Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Curse you! Jeg har liksom TVnorge, TV3, eh zebra, NRK1, 2 og 3 og ehm den Super eller noe...

Discovery, Animal Planet og dustenyhetskanaler. Kunne bytta ut den med Nickelodeon eller noe, det går som barnekanal men mye av humoren der er kjempeknall, altså.

Ser på Ylvis. Men trenger kanskje noe daglig-ish. Damn.

Evt. en annen aktivitet eller noe, sitter kanskje mer på data enn jeg kanskje vil.

Den TV2-rekka som starter med scrubs på formiddagen, kanskje? That 70's, Friends..

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Selv med f/1.4 er vel skumring for mørkt til å få brukbare bilder uten stativ ...

Det var ikke noe problem, problemet var at alt så skit ut. Gikk dødsbra med f/8+ og lang lukketid for å prøve å ta bilde av e18. Uten stativ seff. Det er for tapere :whistle:

Lenke til kommentar
Curse you! Jeg har liksom TVnorge, TV3, eh zebra, NRK1, 2 og 3 og ehm den Super eller noe...

Discovery, Animal Planet og dustenyhetskanaler. Kunne bytta ut den med Nickelodeon eller noe, det går som barnekanal men mye av humoren der er kjempeknall, altså.

Ser på Ylvis. Men trenger kanskje noe daglig-ish. Damn.

Evt. en annen aktivitet eller noe, sitter kanskje mer på data enn jeg kanskje vil.

Den TV2-rekka som starter med scrubs på formiddagen, kanskje? That 70's, Friends..

Aktiviteter:

- Jogge mer

- Volleyball

- Taekwondo

- Modellbil

- Lær deg å spille et instrument

- Bli politisk aktiv

Lenke til kommentar
Håndholdt? o.O

ja, stativ er kronglete å drasse med seg, derfor eier jeg ikke det.Satt på bakken og holdt kameraet heeeelt stille. Trodde jeg.

Klassisk feil :p

Been there, done that.

I det minste finn noe å sette kameraet ned på. Fikk tatt noen gode bilder med lang lukkertid for litt siden uten stativ. Eneste jeg gjorde var å sette det ned på betongunderlag og ikke røre kameraet mens det tok bilde.

En annen klassisk felle er å prøve å ta bilde av noen i dårlig lys. Og så tror motivet at de sitter helt stille, men når man ser bildet er det utydelig pga de har beveget seg så mye. Been there too

Lenke til kommentar
Hvordan ble lukkertidene?

f/7.1

1,6 sek

iso 400

sjekk så bra og stødig jeg er på hånda! :!:

Får kjøpe meg sånn dumt stativ.

Lars: tok noen hvor jeg satt kameraet på asfalten, men ble teit vinkel.

post-61441-1223316649_thumb.jpg

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...