Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aidskake: Se positivt på det. Betyr iallefall at du mest sannsynligvis aldri vil ende opp som sprøytenarkoman ;)

Haha, true that. Glad jeg ikke har diabetes óg. Å herregud, bare tanken på å sette en sprøyte på meg selv gjør meg kvalm.

 

Jeg besvimte hos legen idag. Litt sprøyteskrekk, kan man si.

Henge etter kroker går fett, mens sprøyter er fandens oldemor?

Jeg vet, det er skikkelig sprøtt! Legen trodde jeg kødda når jeg fortalte hvor noia jeg har for sprøyter.

Lenke til kommentar
Aidskake: Se positivt på det. Betyr iallefall at du mest sannsynligvis aldri vil ende opp som sprøytenarkoman ;)
Haha, true that. Glad jeg ikke har diabetes óg. Å herregud, bare tanken på å sette en sprøyte på meg selv gjør meg kvalm.
Diabetes sprøyten er ikke så veldig stor da at det gjør noe og du hadde sikkert fått noen andre til å sette den for deg, men ja du kan vel være glad for det.

 

 

Tror jeg skal be pappa ta med pc'en min når han kommer nedover nå den 15.

Jeg savner så jævlig å kunne høre på musikk og ikke bare en eneste plate i bilen.

*brenne ut Cake - Fashion Nugget*

Lenke til kommentar

Jeg er også LIVREDD for sprøyter. Sist jeg tok blodprøve så holdt jeg på å svime av inne på kontoret der. Hu kjerringa bare så på meg og spurte "Går det bra? Legg deg ned litt du." Jeg var visst hvit som et spøkelse. :wee:

Svimmel og skjelven blei jeg også....

 

 

---------------------------------------

 

 

On another not: Gjett hvem som akkurat fikk telefon fra avisa? Joda, det var meg. De likte bildene jeg tok i går. Han hadde vist de til en fra arbeidstilsynet og meldingen var klar. Hadde de kommet over det så hadde de stengt plassen på øyeblikket!

Lenke til kommentar
Fikk du de på trykk da?
Virker som de skal kjøre sak på det ja, for han spurte om jeg kunne få ordnet de i fullkvalitet. Sendte med hotmail i går så de blei automatisk skalert ned til 400*600 eller noe. Holder på å laste opp en zip-fil med alle bildene i fullkvalitet nå.
Lenke til kommentar

Den eneste plassen jeg missliker å få sprøyter er i kjeften. Når man skal trekke tenner dytter de jo den ene etter den andre opp i tannkjøttet og det er temmelig dritt.

 

Fikk du de på trykk da?
Virker som de skal kjøre sak på det ja, for han spurte om jeg kunne få ordnet de i fullkvalitet. Sendte med hotmail i går så de blei automatisk skalert ned til 400*600 eller noe. Holder på å laste opp en zip-fil med alle bildene i fullkvalitet nå.

Legge ut link til bildene her også etterpå?
Lenke til kommentar
Legge ut link til bildene her også etterpå?
Sender heller på pm siden det virker som de har planer om å bruke dem. Edda Media eier hovedkonkurrenten deres. Så legger det ikke HELT offentlig ut før etter at de har brukt dem.

Bare gi meg en liten PM de som ønsker en preview, så får dere linken. Den er oppe og går nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...