hatt hull i tennene jeg,syns det er bra for en 22-åring. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har en slik

Gym Flex

er gutt og lurer på om jeg kan bruke den over brystet, eller kan det være farlig for hjertet etc. ? og gjør det vondt over nippelen?

Tviler på den er farlig for hjertet. Har prøvd en annen utgave på brystmuskelen før uten å merke noe problem.

Men man skal kanskje være forsiktig om man har problemer med hjertet eller pacemaker eller noe.

 

En annen ting som er gøy er å feste sånn på bicepsen og så prøve å spille Battlefield på nett. (eventuelt Cod4)

Hele armen rykker til og man knuser nesten musa :wee:

 

Litt vondt kan det hende det gjør, men det kommer jo an på smerteterskelen din også da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Husker jeg fikk mitt første hull da jeg var 20 og levde i en nei takk-periode hvor jeg ikke spiste godteri (holdt 2 år ^^) eller drakk brus.

Pusset alltid tenna, så hvordan jeg fikk hullet er et spørsmål for seg.

Kan ha noe med at du drakk flere liter juice per dag. Og et mer eller mindre skremmende diett. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg har også trukket tann i min barndom. Ikke bra minne.

 

tangen , gapingen , tannlegen , bedøvelsesprøyte i kjeften , å ikke minst riving å røsking som kan resultere i noen ubehagelige knak å knekk. traumatisk ? oh yes

Fikk ikke bedøvelse :thumbdown:

Lenke til kommentar
Sånn der tv shop trimme dings er ikke å anbefale. De kjappe rykningene skader muskelfestene over tid. Tviler også på at man blir noe sterkere. Må nok trø til med ordentlig trening ja! :)

Gjelder det samme for sånn EMS du kan få på hjelpemiddelsentralen? Husker mora mi hadde sånn. Hadde et tonn med innstillingsmuligheter da. En hel haug av vriknapper og brytere

Lenke til kommentar
Sånn der tv shop trimme dings er ikke å anbefale. De kjappe rykningene skader muskelfestene over tid. Tviler også på at man blir noe sterkere. Må nok trø til med ordentlig trening ja! :)

Gjelder det samme for sånn EMS du kan få på hjelpemiddelsentralen? Husker mora mi hadde sånn. Hadde et tonn med innstillingsmuligheter da. En hel haug av vriknapper og brytere

De fungerer nok til en viss grad ved rehabilitering og slikt, men jeg tviler på at disse burde brukes over tid.

Lenke til kommentar
Husker jeg fikk mitt første hull da jeg var 20 og levde i en nei takk-periode hvor jeg ikke spiste godteri (holdt 2 år ^^) eller drakk brus.

Pusset alltid tenna, så hvordan jeg fikk hullet er et spørsmål for seg.

Kan ha noe med at du drakk flere liter juice per dag. Og et mer eller mindre skremmende diett. :p

Drakk ikke så mye juice da heller seh.

Gikk hovedsaklig i vann. Det drakk jeg derimot noen liter av om dagen :p

Og jeg hadde bare dietten i to måneder, jeg levde stort sett på grove knekkebrød med ost :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...