Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan jo begynne å trene:) jeg har det ^^ det er sosialt, gøy og du har godt av det:P ( ikke at jeg har sett deg eller noe men vi har da alle godt av å trene) vist ikke kan du jo begynne med en anna sosialt hobby: røyke:P Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 SPICE ME Vel. Jeg kan trekke den slutningen at du går på skole? Med andre? Finn likesinnede, konverser. Get pregnant, a house, morgage, car, happi kittens.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Boney M og Charter-Svein kommer til Orkdal i helgen. Makan til kontraster må du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hallo. Nå har jeg skiftet tilbake fra Newt64 til Newt32. Sikkert ingen som bryr seg, men følte bare at jeg fikk lyst å si det =) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan jo begynne å trene:) jeg har det ^^ det er sosialt, gøy og du har godt av det:P ( ikke at jeg har sett deg eller noe men vi har da alle godt av å trene) vist ikke kan du jo begynne med en anna sosialt hobby: røyke:P Å, tro meg, jeg ville absolutt hatt godt av å trene. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 400D. bruker 50mm objektiv om dagen pga oktoberfesten. Ååååe... Meg vil også ha dSLR Hallo. Nå har jeg skiftet tilbake fra Newt64 til Newt32. Sikkert ingen som bryr seg, men følte bare at jeg fikk lyst å si det =) Jeg så det... Hvorfor nedgraderingen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååååe... Meg vil også ha dSLR Film er da kjekt, det? ^_^ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kan jo begynne å trene:) jeg har det ^^ det er sosialt, gøy og du har godt av det:P ( ikke at jeg har sett deg eller noe men vi har da alle godt av å trene) vist ikke kan du jo begynne med en anna sosialt hobby: røyke:P Å, tro meg, jeg ville absolutt hatt godt av å trene. Hvorfor ikke? begynne å røyke da?? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor ikke? Innbiller du deg at det var en "ikke" der, eller er det bare jeg som misforstår? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Film er dyrt i lengden. Og tungvindt. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hallo. Nå har jeg skiftet tilbake fra Newt64 til Newt32. Sikkert ingen som bryr seg, men følte bare at jeg fikk lyst å si det =)Jeg så det... Hvorfor nedgraderingen? Fordi Newt32 er det egentlige nicket mitt. Kanskje ikke det mest orginale og beste nicket som finnes, men jeg har holdt på det i mange år. Nicket er satt sammen av stoff fra de to største interessene mine, nemlig film og PC. Newt kommer fra en av Alien filmene, en liten jente hadde det navnet. 32 kommer fra Windows. I hovedsak fra en feilmelding vi hele tiden fikk fra Windows 98. Newt fra Aliens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 They mostley come out at night,mostley. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Denne tråden har blitt altfor treg. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Meh, bare du som sitter og F5'er og konstaterer det du skrev tidligere. Tror jaggu jeg tar meg en kinotur til fredag, Fritt Vilt 2, haha! Endret 6. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Newt fra AliensEn av de bedre forklaringene på valg av nick. Aliens-Newt er kul Denne tråden har blitt altfor treg.Mora di har blitt alt for treg. Tror jaggu jeg tar meg en kinotur til fredag, Fritt Vilt 2, haha!Betale for det greiene der? Neitakk. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Meh, bare du som sitter og F5'er og konstaterer det du skrev tidligere. Ja, og slik sitter jeg hele dagen. Gud, et liv hadde vært fint. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Mjo.. har ikke så veldig store forhåpninger, men det er jo en opplevelse det og. Om man sitter på kanten av setet og gjør på seg er vel kanskje ikke helt i synk med filmen, men... Det er jo en sosial ting og sånt. EDIT: Forresten; Binco er den billigste, styggeste, mest misbrukte, jævlige klesbutikken i San Andreas (GTA for den uinvidde, spill). Der jeg tok det fra. Endret 6. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Aliens-Newt hyler så høyt at selv flaggermus får vondt i ørene. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hvorfor ikke? Innbiller du deg at det var en "ikke" der, eller er det bare jeg som misforstår? huet mitt er ikke helt medidag, ja jeg leste et "ikke" der:p Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ja, og slik sitter jeg hele dagen. Gud, et liv hadde vært fint. Det blir bedre av å klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg