L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 På måten det er oversatt regner jeg med det er brukt noe ala babelfish.Garantert. Men det er ikke den eneste måten å fucke opp en oversettelse på. Fattern jobber med kvalitetsikring. Han viste meg en sveiseprosedyre som var oversatt fra tysk til fransk og så over til engelsk. Altså... Jeg skal ikke påstå at jeg kan all verdens om sveiseprosedyrer, men selv jeg skjønte at noe var horribelt galt der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Snakk om rare oversettelser, da..vi har endel utstyr på jobb som er laget i Tyskland, der skilt og labels er oversatt relativt greit til norsk. Men det er noen rare, som f.eks. et skilt det står "Gå ikke under svevende last" (svevende er strøket over og erstattet med hengende) "Kokk feil" på en feillampe på korkemaskinen Endret 6. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ååå så deilig, nettopp fått erfart følelsen av at en helt pyton dag er over Har midtveiseksamen i Python i morgen . Det er pyton (you see what I did there, ordspill. Ordspill indeed). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Uff, språkferdighets innlevering til søndag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Uff, språkferdighets-innlevering til søndag. Uff da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Oh dear, I forgot the dash. Endret 6. oktober 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Noen som fikk med seg Family Guy i dag forresten? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "I did the math the and the bird is > or = the word" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Family Guy er sånt man kjøper hele sesonger på DVD og ser kronologisk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Yeah. Da var man halveis ferdig med den dagen. Bare å være på denne litt lame ungdomsklubben en liten stund, og håpe på at jenta man liker kommer en tur. Selvom jeg har vage anelser om at hun ikke kommer. *skuff* Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Våkne nå ftw. Trygdesnylterdøgnrytme ftw Skjer? ^^ Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Uff, språkferdighets innlevering til søndag. Skjønner godt at det plager deg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Våkne nå ftw. Trygdesnylterdøgnrytme ftw Skjer? ^^ Shit. du må være slappere en meg i ferien! fikk nettop internett:D Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Wee, nytt nick. Forandring Fryder. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Wee, nytt nick. Forandring Fryder. Råtøft. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Wee, nytt nick. Forandring Fryder. Tøft! Kan jeg ta på deg? Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Meh, hverdagen min trenger krydring eller noe. Kanskje jeg skal se mer på TV. Serier å anbefale? Har kun de mest basiske kanalene nu, dumme, dumme, dyre dekoder som koster WAY too much. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Min hverdag trenger også krydder, gitt. Jeg begynner faktisk å bli mektig lei av å bruke så mange timer hver dag foran skjermen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Meh, hverdagen min trenger krydring eller noe. Kanskje jeg skal se mer på TV. Serier å anbefale? Har kun de mest basiske kanalene nu, dumme, dumme, dyre dekoder som koster WAY too much. True Blood, Fringe, How not to live your life Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Mhm, mhm. Og hvilke kanaler går dette på? Mye samme som Pus'ern her og. Endret 6. oktober 2008 av Binko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg