Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er vant med begge deler. Tannlegeskrekk, så jeg får dobbel til tredobbel bedøvelse selv om de bare skal pirke med pirketingen.

Edit: Også var jeg med og testet en vaksine mot livmorhalskreft, så jeg fikk sprøyter en gang i måneden i et år.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Liker ikkje tannlegen sjølv, dessutan fungerer sprøytene dårlig (i alle fall hos min tannlege), får alltid fleire sprøyter før det fungerer. Heldigvis har eg ikkje sprøyteskrekken da.

Altså, skal jeg til tannlegen er det selve bedøvelsen jeg gruer meg til.

Bedøvelsen er digg, men alt dei putter i kjeften er verre, spesielt når bedøvelsen fungerer dårlig.

Lenke til kommentar

Mista all tro på tannlegen da jeg var 7 år gammel. Hadde nettop tygd istykker 2 tenner med dype røtter og skulle til tannlegen og trekke de. Foreldrene mine hadde ikke mulighet til å komme dit så der var jeg helt alene med en tannlege som sikkert ikke kunne fortelle forskjellen mellom nord og sør. Hun satte sprøyta med bedøvelse som da skal ha ca 30 minutt og virke på men så lang tid tok det ikke nei. Bare 5-6 minutter etter begynte hun å trekke og jeg kjente hele greia mens tenna knirka ut ifra kjeven min og rev seg løs fra tannkjøttet. No more! Får jeg innkalling nå kaster jeg den. Jeg bader heller i glass-skår enn å gå til tannlegen for å trekke igjen.

Lenke til kommentar
Skal tann-opereres om noen uker jeg.

De skal knuse visdomstannen min. :(

Ah, det er herlig. De hakker og slår og knuser og drar ut tannen i uendelig mange omganger. Det tok halvannen time eller så å få tatt to av mine.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skal tann-opereres om noen uker jeg.

De skal knuse visdomstannen min. :(

Ah, det er herlig. De hakker og slår og knuser og drar ut tannen i uendelig mange omganger. Det tok halvannen time eller så å få tatt to av mine.

Skal bare ta en av mine da, den som er infisert.

Så håper de halverer din tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...