Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gooooood kveld i stuen! Her kommer 1 stk utslitt kropp inn døren.... Alastor!! *overfalle* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Om nom nom, tomatsuppe til middag idag. Har også endelig fått semesterkort på buss, det kosta bare kr 1850 da, HEHE *tromme på magen* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Gooooood kveld i stuen! Her kommer 1 stk utslitt kropp inn døren.... How's it hanging there, mr. Jon? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Heihei folkens. Bytta nick kittycat? ^^ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 (endret) Gooooood kveld i stuen! Her kommer 1 stk utslitt kropp inn døren.... Alastor!! *overfalle* Nei, nei NEEEEI..*løpe og snuble og rømme...innse at det ikke går, og gå til motangrep istedenfor* Gooooood kveld i stuen! Her kommer 1 stk utslitt kropp inn døren.... How's it hanging there, mr. Jon? Tja..begynner å bli mange lange tunge dager på jobben for tiden..budsjettspikring er ikke så morro. Endret 14. januar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, nei NEEEEI..*løpe og snuble og rømme...innse at det ikke går, og gå til motangrep istedenfor* Vææææh!! *gjøre helomvending og løpe for livet* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Tja..begynner å bli mange lange tunge dager på jobben for tiden..budsjettspikring er ikke så morro. Det høres i hvertfall skikkelig tørt og kjedelig ut. Godt du har forumet å slappe av med etterpå da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *sang på hjernen* Ida Maria - Stella & God. Hørte den på radioen mens jeg mekka vaffelrøre og nå får jeg den ikke ut av hodet. Og albumet kommer ikke før april :O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *sang på hjernen* Ida Maria - Stella & God. Hørte den på radioen mens jeg mekka vaffelrøre og nå får jeg den ikke ut av hodet. Og albumet kommer ikke før april :O Det er jo flere timer siden. Oo Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Nei, nei NEEEEI..*løpe og snuble og rømme...innse at det ikke går, og gå til motangrep istedenfor* Vææææh!! *gjøre helomvending og løpe for livet* Muhahahaha! *jage etter, fange og gi en stor klem* Gotcha! Nei..jeg tusler og lager meg noe middag jeg. Kylling i dag . Tja..begynner å bli mange lange tunge dager på jobben for tiden..budsjettspikring er ikke så morro. Det høres i hvertfall skikkelig tørt og kjedelig ut. Godt du har forumet å slappe av med etterpå da. Terapi det, vet du! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Muhahahaha! *jage etter, fange og gi en stor klem* Gotcha! Nei..jeg tusler og lager meg noe middag jeg. Kylling i dag . *klemme tilbake* Kylling er godt, ja. Særlig med potetgull. Søringskikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 *sang på hjernen* Ida Maria - Stella & God. Hørte den på radioen mens jeg mekka vaffelrøre og nå får jeg den ikke ut av hodet. Og albumet kommer ikke før april :O Det er jo flere timer siden. Oo You don't say. Jeg går og nynner enda. Hmm, tror jeg skal prøve eksorsisme. Beatles og Andrews Sisters, here I come! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Arrrgh...tror jeg blir sprø snart Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor sprø? :O Det har du fått vite nå^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ja, spurte her før jeg spurte deg på MSN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor sprø? :O Det har du fått vite nå^^ vel... JEG har sagt hva jeg synes du burde gjøre hvertfall Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Men men! Åhhh...klarer ikke slutte å tenke på det x).' Hei, Ø.B<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 L4r5, vil du ha mer vafler? Jeg har masse igjen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 L4r5, vil du ha mer vafler?Jeg har masse igjen Ja ok... Bare kom hit med dem du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg