Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes du om Ingrid Olavas versjon av Her kommer vinteren, Lars?

Den kunne vært verre. En fin hyllest. Hun tar sangen en helt annen vei enn det vanlige. Kunne tenkt meg litt mer "trøkk" da, men da hadde det blitt en annen sang på en måte.

Den funker.

Men Turboneger sin versjon funker også. Den funker nesten bedre synes jeg.

Men det er nok mest sannsynlig fordi den er mer true mot følelsen i originalen og jeg er stor fan av Joachim Nielsen.

Lenke til kommentar
Kan forøvrig informere om at jeg nå benytter Ubuntu og Amarok (med en del låter i FLAC), er mindre fornøyd med denne løsningen enn jeg var med iTunes.

Amarok er tregt, ustabilt, bloated og mangelfult. Jeg forstår at det ikke har vert den beste opplevelsen..

Mediamonkey finnes dessverre ikke til Linux så vidt jeg kan se, har ingen Windows-installasjoner på PCen nå. Har du noen forslag til en bedre avspiller? Har brukt Rhythmbox litt også, men ble ikke overbevist av den heller.

SÅ KOM MED PENGENE DA, HÆHÆHIHIHIHOHOHOHOIUUUUU.

Ahaehahae! *vifte med sedler*

Lenke til kommentar
vg lest: check

dagbladet lest: check

aftenposten lest: check

hw.no lest: check

mmo-champion lest :check

itavisen går jeg ikke inn på engang

....BORED!

Jeg synes det er artig når jeg leser gjennom VG og DB på nett, for deretter å gå over til en ekte nyhetskilde og oppdage en del nyheter som ingen av de tidligerenevnte avisene har skrevet om. Jeg anbefaler cnn og digg hvis du trenger noe å lese på.

Lenke til kommentar

....BORED!

Jeg synes det er artig når jeg leser gjennom VG og DB på nett, for deretter å gå over til en ekte nyhetskilde og oppdage en del nyheter som ingen av de tidligerenevnte avisene har skrevet om. Jeg anbefaler cnn og digg hvis du trenger noe å lese på.

jeg syns det er artigere å lese VG for så å gå over til DB og lese de samma forbanna nyhetene all over again :p

Men ja, jeg burde kanskje gå over til wired og slikt ^^

Lenke til kommentar

....BORED!

Jeg anbefaler news.bbc.co.uk og jp.dk, mine faste nyhetskilder.

Lenke til kommentar
Mediamonkey finnes dessverre ikke til Linux så vidt jeg kan se, har ingen Windows-installasjoner på PCen nå. Har du noen forslag til en bedre avspiller? Har brukt Rhythmbox litt også, men ble ikke overbevist av den heller.

Jeg er veldig glad i xmms, men du får ikke noen bibliotek-løsning med den, om du er vant til det.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad i xmms, men du får ikke noen bibliotek-løsning med den, om du er vant til det.

Bibliotek-løsning og automatisk sortering av mapper er et krav ja.

Lenke til kommentar

Jeg leser ikke nyheter for tiden, jeg leser kun om valget. Har ikke tid til å sette meg inn i statsbudsjettet og slikt. Hver gang jeg ser på nyhetene virker det som Siv Jensen er sur på alt og alle, uten at det hjelper kommer til å hjelpe noe særlig på hva folk mener om jallapartiet hennes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...