Sirslask Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, var det ikke deg da? Som gjorde hva? Jeg tror ikke jeg har fylleringt noen... Eller fyllepostet Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bare jeg som håper Island går konkurs? Kunne trengt underholdningen . Godte meg med studielån og finanskrise i verden. Hurra. Det hadde vært dødskult, verdens første spøkelsesland. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Island? Hva har jeg gått glipp av NÅ da..? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Island? Hva har jeg gått glipp av NÅ da..? Tydeligvis mye, for Island har hatt trøbbel LENGE Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Brukte 2200kr helt på impuls i dag. Kjøpte meg iPod Classic 160GB. Trengte uansett ny Mp3-spiller siden den gamle var ødelagt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Siden de tapte OL-finalen i håndball for herrer har det vel stort sett gått i nedoverbakke. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Åh herregud. Jeg føler ikke med på nyheter, nevnte jeg det? Jaja, der kan du se. Oooo tegneserier. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Brukte 2200kr helt på impuls i dag. Kjøpte meg iPod Classic 160GB. Trengte uansett ny Mp3-spiller siden den gamle var ødelagt. You didn't.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva er det med Island, jeg har ikke lagt merke til noe ... Ipod er ikke fryktelig ille (jeg er ikke i stand til å høre at det er dårlig lydkvalitet uansett), Itunes er verre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Brukte 2200kr helt på impuls i dag. Kjøpte meg iPod Classic 160GB. Trengte uansett ny Mp3-spiller siden den gamle var ødelagt. Du skulle sagt fra at du hadde penger du ville spyle ned i dass. Jeg kunne hjulpet deg med å bli kvitt dem. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Alt det rare man kan komme over på internett.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Alt det rare man kan komme over på internett.. iCame Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 SÅ mye->I---------------------------------------------------I Oh, is that sum intervall? Awsome! Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ikke det en fetisj for noen folk, da, Fargoth? Og at folk som gjerne søker innenfor emnet finner slike sider? Og at det er en vanlig taktikk å gjøre det kjent, for ingen som liker det og er flau over det ville vel linket det? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Brukte 2200kr helt på impuls i dag. Kjøpte meg iPod Classic 160GB. Trengte uansett ny Mp3-spiller siden den gamle var ødelagt. You didn't.. Brukte 2200kr helt på impuls i dag. Kjøpte meg iPod Classic 160GB. Trengte uansett ny Mp3-spiller siden den gamle var ødelagt. Du skulle sagt fra at du hadde penger du ville spyle ned i dass. Jeg kunne hjulpet deg med å bli kvitt dem. Bomkjøp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Bomkjøp? Jeg er stort sett ikke glad i iPod. Den er for lukket. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Olum, den er helt fin. Ikke hør på de, de er bare hatere. (Jeg HATER når folk har noe nytt/ kjøpt noe og det viser seg at det er en dårlig ting. Ikke si sånt. ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Gir generellt helvete i itunes og istore og kjøpe musikk på itunes og DRM beskyttelse og alt sånt. iPod funker ypperlig som selskap på togreiser til og fra jobb en halvtime hver dag. River over plater jeg vil høre på fra MP3-samlinga, hører på dem, mission accomplished. Så kan Apple-skrikerne skrike for min del. Endret 6. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hva mener du at jeg må bruke Itunes (vi skal være konsekvente) og mp3-formatet funker dårlig? Hva, jeg vil da ikke ha podcasts til tusen. Hva, nei, stopp. Jeg vil ha sangene over på mp3-spillern, ikke søk igjen og importer deg. NEEEI IKKE SPILL SANGENE MINE AUTOMATISK! OVERFØR FILER! Om du liker biff uten kjøtt, slå deg løs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg