Terje92 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Skjønte det da, at det var ment som kødd. " http://en.wikipedia.org/wiki/Boy_band Mainstream popularity Worldwide, especially amongst pre-teens, teenagers and gays from the early 1990's onward. " ... Endret 7. oktober 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lite vits å mobbe meg for min musikksmak. Fordi det er nettopp det det er, sakløs mobbing, mann. Prøver du å si at mobbing er poengløst? Fordi det er helt feil. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kul ned, Candypants. xD Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Prøver du å si at mobbing er poengløst? Fordi det er helt feil. #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Sett bortifra regelrytteri; hva faen driver du med? Hva oppnår du ved å diskutere om mobbing er poengløst eller ikke. Jeg har tilgode å se deg mobbe noen, og om du så skal gjøre det, hvorfor ikke gjøre det med en person som står foran deg? Du kan jo prøve å gjøre det på meg. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har tilgode å se deg mobbe noen, og om du så skal gjøre det, hvorfor ikke gjøre det med en person som står foran deg? Du kan jo prøve å gjøre det på meg. Hva slags tullete spørsmål er det? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg har tilgode å se deg mobbe noen, og om du så skal gjøre det, hvorfor ikke gjøre det med en person som står foran deg? Du kan jo prøve å gjøre det på meg. Hva slags tullete spørsmål er det? E-thug. :o? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hva slags tullete spørsmål er det?Poenget mitt er at det er bare teit å gjøre sånt. E-thug. :o?E-thugZ. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Føøøøkk. Må ta tre vaksiner i morgen. Jeg har en heftig noia for sprøyter. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Skal eder på reise til det store Udland? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jess! Reiser til Egypt om 5 uker. Det blir smud. Men jeg er livredd sprøyter, så pappa må være med å holde i hånda, etter mye mas. Hadde Hylo spurt hadde han sikkert sagt ja med en gang. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jess! Reiser til Egypt om 5 uker. Det blir smud. Men jeg er livredd sprøyter, så pappa må være med å holde i hånda, etter mye mas. Hadde Hylo spurt hadde han sikkert sagt ja med en gang.We got our bonds. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Har store reiseplaner jeg også, men om det blir noe av er en annen sak. Først må jeg få unnagjort tre til fem år på universitetet og så må jeg betale ned studielånet og spare opp, tja, uhovrevelig mye. Heck, jeg kan være gift innen den tid. Endret 7. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Har store reiseplaner jeg også, men om det blir noe av er en annen sak. Først må jeg få unnagjort tre til fem år på universitetet og så må jeg betale ned studielånet og spare opp, tja, uhovrevelig mye. Heck, jeg kan være gift innen den tid. Kan reise litt i studietiden da, dersom du bor litt billig og tar deg en skikkelig sommerjobb kan du fint stikke på god og lang ferie sommeren etter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Stakkar. Lyst på kort, kanskje? Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Kanskje, kanskje. I fjor sommer tjente jeg vel i overkant av 40 000, så om jeg klarer leve utelukkende på studielånet blir det kanskje noe før jeg er ferdig. Selv om jeg ikke er særlig lysten på å reise om sommeren. Det er så mange ekle turister overalt! Ei heller ser jeg frem til enda et år uten en lengre ferie. Det tar på, sakte, men sikkert. Endret 7. oktober 2008 av Bramle Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Situps/pushups? Check *Snip* Jeg vet, jeg vet.. Jeg burde begynne på treningsstudio, men.. På grunn av skole så er jeg ikke hjemme før fire-fem -tiden hver dag, og da må jeg først hvile litt, så spise, også er klokken plutselig rundt seks, og da tar jeg meg en tur for å være sossial eller noe, og da er jeg ofte ute til klokken nærmer seg åtte, ni, ti, og da rekker jeg ingen tur innom noe treningssenter før jeg legger meg halv ellve, ellve. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Da er det 12 dager til jeg flytter inn i den nye leiligheten Gleder meg som F Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vet, jeg vet.. Jeg burde begynne på treningsstudio, men.. På grunn av skole så er jeg ikke hjemme før fire-fem -tiden hver dag, og da må jeg først hvile litt, så spise, også er klokken plutselig rundt seks, og da tar jeg meg en tur for å være sossial eller noe, og da er jeg ofte ute til klokken nærmer seg åtte, ni, ti, og da rekker jeg ingen tur innom noe treningssenter før jeg legger meg halv ellve, ellve. Handler om prioriteringer da. Så enkelt er det. MÅ jo ikke på liv og død være ute med venner hver dag. Jeg besvimte hos legen idag. Litt sprøyteskrekk, kan man si. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg vet, jeg vet.. Jeg burde begynne på treningsstudio, men.. På grunn av skole så er jeg ikke hjemme før fire-fem -tiden hver dag, og da må jeg først hvile litt, så spise, også er klokken plutselig rundt seks, og da tar jeg meg en tur for å være sossial eller noe, og da er jeg ofte ute til klokken nærmer seg åtte, ni, ti, og da rekker jeg ingen tur innom noe treningssenter før jeg legger meg halv ellve, ellve. Handler om prioriteringer da. Så enkelt er det. MÅ jo ikke på liv og død være ute med venner hver dag. Jeg besvimte hos legen idag. Litt sprøyteskrekk, kan man si. Hahahahahaha xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Aidskake: Se positivt på det. Betyr iallefall at du mest sannsynligvis aldri vil ende opp som sprøytenarkoman Endret 8. oktober 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg