Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Prøver du å si at mobbing er poengløst? Fordi det er helt feil.

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Sett bortifra regelrytteri; hva faen driver du med? Hva oppnår du ved å diskutere om mobbing er poengløst eller ikke.

Jeg har tilgode å se deg mobbe noen, og om du så skal gjøre det, hvorfor ikke gjøre det med en person som står foran deg? Du kan jo prøve å gjøre det på meg. :)

Lenke til kommentar

Har store reiseplaner jeg også, men om det blir noe av er en annen sak. Først må jeg få unnagjort tre til fem år på universitetet og så må jeg betale ned studielånet og spare opp, tja, uhovrevelig mye. Heck, jeg kan være gift innen den tid.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Har store reiseplaner jeg også, men om det blir noe av er en annen sak. Først må jeg få unnagjort tre til fem år på universitetet og så må jeg betale ned studielånet og spare opp, tja, uhovrevelig mye. Heck, jeg kan være gift innen den tid.

Kan reise litt i studietiden da, dersom du bor litt billig og tar deg en skikkelig sommerjobb kan du fint stikke på god og lang ferie sommeren etter.

Lenke til kommentar

Kanskje, kanskje. I fjor sommer tjente jeg vel i overkant av 40 000, så om jeg klarer leve utelukkende på studielånet blir det kanskje noe før jeg er ferdig.

Selv om jeg ikke er særlig lysten på å reise om sommeren. Det er så mange ekle turister overalt! Ei heller ser jeg frem til enda et år uten en lengre ferie. Det tar på, sakte, men sikkert.

Endret av Bramle
Lenke til kommentar
Situps/pushups? Check

*Snip*

Jeg vet, jeg vet.. Jeg burde begynne på treningsstudio, men.. På grunn av skole så er jeg ikke hjemme før fire-fem -tiden hver dag, og da må jeg først hvile litt, så spise, også er klokken plutselig rundt seks, og da tar jeg meg en tur for å være sossial eller noe, og da er jeg ofte ute til klokken nærmer seg åtte, ni, ti, og da rekker jeg ingen tur innom noe treningssenter før jeg legger meg halv ellve, ellve.

Lenke til kommentar
Jeg vet, jeg vet.. Jeg burde begynne på treningsstudio, men.. På grunn av skole så er jeg ikke hjemme før fire-fem -tiden hver dag, og da må jeg først hvile litt, så spise, også er klokken plutselig rundt seks, og da tar jeg meg en tur for å være sossial eller noe, og da er jeg ofte ute til klokken nærmer seg åtte, ni, ti, og da rekker jeg ingen tur innom noe treningssenter før jeg legger meg halv ellve, ellve.

Handler om prioriteringer da. Så enkelt er det. MÅ jo ikke på liv og død være ute med venner hver dag.

Jeg besvimte hos legen idag. Litt sprøyteskrekk, kan man si.

Lenke til kommentar

Handler om prioriteringer da. Så enkelt er det. MÅ jo ikke på liv og død være ute med venner hver dag.

Jeg besvimte hos legen idag. Litt sprøyteskrekk, kan man si.

Hahahahahaha xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...