henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det blir bedre av å klage. Beklager, men jeg tenker ikke over det engang. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Åååh shit nå ble jeg fysen på noe søtt.. Har jo Pusur her, men... Off. *nibble på fingre* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Beklager, men jeg tenker ikke over det engang. Synes du begynner i feil ende. Greit at din verden ikke er på topp, men du burde ikke si at du er en taper uten liv (ikke nødvendigvis rett frem), heller hva kan du gjøre for å forandre (ikke nødvendigvis bedre, for du har det ikke fælt nå) din livssituasjon? Det har hjulpet meg til en viss grad. Du er heldig som bor i Norge (klisjeklisjeklisje) . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Og prisen for mest seriøse person i alle sammenheng går til *drumroll* Chokke! (igjen) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Den bør han dele med fargoth. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Og prisen for mest seriøse person i alle sammenheng går til *drumroll* Chokke! (igjen) Oh shit. Hva vant jeg? Bare jeg som håper Island går konkurs? Kunne trengt underholdningen . Godte meg med studielån og finanskrise i verden. Hurra. Såklart kan jeg lire av meg fraser som spiller på intime forhold og snakke høyt om bæsjen jeg bæsjet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du vant penger! Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ah neeeei, nå fikk jeg The Mask på hjernen.. Off nå hadde jeg jo GLEMT han! Dammit, Daniel! I CURSE YOU TOO! *fortsatt nibble på fingre* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du vant penger! Det var akkurat det jeg trengte! Nå kan jeg endelig kjøpe USA! Hvor mye penger? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg fikk lappen Velkommen til en hverdag fylt av dårlige veier, elendige sjåfører og avgifter som selv ikke Prins John(?) ( Han fyren i Robin Hood) kunne ha klart å få undersåttene sine til å betale! Og gratulerer så masse! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 SÅ mye->I---------------------------------------------------I Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg fikk lappen Velkommen til en hverdag fylt av dårlige veier, elendige sjåfører og avgifter som selv ikke Prins John(?) ( Han fyren i Robin Hood) kunne ha klart å få undersåttene sine til å betale! Og gratulerer så masse! For ikke å snakke om ulykkesrisiko. Men alt det til sammen og mer til, veier vel opp for frihetsfølelsen.. DU KAN KJØRE HVOR DU VIL! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 *poke* The bitch is back! Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hei slask. Du er koselig, og søt. Jeg er skikkelig glad for at du finnes her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har ikke du noen du skal fylleringe til? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har ikke du noen du skal fylleringe til? Meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, var det ikke deg da? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Æ e i Finnmark! Det er langt nord! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lengre nord enn meg. Du er en bedre mann enn meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg