Olum Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 OVN PÅ????? skrur den av å opp med vinduet jeg:D Nei, ikke nå lenger. Det er nattefrost nå. Sist gang jeg skrudde på ovnen begynte det å brenne for det var så mye støv i den. Jeg måtte rive opp vinduet og kaste den brennende ovnen ut Bruker heller PC-en til å varme opp rommet nå. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Nei, ikke nå lenger. Det er nattefrost nå. Sist gang jeg skrudde på ovnen begynte det å brenne for det var så mye støv i den. Jeg måtte rive opp vinduet og kaste den brennende ovnen ut Bruker heller PC-en til å varme opp rommet nå. Dust . Lar ovnen stå på litt mens jeg er på universitet jeg. Så er det ganske behagelig temperatur når jeg kommer hjem (eventuelt justere med vindu). Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Situps/pushups? CheckJeg skjønner ikke hvorfor folk gjør sånt. Om man faktisk tenker seg om er det en reell muskelgruppe man "teaser" med en isolasjons-øvelse som trener kun magen, men i tilegg til det; trene den uten å varme opp? Om du/dere skal trene mage, tren baseøvelser. Ta en tur på den lokale gymmen, gå til nærmeste stang og ta knebøy, markløft, invertert roing og benkpress. Tro det eller ei, når du trener øvelser som knebøy, trener du endel muskler i bena og HELE kjernen av kroppen din, inkludert magen. Hvor mye tror du det ikke skal til for å holde en vinkel på ryggen mens du har endel kilo på stanga? Du trener korsrygg og mage som bare det, samtidig som du trener resten av kroppen. GO FOR IT. Ta deg en tur og la være å sitt så mye foran PC'en. Innlegget er ikke rett som vondt mot deg, Kong_kake! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Her står vinduet oppe 24/7 og det samme gjør ovnen for å kompansere for varmetapet. Gratis strøm ftw. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 No minna du meg på at eg må betale straumrekning snart.. TAKK! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Situps/pushups? CheckJeg skjønner ikke hvorfor folk gjør sånt. Om man faktisk tenker seg om er det en reell muskelgruppe man "teaser" med en isolasjons-øvelse som trener kun magen, men i tilegg til det; trene den uten å varme opp? Om du/dere skal trene mage, tren baseøvelser. Ta en tur på den lokale gymmen, gå til nærmeste stang og ta knebøy, markløft, invertert roing og benkpress. Tro det eller ei, når du trener øvelser som knebøy, trener du endel muskler i bena og HELE kjernen av kroppen din, inkludert magen. Hvor mye tror du det ikke skal til for å holde en vinkel på ryggen mens du har endel kilo på stanga? Du trener korsrygg og mage som bare det, samtidig som du trener resten av kroppen. GO FOR IT. Ta deg en tur og la være å sitt så mye foran PC'en. Innlegget er ikke rett som vondt mot deg, Kong_kake! serr Hylol, nå tvinger du meg til å åpne kjøleskapet og innta ett glass med cola *brb* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Her står vinduet oppe 24/7 og det samme gjør ovnen for å kompansere for varmetapet. Gratis strøm ftw. Jeg har ikke ubegrenset strøm lenger. Pappa ble ganske forbannet når han oppdaget at PC-en min står på og sluker strøm døgner rundt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 serr Hylol, nå tvinger du meg til å åpne kjøleskapet og innta ett glass med cola *brb* Kjør på! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 serr Hylol, nå tvinger du meg til å åpne kjøleskapet og innta ett glass med cola *brb* Kjør på! 1 2 3 DIABETESLOL Neida, jeg prøver faktisk å roe ned inntaket, men det er så evig slit når man stresser 24/7 i 2 skoleår nå og har 0 hjerneenergi igjen til å tenke på "hey, kanskje jeg må på do snart". Jeg lever av raske karboer og kaffe (tarmene dør av den dritten, men det får meg til å "get it done"). Gleder meg så sinnsykt til å bli ferdig nå til sommern. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, det er nok en fordel det. Ta deg et glass vann til maten istedet for cola. Da smaker mer mat av maten og tenna dine dør ikke. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, det er nok en fordel det. Ta deg et glass vann til maten istedet for cola. Da smaker mer mat av maten og tenna dine dør ikke. ikke faen. Vann != brainwave NoS! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alex Gaudino - Destination Calabria herregud, vanedannende. *loop* Sparer mye penger på den måten. Skulle ønske min musikksmak var like dårlig, så hadde jeg sluppet å investere i hele album. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Alex Gaudino - Destination Calabria herregud, vanedannende. *loop* Sparer mye penger på den måten. Skulle ønske min musikksmak var like dårlig, så hadde jeg sluppet å investere i hele album. For Steffy's eyes only: Din mor, steffy. Lite vits å mobbe meg for min musikksmak. Fordi det er nettopp det det er, sakløs mobbing, mann. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lite vits å mobbe meg for min musikksmak. Fordi det er nettopp det det er, sakløs mobbing, mann.Musikk er musikk. Meninger er meninger. Men igjen, jeg tolerer at du hører på annen musikk enn meg. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Endret 7. oktober 2008 av Mompen Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lite vits å mobbe meg for min musikksmak. Fordi det er nettopp det det er, sakløs mobbing, mann.Musikk er musikk. Meninger er meninger. Men igjen, jeg tolerer at du hører på annen musikk enn meg. Er nemlig det mitt synspunkt på det er også. Det er virkelig unødvendig å si "Faen, du suger ass" når andre liker noe annet enn deg. Det er kun provoserende, og det vet folk. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Av og til er alt en vil nettopp å provosere litt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ya. Men jeg har alikvel ikke det reneste rullebladet der. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 http://itavisen.no/sak/789292/Se_Microsofts_boyband/ MS har blitt gayer enn apple :!: Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Om du ikke skjønner at det er ment som en morsomhet har du større problemer enn ditt noe merkelige syn på legninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg