Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har cirka 10 hål i trynet, så det er berre å kondolere på forskudd folkens. Bah. Hull er man selv skyldig i. Jeg vil ikke kondolere noen for å måtte slanke seg. Nei, men ein dauer ikkje av å slanke seg. Vis man overdriver så. Har aldri hatt hull i tennene jeg,syns det er bra for en 22-åring. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 My teeth are weak! Det er veldig bra Danielzu! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det er veldig bra Daniel! Eg kan i det minste trøste meg med at eg har veldig rette og flotte tenner, ingen tågskinn på meg! Endret 8. oktober 2008 av xersess Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Nei,streng er sikkert ikke gøy å ha. Aldri prøvd. Mulig jeg tar en Tom Cruise når jeg blir tredve. Bare får å se what the fuzz is all about. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg trakk en tann for 7 år siden. tannlegen sa at mellomrommet ville forsvinne , da de andre tennene ville presse plassen sammen. trengte IKKE streng , neeida Det mellomrommet har jeg enda! Siste gang jeg stolte på en tannlege var den gangen Endret 8. oktober 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også trukket tann i min barndom. Ikke bra minne. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) har en slik Gym Flex er gutt og lurer på om jeg kan bruke den over brystet, eller kan det være farlig for hjertet etc. ? og gjør det vondt over nippelen? Endret 8. oktober 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Husker jeg fikk mitt første hull da jeg var 20 og levde i en nei takk-periode hvor jeg ikke spiste godteri (holdt 2 år ^^) eller drakk brus. Pusset alltid tenna, så hvordan jeg fikk hullet er et spørsmål for seg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 har en slikGym Flex er gutt og lurer på om jeg kan bruke den over brystet, eller kan det være farlig for hjertet etc. ? og gjør det vondt over nippelen? Tviler på den er farlig for hjertet. Har prøvd en annen utgave på brystmuskelen før uten å merke noe problem. Men man skal kanskje være forsiktig om man har problemer med hjertet eller pacemaker eller noe. En annen ting som er gøy er å feste sånn på bicepsen og så prøve å spille Battlefield på nett. (eventuelt Cod4) Hele armen rykker til og man knuser nesten musa Litt vondt kan det hende det gjør, men det kommer jo an på smerteterskelen din også da. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hadde den akuratt på tricepsen, også bare føyk armen oppi trynet mitt og var der, aldri igjen for å si det sånn, kan den ikke brukes sammen med andre elektriske ting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Husker jeg fikk mitt første hull da jeg var 20 og levde i en nei takk-periode hvor jeg ikke spiste godteri (holdt 2 år ^^) eller drakk brus.Pusset alltid tenna, så hvordan jeg fikk hullet er et spørsmål for seg. Kan ha noe med at du drakk flere liter juice per dag. Og et mer eller mindre skremmende diett. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Juice er farlig godt. Namnam. Og ikke bra for tenna mine -.- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 kan den ikke brukes sammen med andre elektriske ting? Hva mener du med "andre elektriske ting"? TV? Data? Microbølgeovn? Stekeplate? Modelltog? Sure... No problem. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også trukket tann i min barndom. Ikke bra minne. tangen , gapingen , tannlegen , bedøvelsesprøyte i kjeften , å ikke minst riving å røsking som kan resultere i noen ubehagelige knak å knekk. traumatisk ? oh yes Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn der tv shop trimme dings er ikke å anbefale. De kjappe rykningene skader muskelfestene over tid. Tviler også på at man blir noe sterkere. Må nok trø til med ordentlig trening ja! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har også trukket tann i min barndom. Ikke bra minne. tangen , gapingen , tannlegen , bedøvelsesprøyte i kjeften , å ikke minst riving å røsking som kan resultere i noen ubehagelige knak å knekk. traumatisk ? oh yes Fikk ikke bedøvelse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn der tv shop trimme dings er ikke å anbefale. De kjappe rykningene skader muskelfestene over tid. Tviler også på at man blir noe sterkere. Må nok trø til med ordentlig trening ja! Gjelder det samme for sånn EMS du kan få på hjelpemiddelsentralen? Husker mora mi hadde sånn. Hadde et tonn med innstillingsmuligheter da. En hel haug av vriknapper og brytere Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn der tv shop trimme dings er ikke å anbefale. De kjappe rykningene skader muskelfestene over tid. Tviler også på at man blir noe sterkere. Må nok trø til med ordentlig trening ja! Gjelder det samme for sånn EMS du kan få på hjelpemiddelsentralen? Husker mora mi hadde sånn. Hadde et tonn med innstillingsmuligheter da. En hel haug av vriknapper og brytere De fungerer nok til en viss grad ved rehabilitering og slikt, men jeg tviler på at disse burde brukes over tid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Husker jeg fikk mitt første hull da jeg var 20 og levde i en nei takk-periode hvor jeg ikke spiste godteri (holdt 2 år ^^) eller drakk brus.Pusset alltid tenna, så hvordan jeg fikk hullet er et spørsmål for seg. Kan ha noe med at du drakk flere liter juice per dag. Og et mer eller mindre skremmende diett. Drakk ikke så mye juice da heller seh. Gikk hovedsaklig i vann. Det drakk jeg derimot noen liter av om dagen Og jeg hadde bare dietten i to måneder, jeg levde stort sett på grove knekkebrød med ost Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det som virkelig er morsomt med slike strømtrenere er å sette dem på en kompis , for så å skru opp styrken på fullt .evil deeds. skal garantere at trynet skifter uttrykk nå er det på tide med pils * ice cold heineken* ahh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg