Glufsa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Wee, nytt nick. Forandring Fryder. Kan jeg ta på deg? Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Mhm, mhm. Og hvilke kanaler går dette på? Usikker. Ingen norske Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har gått tur i skumringa for å ta bilder, trodde de ble så bra å greier. :!: Så feil kan man ta Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg anbefaler Ylvis møter veggen, på Tv Norge i kveld kl 21.30 Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Curse you! Jeg har liksom TVnorge, TV3, eh zebra, NRK1, 2 og 3 og ehm den Super eller noe... Discovery, Animal Planet og dustenyhetskanaler. Kunne bytta ut den med Nickelodeon eller noe, det går som barnekanal men mye av humoren der er kjempeknall, altså. Ser på Ylvis. Men trenger kanskje noe daglig-ish. Damn. Evt. en annen aktivitet eller noe, sitter kanskje mer på data enn jeg kanskje vil. Den TV2-rekka som starter med scrubs på formiddagen, kanskje? That 70's, Friends.. Endret 6. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har gått tur i skumringa for å ta bilder, trodde de ble så bra å greier. :!: Så feil kan man ta Selv med f/1.4 er vel skumring for mørkt til å få brukbare bilder uten stativ ... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Selv med f/1.4 er vel skumring for mørkt til å få brukbare bilder uten stativ ... Det var ikke noe problem, problemet var at alt så skit ut. Gikk dødsbra med f/8+ og lang lukketid for å prøve å ta bilde av e18. Uten stativ seff. Det er for tapere Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Håndholdt? o.O Gud, jeg må lære å sosialisere meg. Endret 6. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Håndholdt? o.O ja, stativ er kronglete å drasse med seg, derfor eier jeg ikke det.Satt på bakken og holdt kameraet heeeelt stille. Trodde jeg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Gud, jeg må lære å sosialisere meg. Bare vent 5 år, så kan vi høre hvordan du har det. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 ja, stativ er kronglete å drasse med seg, derfor eier jeg ikke det.Satt på bakken og holdt kameraet heeeelt stille. Trodde jeg. Hvordan ble lukkertidene? Bare vent 5 år, så kan vi høre hvordan du har det. Enda fem år foran skjermen da, altså? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Curse you! Jeg har liksom TVnorge, TV3, eh zebra, NRK1, 2 og 3 og ehm den Super eller noe... Discovery, Animal Planet og dustenyhetskanaler. Kunne bytta ut den med Nickelodeon eller noe, det går som barnekanal men mye av humoren der er kjempeknall, altså. Ser på Ylvis. Men trenger kanskje noe daglig-ish. Damn. Evt. en annen aktivitet eller noe, sitter kanskje mer på data enn jeg kanskje vil. Den TV2-rekka som starter med scrubs på formiddagen, kanskje? That 70's, Friends.. Aktiviteter: - Jogge mer - Volleyball - Taekwondo - Modellbil - Lær deg å spille et instrument - Bli politisk aktiv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Håndholdt? o.O ja, stativ er kronglete å drasse med seg, derfor eier jeg ikke det.Satt på bakken og holdt kameraet heeeelt stille. Trodde jeg. Klassisk feil Been there, done that. I det minste finn noe å sette kameraet ned på. Fikk tatt noen gode bilder med lang lukkertid for litt siden uten stativ. Eneste jeg gjorde var å sette det ned på betongunderlag og ikke røre kameraet mens det tok bilde. En annen klassisk felle er å prøve å ta bilde av noen i dårlig lys. Og så tror motivet at de sitter helt stille, men når man ser bildet er det utydelig pga de har beveget seg så mye. Been there too Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Hvordan ble lukkertidene? f/7.1 1,6 sek iso 400 sjekk så bra og stødig jeg er på hånda! :!: Får kjøpe meg sånn dumt stativ. Lars: tok noen hvor jeg satt kameraet på asfalten, men ble teit vinkel. Endret 6. oktober 2008 av mushi Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Stativ er unødvendig, ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Du får finne en stein eller noe å sette det på neste gang da. Hva slags kamera er det du har igjen? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Trener Karate-jitsu og spiller gitar. Politikk, beklager, men jeg har prøvd, men jeg får ikke til å bry meg. Rett og slett for uinteressant. Jogge, tja, en tanke... Kanskje jeg skal plukke opp tegning igjen.. By hand this time. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 400D. bruker 50mm objektiv om dagen pga oktoberfesten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Lær deg å spille piano. Det tar mange år. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Når dere først er i gang med å krydre Binkos hverdag: Hvordan kan jeg lære meg å bli litt mer sosial? >< Jeg kan virkelig ikke ha godt av å leve slik jeg gjør nå. Endret 6. oktober 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg