Llandari Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Siterer mitt eget innlegg fra en god måned tilbake: En kollega av meg skulle kjøpe MP3-spiller og hadde på forhåndt tenkt på iPod. Etter å ha snakket litt med fyren i butikken ombestemte han seg. Argumentet til selgeren var: "Hvis det er noe feil med iPoden, leverer du den inn, vi sender den til reparasjon og du er uten musikkspiller i tre måneder. Kjøper du en Creative Zen og det mot formodning er noe feil med den, så leverer du den inn og vi gir deg en ny på stedet." EOD! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nokon som har forslag til kva eg kan skrive ein kronikk om? Sjølve kronikken skal ikkje vere ferdig før om ein månad, så eg har relativt lang tid til å fordjupe meg i emnet. Kravet er at saka bør vere aktuell sjølv om ein månad. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 jeg liker selv ipod eneste som er dumt er at man må ha det derre forbanna itunes Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Første jeg gjør når jeg installer itunes er å slå av ALL automatiske sync og sånt tøv. Så importerer hele MP3-mappa mi. Så drar jeg bare folders rett over til ipoden. Er ikke vanskelig, og ikke noe knot. Bruker winamp som mp3-spiller til PC'n. Endret 6. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Nokon som har forslag til kva eg kan skrive ein kronikk om? Sjølve kronikken skal ikkje vere ferdig før om ein månad, så eg har relativt lang tid til å fordjupe meg i emnet. Kravet er at saka bør vere aktuell sjølv om ein månad. Ringenes herre eller Star Wars. Yeaaaa, metall!! Noen andre som ser på Ylvis møter veggen eller? Like fascinerende dårlig enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Sjølen(pappa) skal se på det nå,så vi får finne det ut. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Okei FLAX-reklamen freaker meg ut. Jeg liker ikke firkløver-hodene. De er utrolig kule, men kanskje fascinerende? Eller ekle? JEG VIL HA EN eller noe. Off, jeg er moody i dag. Beklager. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bomkjøp? Jeg er stort sett ikke glad i iPod. Den er for lukket. Jeg har hatt to Creativer de siste årene. Har hatt så mye problemer med dem at jeg rett og slett har gitt opp hele merket. Har aldri hatt iPod før, så jeg må jo pørve det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen andre som ser på Ylvis møter veggen eller? Like fascinerende dårlig enda. Han slo av etter fem minutter. Tom Øverbø er fremdeles en drittsekk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg har hatt to Creativer de siste årene. Har hatt så mye problemer med dem at jeg rett og slett har gitt opp hele merket. Har aldri hatt iPod før, så jeg må jo pørve det også. Prøv Cowon! Han slo av etter fem minutter. Tom Øverbø er fremdeles en drittsekk. Fascinerende dårlig. Never heard of Tom Øverbø Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ikke overaskende. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bomkjøp? Jeg ser ikke helt hva du skal med 160 gb lagringsplass. Jeg hadde heller gått for en touch. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Penisforlenger veit du. En kompis av meg brukte masse penger på nye PC-komponenter, da kjøper jeg større Mp3-spiller enn han. Skal også ha endel serier og filmer på den. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg vurderer å starte å drikke kaffe. For å bedre komme meg gjennom skoledagen, er dette anbefalt? Ikke noe jeg syntes er sånn SPESIELT godt, men får det ned. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Om du ikke synes det er noe godt ser jeg ingen grunn til å drikke det. Mange blir avhengige av koffein og det er ikke noe vits i å tvinge i seg dette. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bomkjøp? Jeg ser ikke helt hva du skal med 160 gb lagringsplass. Jeg hadde heller gått for en touch. min 80gb ipod er full. å jeg har enda masse musikk igjen på dataen som jeg ikke får plass til:( så er det jo filmer å shit også da..:S Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når dere først er i gang med å krydre Binkos hverdag: Hvordan kan jeg lære meg å bli litt mer sosial? >< Jeg kan virkelig ikke ha godt av å leve slik jeg gjør nå. Sport. Mye sosialt kommer ut av det. iPod: Har selv en iPod (nano 2.gen om noen lurer), og er stort sett fornøyd med den. Den spiller greit, den har grei batteritid og den ser jævlig bra ut. Det er kun nå i det siste jeg virkelig har merket at det mangler litt på lydsiden (men så har jeg da også lydutstyr litt over den gjennomsnittlige iPod-bruker). iTunes: Litt ressurstungt. Litt knotete innimellom. Likevel har det vært mitt lydavspillingsprogram inntil nylig (kjører nå Ubuntu), hovedsakelig på grunn av bra interface, lett å bruke og bra organisering av musikk. Bomkjøp? Jeg ser ikke helt hva du skal med 160 gb lagringsplass. Jeg hadde heller gått for en touch. Det er slitsomt å konvertere fra ALAC til AAC hver gang man skal overføre musikk ... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ikke det en fetisj for noen folk, da, Fargoth? Og at folk som gjerne søker innenfor emnet finner slike sider? Og at det er en vanlig taktikk å gjøre det kjent, for ingen som liker det og er flau over det ville vel linket det?Det er det helt sikkert, men variasjonen innen ulike parafilier slutter ikke å imponere.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg vurderer å starte å drikke kaffe. For å bedre komme meg gjennom skoledagen, er dette anbefalt? Ikke noe jeg syntes er sånn SPESIELT godt, men får det ned. jeg likte ikke kaffe når jeg startet å drikke det ( 5 år siden) begynte å drikke det pga var på jakt å greier så satt alle de hardcore jegerene å drakk kaffe så måtte jeg bare begynne^_^ men etter hvert begynte jeg å like smaken så drakk jeg litt nå og da.. men ifjord kjøpte jeg meg kaffekanne fra statoil. ble til at jeg drakk 3 kanner hver dag. 1 i første time å 2 utover dagen.. men dette er ikke noe jeg fraråder det er jo godt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg