Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er ikke det en fetisj for noen folk, da, Fargoth? Og at folk som gjerne søker innenfor emnet finner slike sider? Og at det er en vanlig taktikk å gjøre det kjent, for ingen som liker det og er flau over det ville vel linket det?
Det er det helt sikkert, men variasjonen innen ulike parafilier slutter ikke å imponere..

husker jeg fant en webcam-side med jenter som kost emed ballonger en gang. Ikke spør hvordan jeg fant den. Fortrengt det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
A black man takes a girl home from a nightclub. She says, "Show me it's true what they say about black men."

So he stabbed her and nicked her purse.

Fysj så fæl, men gud som jeg lo. Nesten like bra som denne:

What do you say to a black man carrying a flatscreen-TV?

"Put the TV down and get out of my house!"

Lenke til kommentar
Bomkjøp? :dontgetit:

Jeg ser ikke helt hva du skal med 160 gb lagringsplass. Jeg hadde heller gått for en touch.

Det er slitsomt å konvertere fra ALAC til AAC hver gang man skal overføre musikk ...

Fysj og fy. Bruk av proprietære formater + itunes = dr. phail.

Rip til FLAC og batchencode til med LAME v0, og bruk mediamonkey til organisering. Da sparer du plass og tid.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
]Fysj og fy. Bruk av proprietære formater + itunes = dr. phail.

Rip til FLAC og batchencode til med LAME v0, og bruk mediamonkey til organisering. Da sparer du plass og tid.

Da må jeg jo kjøpe ny avspiller ...

Hvordan sparer jeg tid egentlig? Min erfaring er at hvis man bytter ut noe som går raskt med noe som går litt raskere, så sparer man sjelden inn tiden man brukte på byttinga.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar

Stordalen overbeviste ikke særlig i torsdagsklubben forrige uke, nei..sitte og argumentere med Otto Jespersen om hvorfor det ikke er lov å kødde med hotellnæringen.."lizm jeg EIER jo lizm 20 hoteller, det er VIKTIG, og det kan man ikke tulle med!"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...