Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leser ikke nyheter for tiden, jeg leser kun om valget. Har ikke tid til å sette meg inn i statsbudsjettet og slikt. Hver gang jeg ser på nyhetene virker det som Siv Jensen er sur på alt og alle, uten at det hjelper kommer til å hjelpe noe særlig på hva folk mener om jallapartiet hennes.

Bare drittkasting detta valget, begrenset hvor interessant det er egentlig.

Lenke til kommentar
Bare drittkasting detta valget, begrenset hvor interessant det er egentlig.

Det er morsomt til tider, da. Som når McCain påstår at Obama ikke egner seg som president for et land som nærmest på daglig basis har gitt penger og våpen militante islamister fordi han hadde bittelitt kontakt med en venstreradikal for flere år siden. :wee:

Lenke til kommentar

Har du mistet kortet ditt kan du ringe 177 i Sør-Trøndelag og 73 88 39 00 i Nord-Trøndelag og få sperret ditt t:kort forutsatt at du vet id-nummeret på kortet ditt.

Vi anbefaler at du registerer ditt kort på tkort.no eller et t:kort Kundesenter. Da blir kort-id knyttet opp mot ditt navn, og blir mye enklere å spore om du skulle miste det.

____

 

Jævla nazi opplegg, hvorfor i helvete kan de ikke registrere det første gangen jeg skaffer meg et busskort?

Lenke til kommentar

Det er en del drittslenging, men det interessante er jo de lengre artikkelene og lederne. For å sitere representanten fra "Pundits Who Just Happen To Be Nazis": "Anyone who was swayed by last night's debate is choosing based on the thinnest of rationale, and can easily have their mind changed for them over the coming month."

 

Det presidentkandidatene gjør nå er å overtale de som ikke klarer å bestemme seg, mens de som har bestemt seg kan enten ignorere nyhetene frem til valget, eller sette seg dypere inn i saker, valgløfter og hva landet må gjøre de neste årene.

Lenke til kommentar
Mediamonkey finnes dessverre ikke til Linux så vidt jeg kan se, har ingen Windows-installasjoner på PCen nå. Har du noen forslag til en bedre avspiller? Har brukt Rhythmbox litt også, men ble ikke overbevist av den heller.
Hvis det bare er en avspiller du skal ha er ikke xmms et dårlig valg, men skal du ha litt mer utbredte funksjoner som muliggjør organisering og tilrettelegging av et bibliotek blir det hele mye vanskeligere. Det finnes etter min erfaring ingen fullgode løsninger på dette per i dag, og ihvertfall ikke noe som når opp til mediamonkey. Selvsakt kan du gå for mikkemus-løsninger for å få MM i linux, eksempelvis ved bruk av Wine eller liknende men det blir uansett noe amputert og knotete i forhold til en fullgod implementasjon. Men det er dessverre slik at man alltid ofrer noe begge veier når man ta stilling til valg av OS.
Lenke til kommentar
Gah! Til helvete med Flash ><

Tåpelige ActionScript og XML som ikke vil samarbeide ><

Programmering for hånd er også grusomt artig. Ihvertfall på eksamen.

Tell me about it.

Vi hadde en sånn eksamen i mars :|

Død og pine sier jeg bare ...

En større PHP-oppgave med penn på papir ... *grøss*

 

Sånn ellers ...

"Instant Karma - Baahon Mein Chale Aao (Hindi Music Remix)" er en jævlig fet sang!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...