Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forlovet som 21-åring. sweet.

 

 

Tenkte jeg óg, men så gikk det egentlig litt over til om det er snakk om "Skal vi gifte oss?"-forlova eller "Vil du være forloveden min?"-forlova. Oh, well.

 

Kanskje, men jeg gjør ingenting jeg ikke er 100 % sikker på og jeg gjør sjeldent noe dumt. Hadde dere kjent meg hadde dere kanskje også forstått hvor alvorlig dette er for meg. Jeg bestemte meg for å bli lærer som 6-åring, jeg er nå snart ferdigutdannet - og det sier litt om hvor målrettet jeg faktisk er. Ingenting jeg har gjort i livet, har jeg "bare" gjort, det er bevisste handlinger og valg. Så får heller folk som dere tro hva dere vil, jeg vet bare med meg selv at dette kommer til å gå.

 

Jeg ser ingen grunn til å vente, for en gangs skyld skal jeg leve i nuet. ;) Det betyr ikke at det blir enkelt, heller tvert i mot, men jeg velger å se på det som en positiv ting. En ting er sikkert, dere skal ikke ødelegge gleden. For meg er han den rette, så får andre som ikke tror på slikt tro hva de vil. :)

 

Og bare for å ha sagt det: forlovelsen var overhodet ikke planlagt. Det bare skjedde, da det føltes riktig. Vanligvis ville "fornuftige Yvonne" ventet minst to år, om ikke mer. Men livet er forunderlig. ;) Tidlig forlovelse er heller ikke noe jeg anbefaler i såmåte, jeg ser ikke på det egentlig som den ulimate og beste løsningen. Men vi begge er heldige som faktisk har foreldre som har holdt sammen fra ung alder - og vel, det gjør at jeg holder troen. Men ja, jeg har egentlig alltid vært skeptisk til å gå så tidlig inn i en forlovelse. Jeg har selv vært en av de som har "fordømt" det. Nå ser jeg derimot litt annerledes på det. For jeg angrer overhodet ikke. Vi har uansett mange planer klare, så fort studiene mine gjør at jeg endelig kan flytte til han og vi kan etablere oss for fullt.

 

Og ja, vi skal gifte oss. Vi er ikke forlova bare for å være det. Det ser jeg ikke vitsen med overhodet.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Tror de fleste satser på det med første. Jeg håper ikke det, mitt første ekteskap blir for pengenes skyld. Etter det blir det hun pene, for at ungene mine skal se bra ut. Til slutt finner jeg en som er interessant nok til å prate med når jeg ikke lenger orker å sjekke opp damer på byen.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Fryser som et sant helvete, det er 2 grader ute og jeg må sykle til skolen. Hater å fryse så intenst på morran, og det er inne i 20 grader, tenk hvordan det er der ute på sykklen med isende vind i ansiktet :/

Er glad jeg kan glede meg til en varm busstur vær morgen jeg :)

Men det er utrolig kjipt å sykle i kaldt vær.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...