Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Situps/pushups? Check

*Snip*

 

Jeg vet, jeg vet.. Jeg burde begynne på treningsstudio, men.. På grunn av skole så er jeg ikke hjemme før fire-fem -tiden hver dag, og da må jeg først hvile litt, så spise, også er klokken plutselig rundt seks, og da tar jeg meg en tur for å være sossial eller noe, og da er jeg ofte ute til klokken nærmer seg åtte, ni, ti, og da rekker jeg ingen tur innom noe treningssenter før jeg legger meg halv ellve, ellve.

 

Har det akkurat likt som deg. Er ferdig med skole og jobb ca 5. Da stikker jeg på treningsstudio to-tre ganger i uka. Det går fint an å være sosial samtidig, for flere av vennene mine trener samme sted.

Lenke til kommentar
http://www.as.kommune.no/fagarbeiderassist...4099-29942.html

 

Kanskje en skulle slå til. 100% barnehagestilling hadde vært wicked tøft da. Får bare håpe at en kan få attestene og slikt på plass før søknadsfristen går ut.

Fremdeles ikke fått attesten din? Merkelig. Fattern måtte ha politi-attest i forbindelse med at han skal ned til Angola igjen og han fikk dne i posten på lørdag. Han ba om den på fredag.

Lenke til kommentar
Fremdeles ikke fått attesten din? Merkelig. Fattern måtte ha politi-attest i forbindelse med at han skal ned til Angola igjen og han fikk dne i posten på lørdag. Han ba om den på fredag.
Har ikke det men jeg har en misstanke om at den er sendt hjem til fattern pga der står min adresse forsatt intill i går så... :shrug:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...